קמפיין שילוט חוצות

שילוט חוצות

שלטי חוצות היו מאז ומתמיד סמל סטאטוס למותגים המובילים בעולם. גנסו וגלו מהם יתרונותיהם של שילוט חוצות

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      שילוט חוצות

      שלטי חוצות היו מאז ומתמיד סמל סטאטוס למותגים המובילים ביותר בעולם.
      בכל נקודה מרכזית ברחבי הגלובוס תמצאו מסכי ענק, שלטים דיגיטליים וקירות פרסום רבים
      המהווים את קדמת הבמה מבחינת המותגים העכשוויים והעדכניים ביותר.
      אם זה הטיימס סקוואר בניו יורק, כיכר פיקדילי בלונדון ועוד.
      אז איך הפכו שלטי החוצות לכאלה, מהם היתרונות ואילו סוגים נוספים של שלטים ניתן למצוא?
      ישנם לא מעט סוגים של שלטי חוצות ברחבי העולם, אבל אנחנו נתמקד בשלטי חוצות בישראל!

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        שילוט בתחנות אוטובוס ושילוט ברכבת

        שלטי החוצות המוכרים ביותר, שכולנו נתקלים בהם במהלך חיינו עשרות אם לא מאות פעמים
        ונחשפים אליהם במודע או לא במודע ומשפיעים על הרגלי הצריכה שלנו אפילו מבלי שנתכוון לכך.
        שלטי חוצות על תחנות אוטובוס מהווים נדבך משמעותי בקמפיין פרסום תדמיתי
        (לדוגמא: חברות אופנה, משקאות ואפילו פרומואים לסרטים / הצגות עתידיות)
        וכחלק מפריסת מדיה רחבה הכוללת גם אמצעי מדיה אחרים.
        שלטי חוצות אלו מופיעים בצורה גדולה וברורה ו"פוגעים" גם בממתינים בתחנה
        כמובן אך גם פונים כמטרה משנית להולכי הרגל ברחוב ולנוהגים בכביש.
        כך שלטי חוצות בתחנות אוטובוס משיגים כמה מטרות בו זמנית ולרוב במחיר אטרקטיבי ותחרותי.
        שילוט ברכבת פונה לקהל היעד בזמן הכי מתאים שקיים: כאשר הוא שבוי וממתין לרכבת.
        כיום, בעקבות הטכנולוגיה המתחדשת ומשתפרת בצורה תמידית, ניתן להניע את הנחשפים לשלטי החוצות ברכבת לפעולה מיידית דרך הסמארטפון שלהם ולהשיג תוצאות מיידיות.
        שלטי החוצות ברכבת מופיעים כמעין מכוון מלבי על גבי הרציפים עצמם וניתן לבחור תחנות ספציפיות על פי אזורים, ערים ועוד. ככל שפריסת השלטים תהיה רחבה יותר, כך תוכלו להגיע לתוצאות טובות יותר ולחשיפה אולטימטיבית.
        חשוב לציין, כי שלטי החוצות באוטובוס וגם ברכבת, לרוב פונים לקהל עם הרגלים קבועים (לדוגמא, נסיעה ברכבת מחיפה לת"א לעבודה) – כלומר, קמפיין שילוט חוצות שכזה, יגיע לאותו הקהל שוב ושוב ולכן ניתן לחשוב על מסר מתאים שיכול להתקשר לנסיעה עצמה ובכך להגיע לרגש של הלקוח הפוטנציאלי ולהשפיע עליו.

        קירות ענק

        האופציה המועדפת על החברות הגדולות במשק וכאלו הרוצות ליצור באזז חזק במיוחד ולהיות בליגה אחת עם המותגים הגדולים ביותר ולהשיג חשיפה אולטימטיבית ומוצר פרימיום.
        קירות אלו ממוקמים בנקודות העניין המרכזיות ביותר שניתן לחשוב עליהן,
        לרוב גודל כמה עשרות מ"ר ועד לכמה מאות מ"ר ופונים לציבור הנהגים.
        ציבור זה נחשב לקהל שבוי וקבוע ברוב המקרים (נסיעה לעבודה, לפגישות וחזרה הביתה)
        ואיתו בצמוד ישנו כמובן קהל הנהגים המזדמן – אלו שנהיגה היא לאו דווקא חלק משגרת
        יומם אך עדיין ייחשפו לקיר פרסום עצום.
        בין מיקומי הקירות ניתן למצוא את ציר איילון הסואן משני הכיוונים, מנהרות הכרמל,
        בנייני האומה בירושלים, כביש עוקף קריות, כביש 6 ועוד.
        כיום, עוד ועוד זכייני שלי חוצות לקירות ענק, מסבים את הקירות המסורתיים מבד,
        לקירות לד דיגטליים אשר מהווים את המילה האחרונה מבחינת שלטי החוצות.
        קירות לד מופיעים כמובן בצורה מרשימה יותר, בולטת יותר ולמרות שמדובר על תמונה סטטית,
        היא עדיין משיגה את העין בצורה טובה משמעותית מכל קיר אחר.
        כדאי לזכור, שעלויות פרסום על קירות ענק, הן גבוהות ביחס למכוונים או בילבורדים ומצריכות
        תקציב פרסום נכבד ושימוש בקיר ענק תשיג חשיפה שיכולה לקדם את החברה למימדים
        עצומים וליצור שיח רחב במיוחד על המותג / המוצר / החברה תוך שעות ספורות.

        מכוונים

        שלט החוצות המוכר ביותר, ממוקם על גבי תמרורים, שלטי רחוב, לרוב על אי תנועה או בין כבישים. גודל של שלט פרסום הזה הוא 1.00/1.60 והוא לרוב משמש לצורך הכוונה מקומית לתושבים לרחובות סמוכים, אתרים בעלי עניין או עבור מפרסמים המעוניינים לקדם את העסק שלהם בתצורה זהה – הכוונה של העוברים והשבים לעסק שלהם.
        נוסף על עסקים מקומיים, גם חברות ענק עושות שימוש בפרסום על גבי מכוונים בכדי לקדם מבצעים, ימי מכירות מקומיים ומוצרים הרלוונטיים לכל אזור בצורה נקודתית. היתרון המשמעותי בפרסום מן הסוג הזה, הוא האפשרות ליצוא קמפיין פרסומי מקומי לחברה גדולה אך בעלות נמוכה ויעליה יחסית מכיוון שקמפיין זה מגיע רק לאזור הרלוונטי אליו. יתרון נוסף הוא כמובן היכולת לנתב בין מסרים ואזורים שונים. למשל מוצר X באזור חיפה ומוצר Y באזור ירושלים – כאשר החברה המפרסם היא זהה.
        לרוב, קמפיין שלטי הכוונה יכלול כמה עשרות מיקומים בכדי להשיג חשיפה רחבה ככל האפשר בעיר. חשוב להבין, שבכדי ליצור מודעות למותג, הנהג הממוצע צריך להיחשף לפחות 3-4 פעמים למסר הפרסומי ולכן כמות קטנה של מכוונים לא תשיג את המטרה הזו.
        עלויות פרסום על גבי מכוונים משתנות מעיר לעיר ולרוב נעות בין 400-750 ש' למכוון למשך 10 ימים.

        בילבורדים

        שלט חוצות הדומה באופיים למכוונים, אך עם זאת גדול ובולט יותר (בדרך כלל 4 מטרים רוחב על 3 מטרים גובה).
        ההבדל המרכזית ממכוונים הוא באמירה שאנו כחברה רוצים ליצור. פרסום על גבי בילבורדים נותן גב גדול במיוחד ובולטות למפרסם וככזה, הוא מקבל במה עוצמתית, מרכזית וחזקה במיוחד.
        בנוסף, במקום לפרסם 30-40 מכוונים ברחבי העיר, נוכל להסתפק ב-10-12 שלטי חוצות בילבורדים גדולים ובולטים במיקומים מרכזיים ולהשיג 2 תוצאות בו זמנית – גם פריסה בנקודות עניין של העוברים והשבים ושל ציבור הנוהגים ובו זמנית ליצור אמינות והבנה שמדובר על חברה חזקה וגדולה בתחום (פרסום גדול משיג את העין בצרוה טובה יותר ובכך מסייע להעלאת תחושת הבטחון במפרסם).
        מחירי בילבורדים משתנים מאזור לאזור ובהתאם לגודלם. לעיתים ישנם בילבורדים מיוחדים השונים מהבילבורדים המסורתיים. לדוגמא: בילבורד 6X2 או בגודל של 18 מ"ר (מעין ריבוע) – לבילבורדים אלו מחירים נקודתיים בהתאם לאזור והחשיפה אותה הם משיגים.

        מסכי פרסום דיגיטליים

        הפורמט החדש של שלט חוצות (שלט פרסום) – מסכי טלוויזיה / לד הממוקמים בצירים מרכזיים ברחבי הארץ, באיצטדיוני ספורט ובנקודות עניין נוספות כמו תחנות דלק, קניונים, מעליות בבנייני יוקרה ומשרדים ועוד, הנותנים במה למפרסים מוכרים המעוניינים לשווק מוצר בתנועה ולא בצורה סטטית.
        אורכי הפרסומות במסכי הפרסום הדיגיטליים משתנים בהתאם למסך הספציפי ויכול לנוע בין 5-10 שניות בממוצע. ברוב המקרים ישנה רוטציה על הקיר הדיגיטלי של עד 6 מפרסמים. היתרון המשמעותי של פרסום על גבי קיר דיגיטלי הוא המחזוריות של הפרסומת (רפיטיציה) ולמרות שלסרטונים אלו אין סאונד, הם מגיעים לקהל הרב המשתנה בתדירות גבוהה במיוחד וכפועל יוצא, מגיע לכמויות רבות של "עיניים רואות".

