תוכנית המוזיקה בישראל

תוכניות המוזיקה המובילות בישראל

מה הסיבה להצלחתה של העונה השניה של דה וויס? במה היא טובה יותר מתוכניות מתחרות?

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      דה וויס

      העונה השניה של דה וויס כבשה את כולנו ומלאה את המסכים בכל שבוע בהמון צבעים ורעש.
      The voice הינה תוכנית מז`אנר הריאליט אשר הגיחה לעולמנו לראשונה בשנת 2012 ומאז שינתה את חוקי המשחק בעולם המוסיקה בכלל ובתוכנית הריאליטי בפרט.
      מדובר בתוכנית מציאות כאשר המתמודדים מתחרים ביניהם מי יהיה ה"קול של ישראל".
      הפורמט נרכש מהולנד, בה נהגתה התוכנית לראשונה ונקראה The Voice of Holland.
      כבר בתוכנית הראשונה של העונה הראשונה, רשמה אחוזי רייטינג גבוהים מאוד כאשר רגעי שיא הרייטינג היו באותה תוכנית ועמדו על 43.4%.
      היתרון הגדול בדה וויס והמשמעותי הוא האודישנים, שנערכים בצורה עיוורת.
      ה"בליינד אודישן" מבטיח שלא יהיו מעורבים שיקולים זרים בעת הבחירה.
      השופטים, או בשמם המעודכן בתוכנית – "המנטורים", יושבים כשגבם מופנה אל המתמודדים ולכן לא רואים את המתמודד, האם יפה, רזה, שמן או מוזר.
      במהלך האודישן, אם הצליח המתמודד להתחבב על המנטורים – שלא מדברים עם המתחרים לפני ולא מודעים למראהו או להיסטוריה האישית שלו – מסתובבים אליו המנטורים. קרה והסתובבו אל מתמודד אחד יותר ממנטור אחד, מתהפך הגלגל ומתחיל תורם של המנטורים להתחרות על ליבו של המתמודד ומשכנעים אותו למה כדאי לו להצטרף לנבחרת שלו.
      בסוף האודישנים מורכבות ארבע נבחרות של כ12 מתמודדים ובראשם עומד המנטור שיכוון וילמד את המתמודדים עד הגמר הנכסף.

      ביקורות

      The voice זכתה לביקורות אוהדות המשבחות את איכות התוכנית, המתמודדים, המנטורים ובעיקר מראות את אהדת הציבור באחוזי הרייטינג הגבוהים.
      בעונה האחרונה המbטור אביב גפן בלט במיוחד, הוא דאג במהלך כל התוכנית לשגר לעבר המתמודדים והמנטורים האחרים דעות קיצוניות ופרובקטיביות במידה, אביב גפן בלט באמירותיו הישירות ובכך שלא חסך מאף אחד ופשוט אמר כל מה שהוא חושב מבלי לנסות ולעדן או ליפות את הדברים כמו שעשו המנטורים האחרים.
      בנוסף היה קשה להסתיר את מאבק האגוים שהיה שקוף לצופה ולא ניתן היה שלא להתייחס אליו, בעקבות האמירות הבוטות בחלקן של אביב גפן נוצרו מאבקים ומלחמות כבוד בינו לבין המנטורים רוב העימותים וזריקת העקיצות היו בינו לבית המנטורים מלהקת משינה- יובל בנאי ושלמי ברכה, השלושה ביקרו אחד את השני על העשייה המקצועית והתפקוד של המתחרים מהנבחרת שלהם.
      עצם הרעש והמתחים שנוצרו בין המנטורים התוכנית קיבל סיקור גבוה, וביקורות רבות,
      היו ביקורות אוהדות שמברכות על העקציות הספונטניות והיו שגינו את האמירות ומלחת הכוחות בין המנטורים. אך עם כל זאת יש דעה אחת ברורה כי לאביב גפן אין תחליף וכי הוא הפך את זה דה וייס מעוד תוכנית מציאות מעוסה ובאנלית לתוכנית מלאת פלפל שנינות והומור.

      המנטורים

      בעונה השניה של דה וויס כיהנו בתפקיד המנטורים: שרית חדד, שלמי שבת, אביב גפן והצמד מלהקת משינה יובל בנאי ושלומי ברכה ושעבורם זו העונה הראשונה וזו גם פעם ראשונה שהמנטורים הם זוג ולא אדם יחד. בעקבות "הזוגיות" יש להם כיסא כפול ויחד הם מקבלית את ההחלטות לגבי המתמודדים, הם צריכים להגיע להחלטה משותפת, אין לכל אחד מהם אפשרות לקבל החלטה מבלי לקבל את אישרו של השני, עקב כך נוצרו לעיתים סיטואציות של חוסר החלטיות אצל הצוות ממשינה ונראו חילוקי דעות אצלם על המתמודדים מסוימים.

      רייטינג התוכנית

      בעונתה השנייה, פתחה דה וויס עם 35% רייטינג והצליחה לשמור על אחוזים דומים במשך כל העונה.
      מנתוני הרייטינג ניתן לראות שהתוכנית זוכה לרייטינג גבוה החל מגיל 4 ואילך, וזאת בהשוואה לתוכנית מציאות אחרות הקשורות גם הן למוזיקה כגון כוכב נולד ואף בית ספר למוזיקה. ההבדל המשמעותי ביותר הוא בגילאי ה35-44, שם הרייטינג מזנק ביותר מ10% מעל שני המתחרים בולטים.

      המתמודדים

      בעונה השניה של The voice גילנו מגוון רחב של זמרים שבאו לנסות את מזלם, בניסיון להגשים את הפנטזיה המקצועית ואולי גם לזכות בכמה דקות של תהילה.
      בין המתמודדים השונים היו מספר סיפורים שנגעו בנו אישית, צפינו בסיפורים מרגשים ועצובים.
      היו שהצליחו לגעת בנו באופן אישי ולשתף אותנו בהתמודדות עם חייהם האישים, עם הקשים ועם העולם הפנימי שאיתו נכנסו לתוכנית ובדרך כך דה וויס הכניסה לתוכנית עוד פאן אישי ורגשי מעבר לקונספט תחרות השירה.
      המתמודדים השונים שהגיעו העונה לדה וויס יצרו קשת של צבעים ומגון קולות שנשקפו במסכנו.
      כל נבחרת כללה מגון שילובים של אנשים. ראינו שילובים של לסבית מול דוסית, של אתיופית מול צרפתיה, מתמודדים שעלו לארץ לרגל התוכנית מול צברים מעדות המזרח ועוד שילובים רבים שהכניסו לתוכנית הרבה תוכן מעבר לתחרות השירה העיקרית. עברנו ביחד איתם עונה שלמה של חוויות, דמעות, שמחה, התרגשות ובעיקר כישרון ויצירתיות.

      זמן שידור

      דה וויס שודרה במהלך רצועת הפריים טיים של ערוץ 13 בימי רביעי ושבת.
      זמני שידור הפריים טיים מוגדרים כזמני צפית שיא, שעות הפריים טיים הם משמונה בערב שמתחילה מהדורת החדשות המרכזית ועד שידורי תוכניות הערב שמסתיימות בשעה אחת עשה וחצי, דה וויס משודרת תמיד מיד לאחר מהדורת החדשות המרכזית הנחשב לזמן צפית שיא.
      מנתונים של העונה האחרונה ניתן לראות כי דה וויס עקפה תוכניות מצליחות רבות והצליחה למשוך את קהל הצופים הרבה יותר.
      עקב הצלחתה של התוכנית ואחוזי הצפיה הגבוהים חברות רבות דאגו שגם אותם יראו במהלך שידור התוכנית ורכשו את זמן הפרסומות בדה וויס בתקוה כי אכן אחוזי הצפיה הגבוהים יגרמו לחשיפה גבוהה יותר לפרסומות שלהם. אחת החברות הבולטות שהקפידה על הקרנת הפרסומות שלה בדה וויס היתה בזק שלאורך כל העונה הציפו את הפסקת הפרסומות בפרסומות שלהם.

      אפשרויות פרסום

      ישנם שלושה פורמטים של פרסום המקובלים ביותר בפרסום בערוץ 13.
      דרך ראשונה היא פרסום על ידי חסות, החסות מוצגת לרוב על ידי באנר על גבי המסך במהלך התוכנית עצמה, במהלך קריינות, רגע לפני הכרזת המנצח ועוד.
      דרך שניה היא פרסום ע"י תשדירי פרסומות, במהלך התוכנית ישנם מספר הפסקות מרוכזות למקבץ פרסומות שמשודרות זו אחר זו ובסיום מקבץ הפרסומות התוכנית ממשיכה בשידור.
      דרך שלישית הינה פרסום באמצעות תוכן שיווקי, התוכן השיווקי משולב במהלך התוכנית ומופיע לרוב כבאנר עליון המופיע על מסך התוכנית.
      את שילוב הפרסומות ניתן לעשות במהלך התוכנית אך ישנה אפשרות לשדר את הפרסומות לא רק בזמן דה וויס שמחרי הפרסום יקירים באותו זמן וניתן לשלב אותם בזמן השידור לפני התוכנית ואחריה, זמן שבו כמות הצופים כמעט זהה לכמות הצופים בדה וויס מכיון שלפני התוכנית הצופים כבר יושבים בהמתנה לתוכנית, ואחרי התוכנית רוב הצופים לא מכבים את הטלוויזיה אלא נשארים לצפות בתוכניות שאחרי דה וויס .
      דרכים אלו נותנות למפרסם בעל תקציב נמוך מכדי לפרסם בדה וויס אפשרות פרסום עם חשיפה רחבה.

      לסיום..

      ביום שבת הקרוב כולנו נשב בצפיה מול הגמר הגדול של דה וויס שבו התמודדו הפינלייסטים דנה צלח, לינה מחול, רודי ביינסן ואופיר בין שטירת . הם יעלו על במת דה וויס בפעם האחרונה ויסיימו את העונה על ידי הכרזת הניצחון של אחת המתמודדות.
      הפקת The voice כבר מכינה את עצמה לעונה נוספת עם תקוות רבות לגרוף את אחוזי ההצלחה גם בעתיד ולשמור על המוניטין ורמת הפופולריות של התוכנית.
      אז סיכום קצר של העונה השניה של The voice, היינו עדים לתוכנית מלאה בכישרונות, באנשים שנגעו בנו רגשו אותנו ואף הצליחו הוריד לכמה מאיתנו דמעות מבלי שנרגיש.
      עונה מלאה במתמודדים שונים ומגוונים שגרמו לכך שנרצה להכיר אותם יותר, לשמוע מהם ולא לרצות שכל זה יגמר. העונה השניה של דה וויס היתה גדושה בצבע אם זה במתמודדים, בתפאורה, בהפקה בעיצובים והחשיבה מאחורי כל ביצוע, בעיבודים המיוחדים והמקורים ובמנטורים שדאגו שלא ישעמם לנו לרגע.
      דה וויס גם הפעם הצליחה לשמור על מקום מוביל בתחום תוכניות הפריים טיים, לגרוף לעצמה עוד קהל אוהדים נאמן ולגרום לכולנו לחכות לעונה הבאה בציפייה.

      לכל הערוצי פרסום בטלוויזיה לחץ כאן

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          אולי יעניין אותך גם...

          פרסום בערוצי ספורט בטלוויזיה

          פרסום בערוצי הספורט המובילים בישראל - ספורט 1, ספורט 2, ספורט 3 ו-ספורט 4 אשר משדרים את מיטב הליגות המובילות בארץ ובעולם, לכ-350 אלף מנויים!! פרסום לקהל יעד מאוד מדויק ואמין ...

          באיזה רצועת שידור כדאי לפרסם בטלוויזיה?

          פריים טיים? לייט נייט? כנסו למאמר וגלו מהי רצועת השידור המתאימה והמשתלמת ביותר לפרסום העסק שלך...

          כל מה שצריך לדעת על פרסום בספורט

          פרסום בערוצי הספורט יכול להיות אפקטיבי במיוחד במיוחד בעת משחקים אולימפים / יורו. ככל שתהיה גמיש יותר ותדע להתאים את האסטרטגיות שלך לדרישות השוק, כך גדל הסיכוי להצליח להשיג את המטרות שלך....

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון