מה חשוב לדעת לפני פרסום בטורקיה?
בטורקיה מונה כ-80 מיליון תושבים והינה חלק מגוש היורו.
האוכלוסייה בטורקיה דוברת בעיקר את השפה הטורקית.
מתוכם 51% הינם בחתך גיל 25-64 המהווים קהל היעד הצרכני המוביל.
אינדיקטורים כללים על השוק בטורקיה:
– שיעור האבטלה 8%
– מדד תמ"ג עולמי – 17 עם שיעור של 20,804 $ תמ"ג לנפש
– מדד החדשנות והפיתוח האישי – 71 בעולם
נתונים אלו הופכים את טורקיה לאטרקטיבית ביותר לפרסום ושיווק
שכן האוכלוסייה חזקה ומעניינת ופתוחה לשמוע חידושים טכנולוגיים וכח הקניה חזק במיוחד.
אתרי החדשות והתוכן המובילים בטורקיה:
hurriyet.com.tr – כ 125 מיליון כניסות בחודש
milliyet.com.tr – כ 98 מיליון כניסות בחודש
mynet.com – כ 66 מיליון כניסות בחודש
אתרי הספורט המובילים בטורקיה:
fanatik.com.tr – כ 28 מיליון כניסות בחודש
haber1903.com – כ 3 מיליון כניסות בחודש
מחירי הפרסום בטורקיה מבוססים: CPA, CPM, CPC, CPI ו-CPL
וניתן לפרסם קמפיינים בתקציב פרסום של החל מ- 30,000 ש' בלבד.
רוצה לקבל הצעת מחיר?
הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי
היתרונות של פרסום בטורקיה
טורקיה היא מדינה עם חברת צרכנים גדולה ושוק עסקי דינמי. פרסום בטורקיה מציע לעסק שלך הזדמנויות ייחודיות וגידול עסקי. הנה מספר יתרונות של הפרסום בטורקיה.
שוק רחב וגדול
טורקיה מציעה שוק רחב וגדול עם אוכלוסיית צרכנים גדולה. פרסום בטורקיה מאפשר לך להגיע לקהל מגוון של לקוחות פוטנציאליים ולקדם את העסק שלך בצורה ממומנת ויעילה. כמו כן, טורקיה מהווה גישה לשווקים נוספים באזורים סמוכים כמו מזרח אירופה ומזרח התיכון.
צמיחה כלכלית ותעשייתית
טורקיה היא מדינה עם צמיחה כלכלית ותעשייתית מרשימה. זאת מספקת לעסק שלך הזדמנויות לגידול והרחבת פעילות. פרסום בטורקיה מאפשר לך למקם את העסק שלך בשוק המקומי ולהשתלב בקהל הצרכנים הגדול והמגוון.
תרבות עשירה ומגוונת
תרבות הטורקיה היא עשירה ומגוונת, וכוללת מסורת, מורשת ותרבות שונה. פרסום בטורקיה מאפשר לך להשתמש באיקונים תרבותיים מקומיים, בשפה וברקע המקומי, וליצור קשר עמוק עם הקהל המקומי. זה מאפשר לך להעביר את המסר שלך בצורה איכותית ומרתקת לקהל היעד.
פוטנציאל תיירותי
טורקיה היא יעד תיירותי מבוקש עם מספר גדול של מבקרים מכל רחבי העולם. פרסום בטורקיה יכול לתת לעסק שלך חשיפה מול קהל התיירים המגוון שמבקר במדינה. זה מציע לך הזדמנות ליצור קשר עם המבקרים ולהציע את המוצרים או השירותים שלך.
פוטנציאל דיגיטלי
המדיה הדיגיטלית בטורקיה מתפתחת בצורה מהירה. פרסום במדיה דיגיטלית בטורקיה מציע אפשרויות רחבות ויעילות להגעה לקהל היעד. השימוש בפלטפורמות דיגיטליות כמו מודעות מקוונות, מדיה חברתית ודואר אלקטרוני יכול לספק לעסק שלך נראות מרובה ואפקטיביות בטורקיה.
בסיכום, פרסום בטורקיה מציע הזדמנויות עסקיות ויתרונות מרגיעים. השוק הגדול, הצמיחה הכלכלית והתרבות העשירה הם רק חלק מהיתרונות שבפרסום בטורקיה
שאלות נפוצות
אילו ערוצים פופולריים לפרסום יש בטורקיה?
בטורקיה ישנם ערוצים פופולריים לפרסום כמו עיתונים, טלוויזיה, רדיו ומדיה דיגיטלית. כל אחד מהם מציע אפשרויות יעילות להגעה לקהל היעד בטורקיה.
האם פרסום בטורקיה הוא יעיל יותר מפרסום במדיה דיגיטלית?
פרסום בטורקיה מציע הזדמנויות יעילות גם במדיה דיגיטלית וגם בצורות פרסום אחרות. השילוב של שני הגישות יכול לספק תוצאות מרביות ולקדם את העסק שלך בטורקיה.