טיפים לתכנון מסע הפרסום שלך

כאשר מתכננים תוכנית פרסום,
חשוב שניקח בחשבון מספר גורמים שיכולים להשפיע על הקמפיין הפרסומי

    main_img

    רוצה לקבל הצעת מחיר?

    הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        תכנון פרסום נכון

        כאשר רוצים לקבוע תכנית פרסום, חשוב שניקח בחשבון מספר גורמים
        שיכולים להשפיע על כל מהלך הקמפיין הפרסומי.
        ריכזנו כאן את הטיפים והעצות החשובים, שכל מסע פרסום צריך לכלול.
        לפני הכל, תכננו! אל תצאו לדרך ללא מחשבה מקדימה.
        רק לאחר שתחליטו מה תרצו לעשות במהלך הקמפיין תעלו איתו לאוויר.
        הקפידו לתכנן כל שלב ושלב.
        כך לא תופתעו ותדעו להתמודד עם קשיים שעשויים להופיע.

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הגדרת מטרות ויעדי הפרסום

          מה אתם רוצים להשיג מהקמפיין.
          האם תרצו קמפיין שיעלה את המודעות למותג שלכם או קמפיין שימכור את המוצר בזמן מוקצב.
          ככל שהיעדים והמטרות יהיו מוגדרים יותר בבירור כך הסיכוי שתגיעו  אליהם גבוה יותר
          .

          תקציב הפרסום

          הגדירו מראש את התקציב שלכם והשתדלו לא לחרוג ממנו.
          כל החלטה שתקבלו בהמשך תושפע מהגדרת התקציב.
          אם נגדיר תקציב נמוך יחסית נדע לפנות לאמצעי מדיה זולים יותר יחסית כמו אינטרנט,
          עיתונות מקומית, פרסום בתחנות רדיו מקומיות וכו'.
          חשוב לציין שגם בתקציבים קטנים ובינוניים תוכלו לעלות עם קמפיין אפקטיבי.

          קהל היעד הפרסומי

          הכירו את הלקוחות שלכם. כך תוכלו לפנות אליהם בשפה שלהם.
          אם הקהל הוא בני נוער או ילדים, דאגו לפרסם במגזינים ייעודיים לילדים ובני נוער או
          אתרי אינטרנט פופולריים בקרב הצעירים.
          פרסום בראש 1 לדוגמא יכלול חבילות שמשלבות פרסום במגזין המודפס,
          באתר האינטרנט ובעמוד הפייסבוק.
          אם הקהל גר באזור ספציפי מומלץ לבחור במקומון רלוונטי. לדוגמא:
          חנות אופטיקה בראשל"צ תבחר לפרסם במקומון ידיעות ראשל"צ כדי להגיע לאנשים שגרים באזור.

          הגדרת המסר הפרסומי

          מה אנחנו רוצים לומר לקהל היעד? החליטו מראש מה המסר העיקרי שאותו אנחנו רוצים להעביר.
          לא מומלץ להעביר מספר מסרים במקביל. רוב הסיכויים שאף אחד מהמסרים לא ייקלט כמו שצריך
          .
           חשוב לבחור מסר אחד מוביל, ולהעביר אותו בצורה ברורה לקהל שלנו.
          בנוסף חשוב לשים דגש על אמצעי המדיה אותו אנחנו בוחרים כדי להעביר באמצעותו את המסר שלנו.
          אם נבחר לדוגמא בטלוויזיה – פרסום בערוץ 2 לדוגמא, הקמפיין יישדר אוטומטית יוקרה ומיתוג גבוה

          עיצוב והפקת החומרים הפרסומיים

          אם בחרתם במודעה בעיתון או בשלטי חוצות וגם אם בתשדיר רדיו.
          הקפידו על שפה עיצובית אחידה ומתאימה למותג שלכם. העבירו את המסר באופן ברור
          ופשוט ככל האפשר בהתאם לקהל היעד שלכם.

          עקבו אחר תוצאות הקמפיין

          גם במהלך הקמפיין, למדו את התגובות ושפרו בהתאם.
          קמפיין פרסום בגוגל או בפייסבוק מאפשר לבצע שיפורים ותיקונים תוך כדי הקמפיין בזמן אמת.
          סיכום הקמפיין הפרסומי – סכמו את הקמפיין, למדו ממנו והפיקו לקחים לקמפיין הבא.

          אולי יעניין אותך גם...

          חלוקת תקציב הפרסום

          חלוקת תקציב הפרסום בעולם מלא באפשרויות, אז איך קובעים תמהיל מדיה נכון ולא מבזבזים את תקציב הפרסום? ...

          איך בונים קמפיין פרסום לילדים

          איך פונים לילדים? באיזו דרך כדי לשכנע אותך ואיזה מדיום הכי מתאים לפרסום מוצר לילדים? ...

          איך בוחרים משרד פרסום?

          כל בעל עסק, חברה או ארגון, מבינים את הצורך בפרסום איכותי של העסק שלהם. איך נבחר את משרד הפרסום המושלם?...

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון