פרסום בפריים טיים

פרסום בפריים טיים

פרסומת בפריים טיים הוא האקטיבי ביותר אך עולה הרבה כסף! עצם העובדה שאתה שם – זה המסר.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        אז מה הפרסום בפריים טיים אומר על העסק שלך?

        קודם כל שאתה אכן משחק במגרש של הגדולים, משמע יש לך מספיק כסף על מנת להיות שם,
        על מנת לקנות זמן שידור ממש ברגע הפיצוץ של פצצות הרייטינג.
        על איזו תחרות מדובר ולמה בזק?
        מדובר על המרוץ במגרש של הגדולים – על פרסום בפריים טיים בטלוויזיה.
        "אין ספק כי בזק היא המנצחת הגדולה בתחרות בין קשת לרשת על הפריים-טיים בחודש מארס",
        כך טוענת כותרת בעיתון גלובס.
        בזק הגיעה למקום הראשון בתחרות על השקעה הגדולה ביותר בתוכן שיווקי בפריים טיים,
        עם השקעה של 2.6 מיליון שקל במסגרת פצצות הרייטינג- האח הגדול ו-The Voice.
        בגלובס אף העלו על נס את ההפרדה הברורה שעשתה בזק בפינות המסחריות ששילבה ב- The Voice, שעסקו באינטרנט המהיר, לעומת התשדירים עם גידי גוב ב"האח הגדול"
        שעסקו בקידום השיחות הפנים-ארציות.
        על מנת לא להותיר ספק שמדובר בתחרות בין המפרסמים, הכתב מציין גם את המפרסם שנורא רצה אבל הגיע רק במקום השני – סוכנות הרכב לים התיכון שקידמה את הרכב לנצ`יה אפסילון במסגרת The Voice , אבל זה ממש לא היה כוחות – הם השקיעו בקושי 348 אלף ₪.
        סמסונג הגיע למקום השלישי הודות ל-268 אלף ₪ שהשקיעה בהאח הגדול.

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          לקרוא לכסף בשמו

          בארה"ב, שם אוהבים לקרא לכסף בשמו, התחרות בין תכניות הפריים טיים היא לפי מחיר הפרסומת.
          כך למשל, 30 שניות פרסומת במהלך שידורה של "עקרות בית נואשות", עולה כ-228 אלף דולר
          ו-30 שניות בסדרה המשודרת אחריה, "אחים ואחיות", תעלה כ-140 אלף דולר.
          "משפחת סימפסונ`ס" בזמנו זכו לקבל כ-200 אלף דולר ל-30 שניות פרסומת ועל פרסום בתכניות פחות ידועות כמו The Cleveland Show, המפרסמים שלמו כ-158 אלף דולר.

           

          הקרב על הסופרבול

          כל זאת כמובן כסף קטן לעומת הפרסומות בזמן משחקי הפוטבול כשהשיא הוא מקבץ הפרסומות בערב הגמר – הסופרבול, שם חצי דקת פרסומת עולה מעל 3 מיליון דולר.
          על הזכות להיכלל באותו מקבץ פרסומות נאבקות מיטב חברות הענק של אמריקה ומחוצה לה, במאבק צמוד וחסר פשרות ששיאו הוא בעצם ערב שידורם של הפרסומות בהפסקת המשחק.
          ההתמודדות הלא רשמית אבל הממשית מאוד על תואר הפרסומות הטובה של הסופרבול,
          מעורר לא פחות הד ועניין מאשר משחק הגמר עצמו.
          השנה למשל, התנהל מאבק צמוד בין הונדה, בהובלת ג`רי סיינפלד לבין תשדיר של פפסי בהובלת אלטון ג`ון, H&M בהובלת דייויד בקאהם וקרייזלר בהובלת קלינט איסטווד, בין היתר.
          הזוכים דרך אגב – אם שכחתם, היו הניו יורק ג`איינטס שניצחו את הניו אינגלנד פטריוטס.

          אולי יעניין אותך גם...

          תוכניות המוזיקה המובילות בישראל

          מה הסיבה להצלחתה של העונה השניה של דה וויס? במה היא טובה יותר מתוכניות מתחרות?...

          הסוד לקמפיין טלוויזיה שמביא תוצאות

          פרסמת מוצר בצורה הטובה ביותר עם מחיר משתלם במיוחד, אז מדוע התוצאות לא תאמו את הציפיות?...

          חבילות מובנות לפרסום בטלוויזיה

          הטלוויזיה הינה כלי הפרסום החזק ביותר, אתה שם – משמע אתה קיים. לפרטים על החבילות כנסו ...

          רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום בפרסום בפריים טיים?לחץ כאן

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון