שילוט על גבי אוטובוסים

פרסום על אוטובוסים

פרסום שילוט על אוטובוסים הינו משמעותי ביותר! הפרסום יכול להתבצע בפריסה ארצית או ממוקדת

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      קצת על פרסום על אוטובוסים

      חברת "מדיה בתנועה" הינה חברת בת של קבוצת כנען המתמחה בהפקות דפוס ופרסום.
      כנען מדיה בתנועה מציעה דרך אטרקטיבית למפרסמים להשתמש באוטובוסים כמדיה לכל דבר.
      לרשות החברה עומדים מעל 3,000 אוטובוסים עירוניים של חברות אגד, דן וקווים בכל רחבי הארץ.
      הפרסום על אוטובוסים מתאפשר באמצעות שילוט חיצוני על גבי האוטובוסים או באמצעות שילוט פנימי בתוך האוטובוסים באמצעות מיתוג לצד מושבי הנוסעים באמצעות מדבקות על החלונות,
      עיטוף עמודים ושלטים מעל ראשי הנוסעים.
      מדיה בתנועה מציעה לקהל המפרסמים אפשרויות פרסום מגוונות בערים כמו תל אביב וגוש דן, ירושלים, חיפה והקריות, עכו, ראשון לציון, נתניה, באר שבע, דימונה ועוד.
      פרסום באמצעות שילוט על גבי אוטובוסים מבטיח חשיפה רחבה לציבור רחב
      וניתן לרכוש קמפיינים לתקופות שונות הנעות לרוב בין שבועיים לחודש ומעלה.

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        קהל יעד של פרסום על אוטובוסים

        הפרסום על אוטובוסים פונה לקהל יעד מגוון ורחב.
        טווח הגילאים אליו מיועד הפרסום פונה לגילאי 18 ועד לגילאי 60 +
        כאשר ניתן לפנות גם לאוכלוסיות אחרות כמו גיל הזהב, ילדים או להתמקד בפרסום לקהלי יעד
        מסוימים כמו סטודנטים, חיילים, בעלי רכב (חברות ביטוח, מימון, יבואני רכב וכד`) ועוד.
        קהל היעד הנחשף לאפיק פרסומי זה מגיע ממעמד סוציו- אקונומי בינוני
        ומעלה אך יש ערים בהם הפרסום יכול להתמקד במעמד סוציו- אקונומי נמוך.

        חבילות פרסום מגוונות לפרסום על אוטובוסים:

        דרכי השילוט הרבות על גבי האוטובוס, חיצונית ופנימית, מאפשרים למפרסמים לבחור מתוך מגוון חבילות ולהרכיב קמפיין פרסומי המתאים לתקציב וליעד הנדרש של המפרסם.
        ניתן לצאת בקמפיין ארצי עם תקציבי פרסום גדולים או בקמפיין פרסומי המתאים לאזור גיאוגרפי מסוים, לדוגמה פרסום על אוטובוסים רק בעכו לטובת אירוע או קניון חדש שנפתח.
        ניתן לפנות לקהלי יעד מסוימים אליהם מעוניין המפרסם להגיע, לדוגמה פתיחת מסעדה חדשה בבאר שבע וכד`. מדיה בתנועה מציעה מגוון פורמטים המתאימים לכל תקציב וייעוד.

        אפשרויות פרסום מגוונות לפרסום על אוטובוסים:

        פרסום על אוטובוסים באמצעות מדיה בתנועה מאפשר להגיע לאוכלוסיה מגוונת ורחבה.
        האוטובוס גדול ולכן הנראות שלו מאפשרת פרסום בולט מקרוב ומרחוק.
        ניתן להשתמש בכל צידי האוטובוסים ואף לעטוף אוטובוסים וכך להביא לקמפיין בולט, מקורי וייחודי.
        ניתן לשלב אלמנטים בתלת ממד אשר גורמים לכל אחד להביט ולהתרשם, וכמובן ניתן לפרסם באמצעים שונים בתוך האוטובוס לנוסעים- קהל יעד הנחשב לשבוי מכיוון שהוא נמצא בתוך האוטובוס ונחשף בעל כורחו לפרסום.

        פריסה ארצית בפרסום על אוטובוסים מאפשרת מיקוד:

        כנען מדיה בתנועה הינה בעלת הזיכיון לפרסום על אוטובוסים, פנימית וחיצונית.
        בגוש דן עומד לרשות המפרסמים מערך של 750 אוטובוסים, בירושלים והסביבה 575 אוטובוסים,
        בחיפה והקריות 290 אוטובוסים, בצפון 100 אוטובוסים ובערי הדרום 155 אוטובוסים.
        כך יכול מפרסם לבחור בפרסום ארצי או להתמקד בערים מסוימות העונות לקריטריון
        והעדפות הפרסום שלו מבחינת תקציב ופילוח קהל היעד.

        פרסום על אוטובוסים כדרך אפקטיבית להשגת יעדים

        שילוט על גבי אוטובוסים באמצעות כנען מדיה בתנועה מציע דרך קריאטיבית להגיע לקהל רחב
        ומגוון בפריסה ארצית מצפון ועד דרום.
        ציבור גדול בישראל נוהג להשתמש באוטובוסים על בסיס יומי והוא נחשף לתכני הפרסום הפנימי והחיצוני כאחד באוטובוסים. עוברי אורח ונהגים נחשפים לשילוט החיצוני על גבי האוטובוסים ופרסום טוב – בו מופיע גם מספר טלפון, יכול להשפיע מידית על ההחלטה לרכוש מוצר כלשהו. באמצעות פרסום על אוטובוסים ניתן להגיע לכל חלקי הארץ תוך משיכת העין באמצעות גרפיקה שובת לב, אטרקטיביות התנועה של האוטובוסים, הגודל המרשים של עיטוף האוטובוסים והקריאטיביות הרבה אשר מתאפשרת בגלל הגודל הטבעי הגדול של האוטובוס והתנועתיות שלו בכביש. נוסעי האוטובוסים נחשבים לקהל שבוי מכיוון שהם נחשפים ללא יכולת להימנע מכך מהפרסום הפנימי. כאשר הם עומדים בתחנה ומחכים לקו שלהם הם נחשפים לפרסום על גבי אוטובוסים אחרים. לאחר מספר חשיפות המסר של הקמפיין מועבר היטב, ויכול להשפיע על הנעת הנוסעים לרכוש מוצר כלשהו או להתעניין בו. כמו כן ניתן לחזק מותג כלשהו או לשכנע את הנוסע בעדיפות המוצר המפורסם, לעומת מוצר אחר ולהעביר מסרים שיווקיים באופן מודע ושלא במודע.

        היתרונות בפרסום על אוטובוסים

        ✔️ פרסום נקודתי לקהל מגוון
        ✔️ עיצוב נעים לעין, ברור וקריא
        ✔️ חשיפה רחבה ויעילה להעברת מסרים
        ✔️ פרסום בולט לעין המתאפיין בגודל מרשים ותנועה המושכת את העין
        ✔️ פרסום בדרכים ופרסום קרוב לנקודות המכירה (מאפשר תזכורת)
        ✔️ פרסום תלת ממדי אטרקטיבי ובלתי נשכח
        ✔️ הגעה לקהלי יעד שאינם נחשפים לפרסום בטלוויזיה או ברדיו
        ✔️ מאפשר קריאטיביות של חברות הפרסום
        ✔️ הנעה לפעולה מידית באמצעות שילוב מספר הטלפון
        ✔️ פרסום המאפשר התמקדות בערים, מעמד, שכבת גיל, מעמד סוציו- אקונומי ועוד

        אולי יעניין אותך גם...

        פרסום במעליות

        האם ידעתם שפרסום בשילוט במעלית חושף את קהל היעד שלנו לפחות 2-6 פעמים ביום ונחשב למקור פרסום חשוב...

        שילוט חוצות באזור הדרום

        קבלו עוד היום אסטרטגיית פרסום + הצעת מחיר משתלמת במיוחד לפרסום שלטי באזורידרום הארץ ...

        שילוט ברציפי הרכבת

        פרסום שילוט ברציפי הרכבת מאפשר למפרסמים לנצל את תחנות הרכבת ככלי מדיה המאפשר פרסום נרחב המגיע להמונים...

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון