מודעת דאבל משפיעה יותר ממודעה רגילה?

פרסום מוצלח בעיתונים תלוי בכמה משתנים.
אפקט החשיפה למודעת דאבל גדול יותר מאשר לכל מודעה אחרת בעיתון. לכן אם ברצונכם למנף את המודעה להצלחה מסחררת כדי לשקול פרסום במודעת דאבל.

ערוץ 9 34

רוצה לקבל הצעת מחיר?

הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    author

    נכתב על ידי (יוסי בוכניק)

    למה כדאי לבחור במודעת דאבל?

    מנהלי מדיה רבים, ובכללם גם האסטרטגים הנועזים ביותר יסכימו ודאי לטענה
    שאפקט החשיפה למודעת דאבל גדול יותר מאשר לכל מודעה אחרת בעיתון,
    זאת כמובן במידה והקורא השכיל לדפדף בעיתון ולו רק פעם אחת חפוזה!
    עורכי עיתונים יומיים, עיתוני סוף השבוע, מגזינים ומוספים חד פעמיים מודעים
    היטב לעובדה שהגודל כן קובע, עובדה היא שפרסום בעמוד כפול, מה שמכונה בעגה המקצועית דאבל ספרד" , יקר לעיתים אף יותר מאשר שתי מודעות באותו עיתון.
    האם באמת למודעת דאבל ספרד יש השפעה כל כך גדולה על הקורא? מסתבר שכן!
    מחקרים מוכיחים שמודעת דאבל ספרד זכירות ב- 65% יותר מאשר מודעות עמוד
    רגילות בחלקו הפנימי של העיתון.
    נתונים דומים אפשר למצוא גם ביחס שבין מודעות עמוד למודעות חצי עמוד.
    אין אם כך ספק שמניפולציית הגודל אכן משמעותית מאד,
    אם נוסיף לכך אלמנטים דומיננטיים מעולם הפסיכולוגיה הפרסומית, כמו צבע, סדר,
    עיצוב וכמובן קריאייטיב, הרי שמדובר בפצצת פרסום מתקתקת.
    אם התוצאות בשטח אכן יבואו בעקבות כך, קשה לקבוע באופן חד משמעי,
    מה שכן אפשר לקבוע שרמת הזכירות בשוק רווי מסרים הולכת ויורדת ולכן ההתמדה כאן מאד חשובה.

    מהו קמפיין מצליח?

    קמפיין אפקטיבי, לא מסתמך על מודעת דאבל ספרייד או מספר מודעות עמוד עוקבות,
    שגם להן אגב רמת זכירות גבוהה במיוחד, קמפיין אפקטיבי, בייחוד כיום רצוי שינוהל בצורה חכמה,
    אשר יתפזר על פני כמה שיותר נקודות אסטרטגיות ושלא יארוז את כל הביצים בסל אחד.
    כך לדוגמא, סדרת מודעות בגודל עמוד בעיתון ישראל היום,
    יכולה להיות מגובה בחבילת מודעות בעיתון מקומי מוביל באזור הגיאוגרפי הרלוונטי לנו.
    אנחנו באקסיומה, יודעים לבנות בצורה הדרגתית את תקציב המדיה,
    כך שהתמהיל יהיה אפקטיבי וימקסם את התקציב הקיים.
    בזכות המשחק בין המרכיבים השונים והבנת השוק בצורה אבסולוטית,
    נוכל ליצור עבור הקמפיין שלך רמת זכירות גבוהה שמנוצלת היטב.
    דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחנים אפשרות לכפולת עמודים הוא סיבת הקמפיין,
    האם מדובר על השקת מוצר או סדרת מוצרים חדשה,
    האם לגודל ולתדמית כאן יש בהכרח משמעות שלא תסולא בפז?
    בנוסף לכך ראוי גם להתייחס למתחרים, כיוון שכאשר המתחרה שלך מופיע בעיתון
    מסוים על מודעת עמוד ואתה מופיע על עמוד כפול, הרי שמבחינתו של הקורא ידך על העליונה,
    תיתפס כמותג חזק יותר, איכותי יותר ואמיד יותר.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        אולי יעניין אותך גם...

        עיתונות באזור הצפון

        כאשר עסק רוצה לקדם את עצמו, ולהגדיל את קהל לקוחותיו, זוהי הזדמנות לבעלי עסקים לפנות לנתיב של הגדלת התקציב הפרסומי במטרה להגיע לקהלי יעד חדשים....

        פרסום בעיתוני מעריב

        פרסום בעיתוני מעריב מגיע לקהל יעד רחב ומגוון בפריסה ארצית. למעריב שלושה מהדורות מרכזיות שונות: מעריב הבוקר, מעריב השבוע ומעריב סופהשבוע. ...

        מגזינים לנשים

        שימוש בפרסום ממוקד מטרה על ידי פרסום בעיתונות נישתית (מגזינים) ואתרים ממוקדים מאפשר להגיע לקהלי יעד ממוקדים וספציפים יותר כגון נשים. נשים הם קהל יעד צרכני ומדויק לכן עסקים רבים בוחרים בפרסום קמפיינים ייחודיים לנשים...

        ellipse רוצה לקבל הצעת מחיר?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          לקבלת הצעת מחיר

          הכנס פרטים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי!

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

            חזור