פרסום מודעות בעיתון

מודעה בעיתון? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

פרסום בעיתונות מהווה כלי חזק ואפקטיבי
לפרסום מוצרים או שירותים.
אך חשוב לדעת איך ואיפה לפרסם מודעה כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

מיקום המודעה הינו קריטי בפרסום בעיתון, חשוב לבחור מיקום מנצח עם נראות מקסימלית.

גודל המודעה משפיע אף הוא על איכות הפרסום, ישנם סוגים רבים של גדלים בעיתונות וביניהם - מודעת עמוד, חצי עמוד, רבע עמוד, מודעת סטריפ, דאבל ועוד

מחירי הפרסום הינם לפי גודל ומיקום המודעה.

חייגו אלינו עכשיו לקבלת פרטים נוספים ונשמח להתאים עבורכם חבילת פרסום מנצחת.

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    עד כמה מותר להתרחק מהעמוד הראשון?

    איתרת, פילחת, בודדת את קהל היעד, בחנת ערוצי פרסום ובחרת בעיתון המתאים ביותר לצרכיך.
    נותר רק להחליט על מיקום המודעה. הדרישה לעמודים המבוקשים עלולה להפוך למאבק מתיש בריאותית ותקציבית מול מחלקת הפרסום בעיתון.
    האם זה כדאי? והאם יש דבר כזה "עמוד מנצח"?
    בפרסומת בעיתון השיקול החשוב ביותר הוא ללא ספק "בולטות".
    למודעה במקום בולט סיכוי גדול יותר למשוך את תשומת ליבו של הקורא.
    על פי מחקרים שונים, קורא ממוצע של עיתון יומי מסתפק בדפדוף בדפיו הראשונים של העיתון.
    לכן, על מנת שהמודעה לא תגיע לפח מבלי שזכתה ולו למבט חטוף של הקורא, עליה לשאוף להתמקם בעמודים אלה, שהם יקרים יותר למפרסם.
    בנוסף קיימת מוסכמה, הנשענת גם היא על מחקרים מלומדים, שעין הקורא נמשכת תמיד
    לעמודים האי-זוגים, לכן העמודים הללו יקרים יותר מהעמודים הזוגיים.
    כל זאת הוביל לאסכולה שלמה הטוענת שעל מנת לעורר את ההד הראוי מבלי לשלם את המחיר של פרסום בעמוד הראשון, פרסומת בעיתון יומי צריכה להתמקם בעמוד 3.
    שילוב של עמוד "ראשוני" עם אי-זוגי.
    לעומתה, חיה ובועטת תאוריית "העמוד האחורי", הטוענת שהקורא הממוצע תמיד יעיף מבט בעמוד הסוגר, גם אם הוא בדרכו לפח. בנוסף, אם העיתון נקרא ברכבת או באוטובוס העמוד האחורי מתפקד כסוג של "שלט חוצות", כי הוא חשוף גם לשכניו של הקורא.

    טיפ לפרסום במקומונים

    פרסומת בעיתון מקומי זה מקרה נפרד.
    רוב המקומונים נפתחים במקבץ של עמודים כפולים המיועדים כולם לפרסומות.
    לכאורה זו אופציה מושכת, אלו הם עמודים ראשונים שהקורא חייב להיתקל בהם
    וקוראים רבים עשויים לחפש בעמודים אלה אטרקציות ומבצעים.
    כשאתה משתתף בעמוד עם מפרסמים נוספים המחיר הוא גם נמוך יותר.
    אבל זו גם מלכודת. עמודים רוויי פרסום פעמים רבות יהיו בזבוז מיותר של מודעות שסביר להניח כי ילכו לאיבוד בתוך שלל המסרים הפרסומים. בנוסף, גם מודעה על עמוד שלם או על כפולת עמודים במקום זה לא מבטיח חשיפה, קורא המקומונים המיומן נוטה להעביר "במכה" את אסופת עמודי הפרסום הללו מבלי להתייחס לתוכנם. לכן, כדאי גם במקומונים להתייחס למדיניות של המגזינים: פרסומות אמצע, עמודים אי זוגיים ועמוד אחורי.
    קיימים גם אמצעים נוספים שתורמים לבולטות פרסומת בעיתון שרצוי לקחת בחשבון. כדאי למשל לדאוג שהמודעה תהיה הפרסומת היחידה באותו עמוד או אף לרכוש את כל העמוד או כפולת עמודים אם התקציב מאפשר. במידה וזה בלתי אפשרי, רצוי לשאוף לעיצוב גרפי ייחודי וקריאייטיב מעניין שיבליט את המודעה שלך לעומת האחרות. שיטה אחרת היא לדרוש למקם את המודעה בסמוך לטור אישי פופולארי או מדור מבוקש, כאלה שהקוראים יחפשו במיוחד גם אם יוצנעו בתוככי העיתון. בהקשר הזה, כאשר מתייחסים לטור או מדור קבוע, שווה להתייחס לנושא הכללי של הטור או המדור ולנסות לחבר את התוכן של המודעה לאותו נושא.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      מדורים ומוספים

      כדאי לזכור כי העיתונים היומיים מכילים בדרך כלל גם מוספים המתפרסמים על בסיס יומי או שבועי, כגון מוסף כלכלי, תרבות, לייף- סטייל וכד`. במידה והמוצר שלך מדבר לתחום שמכוסה על ידי מוסף, שווה לבדוק את הפרסום בו, גם כאן על פי התפיסה של עמודים ראשונים, אי זוגיים ועמוד סוגר. שווה לשקול לפרסם גם בעמוד של מדור נישה, למשל מדור תיירות אם המוצר שלך הוא חבילה משפחתית לחו"ל למשל. הסיכוי להגיע לקהל היעד גדל וזה גם זול יותר כי לרוב זה יהיה בעמוד פנימי. אם החלטתם לפרסם בישראל היום, ייתכן שישתלם לכם יותר לרכוש פרסום במיקום אחרי האמצע וליהנות מחשיפה ארצית רחבה בעולם המגזינים מקובלת התפיסה שמודעות פרסומות יש להציב אך ורק בעמודים אי-זוגיים, אלא אם כן מדובר במודעה המתפרשת על כפולת עמודים. העמודים המבוקשים יותר במגזין, הם לרוב כפולת האמצע והעמוד האחורי הסוגר את מגזין. זאת כיוון שבניגוד לעיתון יומי שסדר עמודיו רומז על חשיבות והעניין של האייטמים בהם הוא מטפל, העמודים הראשונים של המגזין הממוצע עוסקים בתוכן "מנהלי" וידיעות קצרות ואילו הכתבות המרכזיות והמבוקשות מופיעות בהמשך. בנוסף, שיטת הכריכה של רוב המגזינים מאפשר להגיע בקלות לעמוד האמצע.
      גם העמוד האחורי חזק כאן יותר מתמיד.

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        אולי יעניין אותך גם...

        מודעת דאבל משפיעה יותר ממודעה רגילה?

        פרסום מוצלח בעיתונים תלוי בכמה משתנים. אפקט החשיפה למודעת דאבל גדול יותר מאשר לכל מודעה אחרת בעיתון. לכן אם ברצונכם למנף את המודעה להצלחה מסחררת כדי לשקול פרסום במודעת דאבל....

        מגזינים בנושא עיצוב

        מגזיני עיצוב מופצים בעשרות אלפי עותקים בארץ - הן בתפוצה ארצית והן בתפוצה אזורית וממוקדת דמוגרפית. מגזינים אלו בעלי אורך חיים ארוך....

        עיתונות באזור השרון

        כשאר אנו רוצים לבצע פרסום לקהל יעד לפי אזור, כדי להתחיל עם עיתונים מקומיים. פרסום בעיתונים באזור השרון יביא לעסק שלך את הקהל הכי רלוונטי עבורו ובמינימום השקעה....

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון