ערוץ 9 87

פרסום ביפן

חושבים לפרסם בפרסום ביפן? כנסו וגלו כיצד להכין את קמפיין הפרסום המשתלם ביותר כדי לקבל את התוצאות הטובות

    בלחיצה על שלח הינך מאשר הצטרפות לרשימת הדיוור לקבלת אמצעים שיווקים בהמשך

    בלחיצה על שלח הינך מאשר הצטרפות לרשימת הדיוור לקבלת אמצעים שיווקים בהמשך

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי
    Polygon Polygon Polygon
    author

    נכתב על ידי (יוסי בוכניק)

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      מה חשוב לדעת לפני פרסום ביפן?

      יפן מונה כ-127 מיליון תושבים.

      האוכלוסייה ביפן דוברת בעיקר את השפה היפנית.

      מתוכם 50% הינם בחתך גיל 25-64 המהווים קהל היעד הצרכני המוביל.

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        אינדיקטורים כללים על השוק ביפן:

        – שיעור האבטלה 2.8%

        – מדד תמ"ג עולמי – 4 עם שיעור של 38,926 $ תמ"ג לנפש

        – מדד החדשנות והפיתוח האישי – 17 בעולם

        נתונים אלו הופכים את יפן לאטרקטיבית ביותר לפרסום ושיווק

        שכן האוכלוסייה חזקה ומעניינת ופתוחה לשמוע חידושים טכנולוגיים וכח הקניה חזק במיוחד.

        אתרי החדשות והתוכן המובילים ביפן:

        naver.jp – כ 210 מיליון כניסות בחודש

        livedoor.jp – כ 230 מיליון כניסות בחודש

        מחירי הפרסום ביפן מבוססים: CPA, CPM, CPC, CPI ו-CPL

        וניתן לפרסם קמפיינים בתקציב פרסום של כ- 15,000 ש' בלבד.

        היתרונות של פרסום ביפן

        יפן היא מדינה מופלאה במזרח אסיה, ופרסום ביפן יכול להביא לעסק שלך הזדמנויות עסקיות מרתקות. הנה מספר יתרונות של הפרסום ביפן.

        תרבות ותחביבים ייחודיים

        יפן מפורסמת בתרבותה המסורתית ובתחביביה הייחודיים. פרסום ביפן מאפשר לעסק שלך להשתלב בתרבות היפנית וליצור קשר עמוק עם הקהל המקומי דרך יצירתיות, רגישות לפרטים והתאמה לצרכים הייחודיים של היפנים.

        טכנולוגיה חדשנית

        יפן מוכרת בעיצובה המתקדם ובטכנולוגיות החדשניות שלה. פרסום ביפן מאפשר לעסק שלך להיות חלק מהחדשנות הטכנולוגית ביפן וליצור קשר עם קהל הלקוחות המעוניין בטכנולוגיה המתקדמת.

        שוק עסקי גדול

        יפן היא מדינה עם שוק עסקי גדול ומגוון. פרסום ביפן מאפשר לעסק שלך להתמודד עם תחרות נרחבת וליצור זיקה עמוקה עם הלקוחות היפנים בשוק המקומי.

        שפה ותרבות מגוונת

        ביפן ישנם מגוון רחב של שפות ותרבויות. פרסום ביפן מאפשר לעסק שלך להתאים את המסר שלך לצרכי הקהל המקומי וליצור קשר אישי עם לקוחות משונים בסביבה תרבותית מגוונת.

        בסיכום, פרסום ביפן מציע הזדמנויות עסקיות מרתקות. עם התרבות הייחודית, הטכנולוגיה החדשנית, השוק העסקי הגדול והשפה והתרבות המגוונת, יפן היא יעד מצוין לפרסום וקידום העסק שלך.

        אולי יעניין אותך גם...

        פרסום בקנדה

        חושבים לפרסם בקנדה? כנסו וגלו כיצד להכין את קמפיין הפרסום המשתלם ביותר כדי לקבל את התוצאות הטובות ...

        פרסום בוייטנאם

        חושבים לפרסם בפרסום בוייטנאם? כנסו וגלו כיצד להכין את קמפיין הפרסום המשתלם ביותר כדי לקבל את התוצאות הטובות ...

        פרסום בהולנד

        חושבים לפרסם בהולנד? כנסו וגלו איך להכין את קמפיין הפרסום המשתלם ביותר כדי לקבל את התוצאות הטובות ...

        ellipse רוצה לקבל הצעת מחיר?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          לקבלת הצעת מחיר

          הכנס פרטים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי!

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

            חזור