מה חשוב לדעת על חבילות פרסום?
פרסום בעיתונות מהווה כלי חזק ואפקטיבי לפרסום המוצר / השירות אותו תרצו להציע ללקוחותיכם. כמפרסמים – בעלי עסק, מטרתכם היא להגיע לחשיפה מקסימלית וללקוחות פוטנציאליים, העיתונות נתפסת ככלי פרסום אמין, נוח, נגיש לכלל האוכלוסייה ובחלקו גם במהדורות דיגיטליות.
חבילות הפרסום בעיתונות השונה מותאמות לכל לקוח כאשר בפניו מספר אופציות –
מודעות פרסום: עמוד, חצי עמוד, רבע עמוד, סטריפ, מודעות שער ועוד.
כתבות תוכן: הנתפסות כמקור אמין אודות שירות / מוצר עליו כתובה הכתבה ובה ניתן להציג את המוצר, לספר על התנסות בשירות, בחוויה ובכך ליצור תגובה אמוציונלית בקרב הלקוחות.
חבילות פרסום בעיתונות נבנות בהתאם ללקוח, בתקציבו, ליעדים אליו הוא שואף, ממוקד דמוגרפי ולמקבץ אוכלוסיות ממוקדות – נשים, גברים, עסקים, לייף סטייל ועוד ועוד.
חבילות הפרסום בעיתונות השונה מותאמות לכל לקוח כאשר בפניו מספר אופציות –
מודעות פרסום: עמוד, חצי עמוד, רבע עמוד, סטריפ, מודעות שער ועוד.
כתבות תוכן: הנתפסות כמקור אמין אודות שירות / מוצר עליו כתובה הכתבה ובה ניתן להציג את המוצר, לספר על התנסות בשירות, בחוויה ובכך ליצור תגובה אמוציונלית בקרב הלקוחות.
חבילות פרסום בעיתונות נבנות בהתאם ללקוח, בתקציבו, ליעדים אליו הוא שואף, ממוקד דמוגרפי ולמקבץ אוכלוסיות ממוקדות – נשים, גברים, עסקים, לייף סטייל ועוד ועוד.