מודעת דאבל משפיעה יותר ממודעה רגילה?

פרסום מוצלח בעיתונים תלוי בכמה משתנים.
אפקט החשיפה למודעת דאבל גדול יותר מאשר לכל מודעה אחרת בעיתון. לכן אם ברצונכם למנף את המודעה להצלחה מסחררת כדי לשקול פרסום במודעת דאבל.

למה כדאי לבחור במודעת דאבל?

מנהלי מדיה רבים, ובכללם גם האסטרטגים הנועזים ביותר יסכימו ודאי לטענה
שאפקט החשיפה למודעת דאבל גדול יותר מאשר לכל מודעה אחרת בעיתון,
זאת כמובן במידה והקורא השכיל לדפדף בעיתון ולו רק פעם אחת חפוזה!
עורכי עיתונים יומיים, עיתוני סוף השבוע, מגזינים ומוספים חד פעמיים מודעים
היטב לעובדה שהגודל כן קובע, עובדה היא שפרסום בעמוד כפול, מה שמכונה בעגה המקצועית דאבל ספרד" , יקר לעיתים אף יותר מאשר שתי מודעות באותו עיתון.
האם באמת למודעת דאבל ספרד יש השפעה כל כך גדולה על הקורא? מסתבר שכן!
מחקרים מוכיחים שמודעת דאבל ספרד זכירות ב- 65% יותר מאשר מודעות עמוד
רגילות בחלקו הפנימי של העיתון.
נתונים דומים אפשר למצוא גם ביחס שבין מודעות עמוד למודעות חצי עמוד.
אין אם כך ספק שמניפולציית הגודל אכן משמעותית מאד,
אם נוסיף לכך אלמנטים דומיננטיים מעולם הפסיכולוגיה הפרסומית, כמו צבע, סדר,
עיצוב וכמובן קריאייטיב, הרי שמדובר בפצצת פרסום מתקתקת.
אם התוצאות בשטח אכן יבואו בעקבות כך, קשה לקבוע באופן חד משמעי,
מה שכן אפשר לקבוע שרמת הזכירות בשוק רווי מסרים הולכת ויורדת ולכן ההתמדה כאן מאד חשובה.

מהו קמפיין מצליח?

קמפיין אפקטיבי, לא מסתמך על מודעת דאבל ספרייד או מספר מודעות עמוד עוקבות,
שגם להן אגב רמת זכירות גבוהה במיוחד, קמפיין אפקטיבי, בייחוד כיום רצוי שינוהל בצורה חכמה,
אשר יתפזר על פני כמה שיותר נקודות אסטרטגיות ושלא יארוז את כל הביצים בסל אחד.
כך לדוגמא, סדרת מודעות בגודל עמוד בעיתון ישראל היום,
יכולה להיות מגובה בחבילת מודעות בעיתון מקומי מוביל באזור הגיאוגרפי הרלוונטי לנו.
אנחנו באקסיומה, יודעים לבנות בצורה הדרגתית את תקציב המדיה,
כך שהתמהיל יהיה אפקטיבי וימקסם את התקציב הקיים.
בזכות המשחק בין המרכיבים השונים והבנת השוק בצורה אבסולוטית,
נוכל ליצור עבור הקמפיין שלך רמת זכירות גבוהה שמנוצלת היטב.
דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחנים אפשרות לכפולת עמודים הוא סיבת הקמפיין,
האם מדובר על השקת מוצר או סדרת מוצרים חדשה,
האם לגודל ולתדמית כאן יש בהכרח משמעות שלא תסולא בפז?
בנוסף לכך ראוי גם להתייחס למתחרים, כיוון שכאשר המתחרה שלך מופיע בעיתון
מסוים על מודעת עמוד ואתה מופיע על עמוד כפול, הרי שמבחינתו של הקורא ידך על העליונה,
תיתפס כמותג חזק יותר, איכותי יותר ואמיד יותר.

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    Array ( [0] =>

    Error: Contact form not found.

    => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

    רוצה לקבל הצעת מחיר?

    הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      אולי יעניין אותך גם...

      מדורי השיווק והפרסום בעיתון

      לכל העיתונים היומיים (גם לחלק מהשבועונים) יש מדור העוסק בשיווק ופרסום. המטרה שלנו היא להגיע למדורים הללו כיוון שזה הפרסום הטוב ביותר בשביל עסקים למטרת יצירת אמינות וביטחון אצל הלקוחות....

      מודעת סטריפ בעיתון

      קמפיין בעיתון יכול להיות מתוחכם, כאשר יודעים לנצל את המדיה שלו בצורה נכונה. קמפיין סטריפים בעיתון יכול לבוא במגוון צורות ולתקשר עם התוכן המשתנה בכל עמוד. במידה וממקמים את עמוד הסטריפ לצד כתבת מערכת הקורא נחשף לפרסום בכל זמן קריאת הכתבה והמסר משפיע אפילו בתת מודע. מודעת סטריפ אמנם קטנה ובהתאם לזה המחיר נוח אך עם זאת מודעה זו בעלת נוכחות מיטבית ומשתלמת מאוד עלות מול תועלת. חייגו אלינו עוד היום ונשמח להתאים עבורכם חבילת פרסום מנצחת. ...

      עיתונות באזור מרכז

      בעלי עסק באזור מרכז ?ניתן לפרסם את העסק המקומי בעיתון ולצבור קהלים חדשים במינימום השקעה...

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון