האם יש קשר בין ריטיינג למכירות?

האם יש קשר בין רייטינג למכירות שלך?

האם יצא ששמעת על פרסומת של מותגים גדולים בלי לראות את הפרסומת?

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        חשיבות הפרסומות

        כמה פעמים קרה ששמעת על פרסומת של מותגים גדולים כמו בזק, שטראוס,
        תנובה בלי שתצטרך בכלל לראות את הפרסומת?
        כמה פעמים המשכת לחשוב או לדבר על אותה פרסומת אחרי שראית אותה בטלוויזיה?
        אם התשובה שלך היא "לא מעט" אז כנראה שלרייטינג יש בכל זאת איזושהי השפעה
        על מה שקורה אצלנו בחיי היומיום.
        איך כל זה קשור למכירות שלך גם אם אתה לא בזק או שטראוס? מיד נגלה.
        הטלוויזיה מכנסת סביבה את כל המשפחה כאילו הייתה מדורה לוהטת המפיצה חום נעים ליושבים סביבה, כל עוד היא אכן מפיצה חום נעים.
        אך מה קורה כאשר הגיצים מתחילים להציק ולעצבן, לשרוף ולהשתלט על המדורה?
        או שמכבים את המדורה או שפשוט מתרחקים ממנה.
        כך בדיוק קורה לנו עם הטלוויזיה, בעידן שבו תכניות הריאליטי, האקטואליה, המוסיקה והספורט הן מדורת השבט הקלאסית, הופכות להיות הפרסומות הרבות והתוכן השיווקי הרב, הגיצים המעצבנים.
        אך מה לעשות שבעידן הטלוויזיה המסחרית אין למסכי ה-42 אינצ` שלנו בסיס קיומי ללא הפרסומת המגיצות בהם בכל ערב.
        בעידן הממירים המקליטים, ה- VOD, הסטרימרים למיניהם ועוד מוטציות טכנולוגיות שאפילו את שמן עוד קשה לנו להבין, נשאלת השאלה המתבקשת, מה יגרום לאדם לשבת ולראות תכנית בלייב?
        למה לנו לראות את התכנית על שלל פרסומותיה, אם אפשר להקליט אותה ולראות אחר כך, או יותר מכך לראות אותה בהפרש של מספר דקות ולדלג בכל פעם על הפרסומות.
        אחת התשובות לכך היא שילוב של רלוונטיות, תדירות, וקריאייטיביות שכאמור חייבות לבוא כמקשה אחת על מנת למקסם את אחוזי החשיפה.

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          למה פריים טיים?

          תכניות הפריים טיים בערוץ 2 ובערוץ 10, תכניות הבוקר, או למעשה כל רצועת שידור אחרת, כל אחת בנפרד הן קרקע פורייה לפריחה של המוצר שלכם, אך כמו כל צמח המבקש לפרוח, חשוב להבין מהם התנאים האופטימליים לכך שהוא יקבל את המים, הקרקע
          |והאקלים המתאימים לו, כך בדיוק הפרסומת או התוכן השיווקי של המוצר שלכם בטלוויזיה.
          כדי להשיג את התוצאות עליהן דובר בתחילת הכתבה, (תזכורות- שיחה קולחת סביב המוצר שלכם) חשוב להבין מהם התנאים האופטימליים עבורה. לאיזה קהל היא מתאימה, מה אורכה, מה יגרום לאותו קהל לדבר עליכם, לזכור אתכם להיזכר בכם.
          חשוב מאד שהרלוונטיות שלכם תתבסס על נקודות זמן קרובות, שתהיה התייחסות כלשהי לתכניות המשודרות, כך תוכלו לגרום לאותם צופים שכן רואים "לייב" להישאר לראות גם את הפרסומת שלכם.
          פעמים רבות התמהיל המתבקש על ידי הלקוח שאינו מבין את המדיה, היא לפזר את תקציב הפריסה לטלוויזיה על פני כל היום, למשך תקופה של שבוע או שבועיים ולעיתים אף יותר, אך האם להעלות פרסומות בטלוויזיה למספר ספוטים בודדים פעם ב… אכן אפקטיבית, אכן תשיג את המטרה? גם אם תהיה בפריים טיים?

          למה חייב לשדר את הפרסומת כמה פעמים?

          מחקרים מוכיחים שכדי לזכור פרסומות טובה, והדגש הוא על טובה נדרשים לפחות שלוש פעמים כדי לראות אותה.
          פעם ראשונה לגלות אותה, פעם שנייה להבין אותה, ופעם שלישית להשתכנע ממנה, כך שאם המרווחים בין שלושת הפרסומות שלכם ארוכים מידי, כדאי לשקול היטב אם את רוצים לשים את התקציב שלכם בטלוויזיה ולאבד פעמיים גם את מה שהושקע, וגם את שיכולתם להשקיע במקום אחר.
          לסיכום, כמו תמיד כדאי להגדיר את המטרות, אם אתם מעוניים בחיזוק המותג שלכם, יכול להיות שהופעה בטלוויזיה במספר מצומצם של פעמים יכולה לתת לכם "קייס" שתוכלו להשתמש בו גם במקומות אחרים.
          אם המטרה שלכם היא בעיקר מכירות ופחות תדמית, אז תזכרו היטב שכדי להגיע למצב בו הרייטינג באמת משחק לטובתכם והצופה נחשף למסר שלכם בצורה אינטנסיבית, אתם צריכים להשקיע לא מעט כסף בקניית חבילות פרסום מאסיביות בטלוויזיה, בערוצים שונים, בזמנים שונים, ובמיקומים שונים.

          אולי יעניין אותך גם...

          באיזה רצועת שידור כדאי לפרסם בטלוויזיה?

          פריים טיים? לייט נייט? כנסו למאמר וגלו מהי רצועת השידור המתאימה והמשתלמת ביותר לפרסום העסק שלך...

          האם הפרזנטור עושה את הפרסומת?

          קונספט פרסומי יכול להתבסס על המון דברים, אך לפעמים הפרזנטור הוא הקונספט עצמו! במאמר הבא תוכלו לדעת מהו הפרנזטור המושלם עבור פרסום העסק שלכם!...

          פרסום בערוצי ספורט בטלוויזיה

          פרסום בערוצי הספורט המובילים בישראל - ספורט 1, ספורט 2, ספורט 3 ו-ספורט 4 אשר משדרים את מיטב הליגות המובילות בארץ ובעולם, לכ-350 אלף מנויים!! פרסום לקהל יעד מאוד מדויק ואמין ...

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון