מודעת סטריפ בעיתון

קמפיין בעיתון יכול להיות מתוחכם, כאשר יודעים לנצל את המדיה שלו בצורה נכונה.
קמפיין סטריפים בעיתון יכול לבוא במגוון צורות ולתקשר עם התוכן המשתנה בכל עמוד.

במידה וממקמים את עמוד הסטריפ לצד כתבת מערכת הקורא נחשף לפרסום בכל זמן קריאת הכתבה והמסר משפיע אפילו בתת מודע.

מודעת סטריפ אמנם קטנה ובהתאם לזה המחיר נוח אך עם זאת מודעה זו בעלת נוכחות מיטבית ומשתלמת מאוד עלות מול תועלת.

חייגו אלינו עוד היום ונשמח להתאים עבורכם חבילת פרסום מנצחת.

ערוץ 9  38

רוצה לקבל הצעת מחיר?

הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    author

    נכתב על ידי (יוסי בוכניק)

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      קמפיין בעיתון

      קמפיין בעיתון יכול להיות הרבה יותר מתוחכם, כאשר יודעים לנצל את המדיה שלו בצורה נכונה.
      הרי המטרה של הפרסום מודעה בעיתון נועדה בסופו של דבר לצוד את עינו של הקורא ולא רק לשתול
      מודעת אינצ`ים קטנה בשביל להגיד שעשינו פרסום בעיתון.
      עם השנים השתכללו השיטות והמניפולציות של העיתון עצמו וגם של צוותי הקריאייטיב במשרדי הפרסום, אשר מנסים כל הזמן להפתיע, לחדש וליצור רמת עניין מקסימלית.
      קמפיין סטריפים בעיתון יכול לבוא במגוון צורות ולתקשר עם התוכן המשתנה בכל עמוד, הכל תלוי ברמת המוכנות של בעל העסק או המוצר, לצאת מהמבנה הקבוע ולאפשר משחק עם המדיה.
      הכוח של סטריפים בעיתון הוא בכך, שאם הם נעשים בצורה אפקטיבית, אין סיכוי שהקורא יפספס אותם, כיוון שהם חוזרים על עצמם שוב ושוב במספר רב של דפים, בין אם זה עם מסר דומה
      ובין אם זה עם מסר שונה.

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        מהו הסטריפ?

        הסטריפ יכול להתייחס לכתבה מסוימת באותו עמוד או לחילופין למודעת פרסומת שהייתה בעמוד הקודם או בעמוד הבא.
        קמפיין סטריפים חכם, הוא כזה שנמשך מתחילת העיתון ועד לסופו במקומות אסטרטגיה.
        רוב הסטריפים הם צרים וארוכים, אך ניתן גם לעשות שילובים בין סטריפים של גובה לבין כאלה של רוחב ובכלל זה גם על עמודים כפולים.
        עיתונים רבים מציעים פרסום בפורמט של סטריפים, בעיקר במסגרת חבילות פרסום במחירים
        מיוחדים – החל ממקומונים כמו ידיעות תל אביב או ידיעות פתח תקווה, ועד עיתונים ארציים כמו:
        ידיעות אחרונות, ישראל היום או מעריב – הרבה יותר רלוונטי, הרבה יותר מזדהה
        היופי בקמפיין סטריפים, הוא שאם חברת תיירות למשל רוצה לפרוס מודעות של כל יעדי הטיסות שלה, היא תמיד יכולה לשים כותרת של יעד ספציפי בכל סטריפ, ובשורות המשנה להתייחס לשאר.
        להבדיל ממודעה בעיתון שאם פספסת אותה או דפדפת עליה במהירות, הסיכוי שתחזור אליה פחות גבוה.

        קצת על הסטריפ:

        קמפיין תיירות משכנע שכזה יכול להתייחס בעזרת סטריפ רלוונטי לכתבה על המצב בארץ ולתת הצעות לנופש בחו"ל, או לנושא מזג האוויר, או לנושא משחקי ספורט בעולם, תרבות, אופנה בילוי וכו`.
        כל סטריפ יתייחס בצורה מאד ממוקדת ורלוונטית לנושא בו הוא יופיע.
        הקורא הרבה יותר מרוכז, כאשר הקונטקסט של הפרסומת מתייחס למשהו אמיתי שמדבר אליו, אם הקורא יזדהה עם הכתבה והתובנה שלה, אז מן הסתם הוא גם יאהב את ההתייחסות של הפרסומת אליה, כיוון שהיא מדברת אליו מהמקום של ההזדהות וההבנה ובכך חושפת אותו גם למסר שלה.
        אם כך, סטריפ נמצא לכל אורך ציר הקריאה בעיתון, שינוי המסרים הקריאייטיביים מאפשר הצגה של מספר מוצרים והסיכוי להתעלם מכולם הוא די נמוך.
        מספיק שהקורא נתקל בסטריפ אחד שעניין אותו, מתוך מספר הסטריפים שפיזרתם בעיתון, כדי ליצור איתו מגע ולהניע אותו לפעולה. מעבר לכך, קמפיין הנשען על אסטרטגיה זו, משדר חדשנות, משדר עוצמה ומביא לקורא את המסר בדרך מתוחכמת ומגוונת.

        אולי יעניין אותך גם...

        בחירת המגזין האידיאלי לפרסום העסק שלך

        חשוב לדעת באיזה סוג עיתון / מגזין מומלץ לפרסם את העסק שלנו. הפרמטרים שיעזור לבחור את העיתון האידיאלי ...

        מחירי פרסום בעיתונות

        פרסום בעיתונות מהווה כלי חזק ואפקטיבי לפרסום עסקים, שירותים או מוצרים. המטרה שלנו להגיע לחשיפה מקסימלית ורחבה במחירים זולים ובמינימום השקעה. מחירי הפרסום הינם לפי גודל המודעה, ישנם מגוון מודעות לבחירה לפי מטרות ותקציבי הפרסום. ניתן לפרסם על גבי מודעות עמוד, חצי עמוד, רבע עמוד, מודעות סטריפ ומועדות דאבל. ישנם גם מוצרי פרמיום בעלי נוכחות מקסימלית - עמודי שער אחורי/ קדמי, עמודים בבלוק החדשות ועוד חייגו אלינו עוד היום ונדאג להתאים עבורכם חבילת פרסום מנצחת...

        למה כדאי לפרסם בעיתון הארץ?

        עיתון הארץ הוא היומון הוותיק בישראל! הארץ מופץ בימי חול בכ- 70,000 עותקים ובסופי שבוע ל-100,000 עותקים בנוסף לאתר אינטנרט של העיתון אשר זוכה למבקרים רבים. ...

        ellipse רוצה לקבל הצעת מחיר?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          לקבלת הצעת מחיר

          הכנס פרטים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי!

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

            חזור