בחירת אסטרטגיית פרסום

בחירת אסטרטגיית פרסום

לב ליבה של האסטרטגיה היא יצירת יתרון תחרותי למוצר שלך בעיני הצרכנים אל מול המתחרים....

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      אסטרטגיית פרסום

      כיום, בחברה המערבית, בעלת תרבות השפע והמאוד צרכנית,
      מעטים המוצרים אשר הינם בלעדיים לחברה מסוימת ומשוללי מתחרים.
      אז מה עושים אם אנחנו לא רוצים שיתבלבלו בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך?
      איך תוכל להבליט את המוצר שלך?
      או שמא, לחלופין, כדאי לחקות מוצרים דומים לשלך ו"לרכוב" על גל ההצלחה שלהם?

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        בידול המוצר

        אסטרטגיה אחת הינה בידול המוצר.
        לב ליבה של האסטרטגיה היא יצירת יתרון תחרותי למוצר שלך בעיני הצרכנים אל מול המתחרים, באמצעות תכנון מערך הבדלים משמעותיים המייחדים את הצעתך כמפרסם וכמשווק.
        ישנן כמה אופציות לבידול תחרותי:
        האחת בידול המוצרים על ידי התכונות הדומיננטיות ביותר עבור הצרכן.
        אופציה שנייה, היא בידול השירותים הניתנים.
        השוני נגזר מאיכות השירות של החברה וממיומנותה בנתינת שירות.
        השוני יכול לבוא לידי ביטוי במצב בו הזמנת המוצר הינה קלה ופשוטה,
        אספקת המוצר הינה מהירה או שהחברה מספקת ייעוץ והדרכה ללקוח.
        אופציה שלישית לבידול היא ערוצי הפצת המוצרים, כלומר בידול כל הגורמים המשתתפים
        בשיווק המוצר מהחברה המפרסמת אל הצרכן.
        הבידול יכול להיות על ידי מומחיות המשווקים (סוכני מכירות, סיטונאים וכו`) את המוצר,
        אשר יכולים לספק הסברים ומידע אודות המוצר.
        בנוסף, הבידול יכול להיעשות גם על ידי רמת הביצועים של גורמי ההפצה
        אשר יצליחו לספק את המוצרים ללקוח בצורה עקבית ושוטפת.
        אופציה רביעית לבידול היא בידול תדמית המוצר או החברה.
        בידול כזה יכול להיעשות על ידי מאפיינים חיצוניים היכולים להבדיל את מוצר אחד ממוצר אחר,
        כגון אריזת המוצר, צבעים, לוגו וכו`.

        אסטרטגיית חיקוי

        האסטרטגיה השנייה וההפוכה בדיוק הינה אסטרטגיית חיקוי.
        אם באמצעות אסטרטגיית בידול, יצרנו הבדל ושוני, על פי אסטרטגיה זו,
        ניצור דמיון בין המוצר שלך לבין מוצר מתחרה, מצליח, אשר מבוסס בשוק.
        הדמיון יכול להיות בכל אופציה שהזכרנו לעיל בנוגע לבידול.
        לרוב, המוצר המתחרה יהיה המוצר שיצא ראשון לשוק ובעל נאמנות גבוהה מצד הלקוחות.
        בצורה כזו, אוכל להיעזר באהדת הקהל למוצר המתחרה והצלחתו בשוק, ולספק מוצר דומה…
        לסיכום, אפשר לומר שבכל דרך ניתן להצליח,
        בין אם זה על ידי הבלטה או על ידי דמיון.
        אחרי ההחלטה באיזו אסטרטגיה לנקוט, תמיד צריך לזכור כי כמעט בכל תחום
        ישנם מתחרים רבים, ולכן מעבר לפיקוח על המוצר שלך,
        יש צורך לפקוח עין גם על המתחרים.

        אולי יעניין אותך גם...

        פרסום באזור ירושלים

        ישנם המון אפשרויות הפרסום בירושלים, החל מפרסום ברדיו, פרסום בעיתונות ועד שילוט. איזה פרסום מתאים לעסק שלך?...

        אפשרויות הפרסום באזור המרכז

        באזור המרכז אפשרויות פרסום מרובות ומצריכות תכנון ובניית מטרות פרסומיות מוגדרות. ...

        טיפים לתכנון מסע הפרסום שלך

        כאשר מתכננים תוכנית פרסום, חשוב שניקח בחשבון מספר גורמים שיכולים להשפיע על הקמפיין הפרסומי...

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון