פרסום במגזינים לנשים
מאפשר להגיע לקהלי יעד ממוקדים וספציפים יותר כגון נשים.
מדובר בקהל יעד גדול בעל צרכים מוגדרים היטב,לכן עסק אשר יתעלם ממנו ישגה שגיאה חמורה.
במיוחד אם תחום הפעילות העסקית שלו נוגע לתחומי העניין המסורתיים של נשים.
אפשרויות הפרסום לנשים הינן רבות ומתחילות בעיתונות אקטואליה וחדשות ובאתרי אינטרנט
העוסקים בלייף סטייל וכדומה המיועדים לנשים קוראות ופעילות.
עיתונים ואתרים העוסקים בנושאים המעניינים נשים כגון אופנה, אקטואליה, בישול,
בידור, אימהות, צרכנות, בריאות, קניות, טיפוח, עיצוב ועוד מהווים פלטפורמה אידיאלית
להעברת מספרים פרסומיים מכווני מטרה.
יתרונות הפרסום לנשים הן ביכולת להגיע לקהל יעד ממוקד כגון תת קבוצה בתוך קהל היעד הנשי.
נשים היום הינן בעלות עמדות ברורות יותר מבעבר וצורכות עיתונות לסוגיה בכמויות הולכות וגדלות.
כמות המגזינים הנישתיים ואתרי האינטרנט העוסקים בנושאים אשר באופן מסורתי היו נשיים ומיועדים לקהל נשי נמצאת בשיאה ולכן היכולת לפרסם באופן ממוקד לקהל יעד זה הינו בשיא של כל הזמנים גם כן. היכולת ליצור קמפיין פרסומי מוכוון נשים הוא יתרון גדול שכן היא מאפשרת ליצור קמפיין אשר ידבר אל נשים מבלי להתחשב בקהלי יעד אחרים.
זוהי הסיבה שעסקים רבים כל כך בוחרים ליצור קמפיינים ייחודים לנשים.