Array
(
    [title] => פרסום בטלוויזיה - ככה עושים את זה נכון
    [description] => 

פרסומות, חסויות ותוכן שיווקי… פרסום בטלוויזיה זו הדרך הטובה ביותר להפוך את החברה שלך לשם ומותג! הפרסום בטלוויזיה מאפשר לנו לגבש את ערכי המותג, ולשבור את תקרת הזכוכית!

)
פרסום בטלוויזיה - ככה עושים את זה נכון

פרסומות, חסויות ותוכן שיווקי… פרסום בטלוויזיה זו הדרך הטובה ביותר להפוך את החברה שלך לשם ומותג! הפרסום בטלוויזיה מאפשר לנו לגבש את ערכי המותג, ולשבור את תקרת הזכוכית!


פרסומות וחסויות שלנו ששודרו בטלוויזיה

YouTube thumbnail
YouTube thumbnail
YouTube thumbnail
YouTube thumbnail
YouTube thumbnail
YouTube thumbnail
YouTube thumbnail
YouTube thumbnail

איך פרסום בטלוויזיה יסייע לעסק שלכם?

פרסום בטלוויזיה הוא יוקרתי, איכותי ונחשב לפרסום האולטימטיבי. עם זאת, ברוב המקרים הוא יקר ומצריך תקציבי פרסום גדולים. בנוסף, ברוב המקרים תוצאות מיידיות הן קשות להשגה. אז איך בכל זאת פרסום בטלוויזיה יקדם את העסק שלכם כמה צעדים קדימה?
מיתוג מיתוג מיתוג – המדיום הוא המסר!
הסיסמה הזו היא בעצם כל התורה של פרסום בטלוויזיה על רגל אחת. קמפיין פרסום מכירתי באמצעי המדיה השונים כמו דיגיטל, עיתונות או אפילו רדיו, יניב מן הסתם פירות מידיים, אך עם זאת, בכדי לייצר תדמית איכותית ו"שם" מוביל לחברה שלנו, נצטרך להשתמש באמצעי מדיה שעצם ההופעה בו בעצם אומר לקהל: "אני גדול ומוכר". בסופו של דבר, בשום אמצעי מדיה אחר לא נצליח להעביר מסר ברור וחד שאנו חברה מובילה בתחומה, איכותית ועונה על כל הצרכים של הלקוחות שלנו. במילים אחרות, פרסום בטלוויזיה = אני בשורה הראשונה!

"למה צריך מיתוג? לידים מספיקים לי"

למפרסמים רבים קשה לקבל את העובדה שישקיעו מאות אלפי שקלים בקמפיין פרסום בטלוויזיה אך לא יראו תוצאות מיידיות שכן, באותו התקציב בדיגיטל למשל, הם יקבלו אינספור לידים וייצרו מהם מכירות תוך מספר ימים או פחות. מה שמפרסמים אלו פחות רואים, זו תקרת הזכוכית אליה יגיע בשלב מוקדם או מאוחר ובה כמות הלידים תצטמצם, תפחת או אפילו תיעלם מכיוון ששחקנים חדשים הגיעו לשוק או שנוצרה אלטרנטיבה זולה / איכותית / טובה יותר. עם זאת, מפרסמים מתקדמים, מבינים שפרסום בטלוויזיה מקדם אותם כמה שלבים במעלה סולם המותגים וגורם לקהל שלהם להאמין בהם ולבחור בהם ברגע האמת בתחרות מול מתחריהם. מפרסמים מן הסוג הזה, חושבים כמה שלבים קדימה ומכינים את הקרקע ליום שבו הפרסום הסטנדרטי והמסורתי יפסיק להניב את אותה התפוקה ואותה העבודה וכאשר יגיע השלב הזה, השוק עצמו יצטמצם ויותרו מספר שחקנים בלבד. בשוק מן הסוג הזה, מי שינצח הוא זה שממותג כמוביל בתחום! ולכן מיתוג הנובע מפרסום בטלוויזיה הוא נדבך משמעותי בתכנית המדיה והפרסום.

מהן אפשרויות הפרסום בטלוויזיה?

ישנן מגוון דרכים לפרסום בטלוויזיה וההחלטה מה האפשרות המתאימה נובעת ממספר פרמטים:
מהי מטרת הפרסום? מיהו קהל היעד שלנו? מה התקציב שהוגדר לטובת הפרסום בטלוויזיה?
לאחר שענינו בצורה ברורה על הפרמטרים הללו, נוכל לבנות את קמפיין הפרסום בערוצים המתאימים, ברצועות השידור המתאימות ובעיקר את סוג הפרסום הרלוונטי.
סוגי הפרסום בטלוויזיה מחולקים לתשדירי חסות, תשדירי פרסומת ותוכן שיווקי.
לכל אחד מסוגי הפרסום מטרה שונה, אך שמשלימה אחד את השני, כאשר לכל אחד גם מחיר, חשיפה ותוצאה שונה. בקמפיין חסויות בטלוויזיה נרצה לחזק את התדמית של החברה כמובילה בתחומה, כחזקה וכזו שאינה צריכה בהכרח לפרסם מחירים על מנת להגיע לתוצאות הרצויות. לתשדירי חסות יתרון משמעותי לעומת תשדירי פרסומת שכן הם מגיעים בסמוך לתוכן וזליגת הצופים לערוצים אחרים היא מינורית יחסית. בקמפיין תשדירי פרסומת סטנדרטי, נוכל לפרסם מבצעים, מחירים או להניע לפעולה כזו או אחרת את קהל היעד שלנו ובצורה הזו נוכל לצפות לתוצאות מיידיות של רכישה אונליין, רכישה פיזית או פניה אקטיבית אחרת למוקד טלפוני או השארת פרטים באתר. מדובר על תשדירים הרבה יותר "בועטים" וקצרים שפונים בכל דרך אפשרית לרגש, לצורך או לריגוש רגעי (לדוגמה, טלוויזיה ענקית לצפייה אולטימטיבית במשחק כדורגל או מוצר מזון כזה שמפורסם בשעות בו מרבית הצופים מתכננים את ארוחת הערב). תוכן שיווקי זו שיטת אחרת לפרסום בטלוויזיה, היא שונה במהות והיא מתאימה בעיקר לחברות המציעות מוצרים המצריכים הסבר ופירוט על היתרון המובהק שלהם לעומת המתחרים. תוכן שיווקי יכול להיות גם ראיון פרונטלי בתכנית מסוימת עם נציג החברה, בה הוא יציג את יתרונות המוצר שלו והמומחיות שלו לעומת המתחרים. בצורה הזו, החברה תיצור אמון בקרב קהלי היעד שיוכלו לחבר אישיות הנתפסת כמומחית בתחום וברגע האמת, קהל היעד יזכור את היתרונות ויוכל בקלות להעדיף לרכוש מוצר מחברה זו לעומת מתחריה.

פרסום בטלוויזיה ברצועות שידור קבועות

ההבנה המרכזית לגבי יעילות הפרסום בטלוויזיה הושגה. קיבלנו החלטה אמיצה לפרסם בטלוויזיה ולקדם את העסק שלנו לליגה של הגדולים. מה עכשיו? לרוב, מפרסמים רבים נוטים להשקיע את כל הכסף בבת אחת על קמפיין מסיבי וקצר יחסית (כ-10 ימים עד שבועיים) בכל רצועות השידור הרלוונטיות ובעיקר בפריים טיים – על מנת להשיג את החשיפה החזקה ביותר, מה שיעבוד בצורה מצוינת עבור קמפיינים מכירתיים מובהקים (למשל: מסך טלוויזיה 70 אינץ' ב-1999 ש"ח ל-48 שעות בלבד!). עבור מפרסמים אחרים, המשווקים מוצרים בדרך כלל יקרים יותר המצריכים גיבוש החלטת רכישה ארוכה יותר, קמפיין מן הסוג הזה גורם למפח נפש ולאכזבה שכל מה שהשיג הוא הרבה מאוד רעש וטו לא. לדוגמה, חברה המוכרת מטבחים, אמורה להבין ולדעת שמטבח הוא מוצר שנרכש אחת ל-7-10 שנים בממוצע ולכן קמפיין קצת של פרסום בטלוויזיה שיגיע לכמות "עיניים רואות" קטן יחסית יעבוד בצורה מאוד מוגבלת. כמה אנשים בכל מדינת ישראל (בהנחה שהצלחנו להגיע לכוווווולם) צריכים כעת מטבח? עבור איזו כמות מהם הפרסומת שלנו תשפיע? כמה מהם יחליטו בסופו של דבר לרכוש את המטבח שלנו? כנראה שמעט מאוד. לכן, למפרסמים מן הסוג הזה (כמו חברות דלתות, רהיטים, מזגנים ועוד) רצוי לפרסם בכמה רצועות קבועות במהלך היום, בהן קהל היעד שלהם נמצא באופן המקסימלי, גם אם רצועות אלו אינן בעלות כמות הרייטינג הגבוהה ביותר. בסופו של דבר, מי שיבצע את הרכישה הוא אדם שנחשף לפרסומת שלנו מספיק פעמים ורעיון הרכישה "התבשל" בו תקופת זמן מתאימה על מנת שיגיע ויבצע החלטה שזה הזמן ויותר מכך – שאצלנו הוא רוצה לרכוש את המוצר.

איך עושים פרסום בטלוויזיה?

רצוי לשתף פעולה עם חברת מדיה המתמחה בפרסום בטלוויזיה ויכולה לכוון אתכם כלקוחות מפרסמים, כיצד לפנות נכון לקהל היעד שלכם. אנו נוכל לכוון אתכם באילו רצועות לפרסם ואיך לתכנן נכון את הקמפיין כך שיגיע בצורה האולטימטיבית לצרכנים הפוטנציאליים שלכם. גיבוש תכנית הפרסום בטלוויזיה הוא תהליך הדורש אנשי מקצוע והכוונה כאשר לא תמיד מה שנראה נוצץ (רצועות פריים טיים לדוגמה) הוא הדבר הנכון לעשות. לעיתים כדאי להתמקד ברצועות שידור המניבות רייטינג נמוך יותר אך מגיעות בצורה הטובה ביותר לקהל היעד ומשפיעות עליו בצורה טובה יותר, בצורה זו תוכלו לצמצם ולהפוך את עלויות הפרסום למשתלמות וגם ליצור קמפיין אפקטיבי שיעבוד לכם.

 

מחירי הפרסום בטלוויזיה

פרסום בטלוויזיה נתפס לעיתים כהוצאה כבדה, אך בפועל, המציאות השתנתה באופן משמעותי. כיום, ניתן למצוא מגוון חבילות פרסום שמותאמות גם לעסקים קטנים ובינוניים. משרדי פרסום רבים מציעים מסלולים גמישים ואישיים, כך שגם בעלי תקציב מוגבל יכולים ליהנות מחשיפה רחבה שמספקת הטלוויזיה.

מעבר לכך, חשוב לזכור שפרסומת איכותית בטלוויזיה היא השקעה ארוכת טווח. נתונים מראים כי עסקים רבים שחוו עלייה חדה במכירות לאחר שידור פרסומות בטלוויזיה הצליחו למנף את ההשפעה של הקמפיין ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלהם. לכן, מחירי הפרסום בטלוויזיה אינם רק הוצאה, אלא פתח להזדמנות עסקית משמעותית שמוכיחה את עצמה שוב ושוב.

חשוב לשים לב גם למיקוד הפרסומי. פרסום בטלוויזיה מאפשר פילוח מדויק של קהלים לפי שעות השידור, ערוצים ותוכניות, מה שמבטיח יעילות מרבית בקמפיין שלכם.

פרסום בטלוויזיה בערוצי הברודקאסט:

בישראל פועלים מספר ערוצי ברודקאסט גדולים המהווים פלטפורמות מרכזיות לפרסום טלוויזיוני. ערוץ 12 ו- ערוץ 13 הם שני הערוצים המובילים והפופולריים ביותר, עם מגוון רחב של תוכניות ריאליטי, אקטואליה, בידור ודרמות, המושכות קהל רחב ומגוון. ערוץ 14, ערוץ ייחודי הממוקד בקהל יעד ימין מסורתי, מציע פלטפורמה מצוינת עבור עסקים המעוניינים להגיע לקהל בעל ערכים פוליטיים וחברתיים דומים. כל אחד מהערוצים הללו מציע אפשרויות פרסום מגוונות, המאפשרות לעסקים להתאים את המסר השיווקי לקהל היעד המתאים ביותר ולמקסם את החשיפה וההשפעה.

איך פרסום בטלוויזיה מסייע ליצירת חיבור רגשי עם הצרכנים:

אחד היתרונות הבולטים של פרסום בטלוויזיה הוא היכולת ליצור חיבור רגשי עמוק עם הצופים. הטלוויזיה משלבת חזותיות, קול, תנועה ונרטיב, שמאפשרים למותגים לספר סיפור מרגש או מעורר השראה. לדוגמה, פרסומת שמציגה משפחה המתכוננת לארוחת ערב חגיגית סביב מוצר מסוים, לא רק מדגישה את המוצר אלא גם יוצרת תחושת חום ושייכות. מסרים כאלו נשארים בזיכרון הצרכנים לאורך זמן ומגבירים את הסבירות לבחירה במותג בעת הצורך.

חדשנות בפרסום בטלוויזיה: איך טכנולוגיה משנה את הכללים?

התקדמות הטכנולוגיה שינתה את פני הפרסום בטלוויזיה והפכה אותו למדויק וחדשני יותר. שימוש בכלים כמו גרפיקה ממוחשבת, הדמיות תלת-ממדיות וטכנולוגיות של מציאות רבודה מאפשר למותגים להציג את המוצרים שלהם בצורה מושכת ועוצרת נשימה. בנוסף, טכנולוגיות פרסום מתקדמות מאפשרות פילוח מדויק של קהלים לפי תוכניות, שעות שידור ואפילו אזורים גאוגרפיים, כך שהמסר השיווקי מגיע בדיוק לקהל הרצוי.

תפקיד הפרסום בטלוויזיה בבניית נאמנות למותג:

פרסום בטלוויזיה הוא כלי רב עוצמה לבניית נאמנות למותג. קמפיינים טלוויזיוניים חוזרים ונשנים יוצרים תחושת היכרות וביטחון בקרב הצרכנים. מותגים שמצליחים להופיע בטלוויזיה בצורה קבועה נתפסים כיציבים ואמינים, תכונות שחשובות לצרכנים בבחירתם. לדוגמה, מותגים בענף הרכב או הפיננסים עושים שימוש נרחב בטלוויזיה כדי לשדר אמינות ולחזק את הקשר עם קהל הלקוחות שלהם.

התאמת המסר לקהלים מגוונים בפרסום בטלוויזיה:

אחד היתרונות המרכזיים של פרסום בטלוויזיה הוא הגמישות בהתאמת המסר לקהלים מגוונים. מותגים יכולים ליצור גרסאות שונות של פרסומות המותאמות לקהלי יעד שונים, תוך שימוש בשפות, סגנונות ומסרים מגוונים. לדוגמה, פרסומת המיועדת לקהל צעיר עשויה להיות קלילה ודינמית, בעוד פרסומת לקהל מבוגר תהיה יותר אינפורמטיבית וממוקדת בערכים של יציבות ואמינות. התאמה זו מגבירה את האפקטיביות של הקמפיין וממקסמת את תוצאותיו.

פרסום בטלוויזיה בשוק הבינלאומי:

בעולם הגלובלי, פרסום בטלוויזיה משמש גם ככלי להרחבת פעילות בשווקים חדשים. מותגים המעוניינים לחדור לשוק בינלאומי יכולים להפיק קמפיינים טלוויזיוניים המותאמים לתרבות המקומית, ולהשתמש במדיום זה כדי להציג את עצמם בצורה אותנטית ומשכנעת. לדוגמה, חברות מזון משנות את הפרסומות שלהן לפי טעמים מקומיים או חגים חשובים במדינות שונות, ובכך מחזקות את הקשר עם הקהל המקומי.

    Array
(
    [type] => component
    [id] => content-image-2
    [name] => content-image
    [acf_fc_layout] => content-image
    [data] => Array
        (
            [title] => מגמות חדשות בעולם הפרסום בטלוויזיה:
            [description] => 

ענף הפרסום בטלוויזיה ממשיך להתפתח עם השנים, ומגמות חדשות משנות את האופן שבו מותגים מתקשרים עם הצופים. מעבר לשיטות המסורתיות, קיימת עלייה בשימוש בתוכן ממומן בתוכניות פופולריות ובפרסומות אינטראקטיביות, שמזמינות את הצופה לקחת חלק פעיל במותג. מגמות אלו מאפשרות למותגים ליצור חוויית פרסום מעוררת ומרגשת יותר, אשר מחזקת את הקשר בין הצרכן למותג.

[image] => 6899 [image_caption_header] => [image_caption] => [side] => left [custom_class] => [custom_id] => ) )

מגמות חדשות בעולם הפרסום בטלוויזיה:

ענף הפרסום בטלוויזיה ממשיך להתפתח עם השנים, ומגמות חדשות משנות את האופן שבו מותגים מתקשרים עם הצופים. מעבר לשיטות המסורתיות, קיימת עלייה בשימוש בתוכן ממומן בתוכניות פופולריות ובפרסומות אינטראקטיביות, שמזמינות את הצופה לקחת חלק פעיל במותג. מגמות אלו מאפשרות למותגים ליצור חוויית פרסום מעוררת ומרגשת יותר, אשר מחזקת את הקשר בין הצרכן למותג.

פרסום בטלוויזיה
ellipse רוצה לקבל הצעת מחיר?
ellipse רוצה לקבל הצעת מחיר?

רוצה לקבל הצעת מחיר?

הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    לקבלת הצעת מחיר

    הכנס פרטים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי!

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      חזור