        שלטי פרסום נוספים

        נוסף על שלטי החוצות הפופולריים ישנם סוגי נוספים של שלטי חוצות קטנים יותר
        המהווים פתרון יעיל ופשוט עבור עסקים קטנים.
        עמודורים – קוביות קטנות הממוקמות על עמודים בצמתים / איי תנועה וכו (לרוב בגודל 50X50 ס"מ).
        פריזאי – עמודים רחבים במיוחד בפינות רחוב המציעים אפשרות להדביק עליהם פוסטרים פרסומיים.

            Array
        (
            [name] => acf/content-image
            [title] => תוכן עם תמונה
            [description] => A custom Content with Image block.
            [category] => formatting
            [icon] => admin-comments
            [mode] => edit
            [keywords] => Array
                (
                    [0] => title
                    [1] => text
                    [2] => description
                )
        
            [supports] => Array
                (
                    [align] => 1
                    [html] => 
                    [mode] => 1
                )
        
            [post_types] => Array
                (
                )
        
            [uses_context] => Array
                (
                    [0] => postId
                    [1] => postType
                )
        
            [render_template] => global-templates/components/component-content-image.php
            [render_callback] => 
            [enqueue_style] => 
            [enqueue_script] => 
            [enqueue_assets] => 
            [example] => Array
                (
                    [attributes] => Array
                        (
                            [mode] => auto
                            [data] => Array
                                (
                                )
        
                        )
        
                )
        
            [attributes] => Array
                (
                    [name] => Array
                        (
                            [type] => string
                            [default] => 
                        )
        
                    [data] => Array
                        (
                            [type] => object
                            [default] => Array
                                (
                                )
        
                        )
        
                    [align] => Array
                        (
                            [type] => string
                            [default] => 
                        )
        
                    [mode] => Array
                        (
                            [type] => string
                            [default] => 
                        )
        
                )
        
            [api_version] => 2
            [acf_block_version] => 1
            [data] => Array
                (
                    [title] => שילוט חוצות באצטדיוני ספורט
                    [_title] => field_62efbd8c00992
                    [description] => סוג זה של שלט חוצות יוצג מסביב למגרש (כדורגל וכדורסל) ומשיג 2 סוגי קהלים:
        
        1. קהל הצופה במשחק במגרש עצמו
        2. קהל הצופה במשחק בטלוויזיה / אינטרנט לרוב, עסקאות לפרסום שלטי חוצות באיצטדיוני ספורט הן שנתיות ולא משהו נקודתי. הסיבה היא שמדובר בדרך כלל על חברה המעוניינת לתת מעין "חסות" לקבוצת ספורט ותשדר את סרטוני הפרסומת שלה במשחקי קבוצה זו.
        [_description] => field_62efbe9400994 [image] => 8872 [_image] => field_62efbe7c00993 [image_caption_header] => [_image_caption_header] => field_63c0f2ae94197 [image_caption] => [_image_caption] => field_63c0f2ce94198 [side] => right [_side] => field_62f0b5dc219cb [custom_class] => [_custom_class] => field_63bd08ed684f0 ) [align] => [id] => block_68f8b8644f4c70e04a11be89dab5f3fe )

        שילוט חוצות באצטדיוני ספורט

        סוג זה של שלט חוצות יוצג מסביב למגרש (כדורגל וכדורסל) ומשיג 2 סוגי קהלים:

        1. קהל הצופה במשחק במגרש עצמו
        2. קהל הצופה במשחק בטלוויזיה / אינטרנט
          לרוב, עסקאות לפרסום שלטי חוצות באיצטדיוני ספורט הן שנתיות ולא משהו נקודתי.
          הסיבה היא שמדובר בדרך כלל על חברה המעוניינת לתת מעין "חסות"
          לקבוצת ספורט ותשדר את סרטוני הפרסומת שלה במשחקי קבוצה זו.
        שלט באצטדיון

        אולי יעניין אותך גם...

        שילוט על גבי גשרים

        פרסום שילוט על גבי גשרים באזורים שונים בארץ, מאפשר למפרסמים רבים להגיע לחתך אוכלוסיה גדול במיוחד...

        פרסום על אוטובוסים

        פרסום שילוט על אוטובוסים הינו משמעותי ביותר! הפרסום יכול להתבצע בפריסה ארצית או ממוקדת...

        חבילות מותאמות לפרסום ברכבת

        פרסום בתחנות הרכבת פונה לכל שכבות האוכלוסייה! כיוון שברכבת ישראל נוסעים כ-4 מיליון נוסעים מידי חודש וחודש...

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון