מה חשוב לדעת לפני פרסום בברזיל?
האוכלוסייה בברזיל דוברת בעיקר את השפה הפורטוגזית.
מתוכם 53% הינם בחתך גיל 25-64 המהווים קהל היעד הצרכני המוביל.
רוצה לקבל הצעת מחיר?
הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי
אינדיקטורים כללים על השוק בברזיל:
– שיעור האבטלה 13.5%
– מדד תמ"ג עולמי – 7 עם שיעור של 15,231$ תמ"ג לנפש
– מדד החדשנות והפיתוח האישי – 79 בעולם
נתונים אלו הופכים את ברזיל לאטרקטיבית ביותר לפרסום
ושיווק שכן האוכלוסייה חזקה ומעניינת ופתוחה לשמוע חידושים טכנולוגיים וכח הקניה חזק במיוחד.
אתרי החדשות והתוכן המובילים בברזיל:
uol.com.br – כ 450 מיליון כניסות בחודש
abril.com.br – כ 150 מיליון כניסות בחודש
מחירי הפרסום בברזיל מבוססים: CPA, CPM, CPC, CPI ו-CPL
וניתן לפרסם קמפיינים בתקציב פרסום של כ- 15,000 ש' בלבד.
היתרונות של פרסום בברזיל
ברזיל היא מדינה ענקית ומגוונת בדרום אמריקה, ופרסום בברזיל יכול להביא לעסק שלך הזדמנויות מרתקות. הנה מספר יתרונות של הפרסום בברזיל.
שוק עסקי עצום
ברזיל היא מדינה עם שוק עסקי עצום ומגוון. פרסום בברזיל מאפשר לעסק שלך להשתלב בשוק הגדול והתחרותי ביותר באמריקה הלטינית ולהגיע לקהל רחב של לקוחות פוטנציאליים. השוק הברזילאי מציע הזדמנויות לצמיחה והרחבה עסקית.
חופש תקשורת ויציבות
ברזיל מכירה בחופש התקשורת וביציבות המדינה. פרסום בברזיל מאפשר לעסק שלך להשתמש בערוצי תקשורת שונים כמו טלוויזיה, רדיו, עיתונים ומדיה דיגיטלית בצורה יעילה ולהגיע לקהל רחב של לקוחות. זה מאפשר לך להבטיח דימוי טוב ופיקוח מדויק על קמפיינים הפרסום.
תרבות וגיאוגרפיה מגוונות
ברזיל היא מדינה עם תרבות וגיאוגרפיה מגוונות. פרסום בברזיל מאפשר לעסק שלך להתאים את המסר שלך לצרכי הלקוחות המקומיים וליצור קשר אישי עם הקהל המגוון שבברזיל. תוכל ליצור קמפיינים מותאמים לתרבות, שפה וגיאוגרפיה שונה.
בסיכום, פרסום בברזיל מציע הזדמנויות עסקיות מרתקות. עם השוק העסקי העצום, החופש תקשורת והיציבות, והתרבות והגיאוגרפיה המגוונת, ברזיל היא יעד מעולה לפרסום וקידום העסק שלך.
שאלות נפוצות
האם פרסום בברזיל הוא יעיל יותר מפרסום במדיה דיגיטלית?
פרסום בברזיל מציע יתרונות יעילים גם בתחום המדיה הדיגיטלית, אך השילוב של שני הגישות יכול לספק תוצאות מקסימליות ולהגדיל את הקידום העסקי בברזיל.
מהם ערוצי הפרסום הנפוצים בברזיל?
בברזיל ישנם ערוצים פופולריים לפרסום כמו טלוויזיה, רדיו, עיתונים, מגזינים ומדיה דיגיטלית. כל אחד מהם מציע אפשרויות ייחודיות ויעילות בקידום העסק בברזיל.