קמפיין בעיתון
הרי המטרה של הפרסום מודעה בעיתון נועדה בסופו של דבר לצוד את עינו של הקורא ולא רק לשתול
מודעת אינצ`ים קטנה בשביל להגיד שעשינו פרסום בעיתון.
עם השנים השתכללו השיטות והמניפולציות של העיתון עצמו וגם של צוותי הקריאייטיב במשרדי הפרסום, אשר מנסים כל הזמן להפתיע, לחדש וליצור רמת עניין מקסימלית.
קמפיין סטריפים בעיתון יכול לבוא במגוון צורות ולתקשר עם התוכן המשתנה בכל עמוד, הכל תלוי ברמת המוכנות של בעל העסק או המוצר, לצאת מהמבנה הקבוע ולאפשר משחק עם המדיה.
הכוח של סטריפים בעיתון הוא בכך, שאם הם נעשים בצורה אפקטיבית, אין סיכוי שהקורא יפספס אותם, כיוון שהם חוזרים על עצמם שוב ושוב במספר רב של דפים, בין אם זה עם מסר דומה
ובין אם זה עם מסר שונה.
רוצה לקבל הצעת מחיר?
הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי
מהו הסטריפ?
הסטריפ יכול להתייחס לכתבה מסוימת באותו עמוד או לחילופין למודעת פרסומת שהייתה בעמוד הקודם או בעמוד הבא.
קמפיין סטריפים חכם, הוא כזה שנמשך מתחילת העיתון ועד לסופו במקומות אסטרטגיה.
רוב הסטריפים הם צרים וארוכים, אך ניתן גם לעשות שילובים בין סטריפים של גובה לבין כאלה של רוחב ובכלל זה גם על עמודים כפולים.
עיתונים רבים מציעים פרסום בפורמט של סטריפים, בעיקר במסגרת חבילות פרסום במחירים
מיוחדים – החל ממקומונים כמו ידיעות תל אביב או ידיעות פתח תקווה, ועד עיתונים ארציים כמו:
ידיעות אחרונות, ישראל היום או מעריב – הרבה יותר רלוונטי, הרבה יותר מזדהה
היופי בקמפיין סטריפים, הוא שאם חברת תיירות למשל רוצה לפרוס מודעות של כל יעדי הטיסות שלה, היא תמיד יכולה לשים כותרת של יעד ספציפי בכל סטריפ, ובשורות המשנה להתייחס לשאר.
להבדיל ממודעה בעיתון שאם פספסת אותה או דפדפת עליה במהירות, הסיכוי שתחזור אליה פחות גבוה.
קצת על הסטריפ:
קמפיין תיירות משכנע שכזה יכול להתייחס בעזרת סטריפ רלוונטי לכתבה על המצב בארץ ולתת הצעות לנופש בחו"ל, או לנושא מזג האוויר, או לנושא משחקי ספורט בעולם, תרבות, אופנה בילוי וכו`.
כל סטריפ יתייחס בצורה מאד ממוקדת ורלוונטית לנושא בו הוא יופיע.
הקורא הרבה יותר מרוכז, כאשר הקונטקסט של הפרסומת מתייחס למשהו אמיתי שמדבר אליו, אם הקורא יזדהה עם הכתבה והתובנה שלה, אז מן הסתם הוא גם יאהב את ההתייחסות של הפרסומת אליה, כיוון שהיא מדברת אליו מהמקום של ההזדהות וההבנה ובכך חושפת אותו גם למסר שלה.
אם כך, סטריפ נמצא לכל אורך ציר הקריאה בעיתון, שינוי המסרים הקריאייטיביים מאפשר הצגה של מספר מוצרים והסיכוי להתעלם מכולם הוא די נמוך.
מספיק שהקורא נתקל בסטריפ אחד שעניין אותו, מתוך מספר הסטריפים שפיזרתם בעיתון, כדי ליצור איתו מגע ולהניע אותו לפעולה. מעבר לכך, קמפיין הנשען על אסטרטגיה זו, משדר חדשנות, משדר עוצמה ומביא לקורא את המסר בדרך מתוחכמת ומגוונת.