מגזינים לנשים

מגזינים לנשים

שימוש בפרסום ממוקד מטרה על ידי פרסום בעיתונות נישתית (מגזינים) ואתרים ממוקדים מאפשר להגיע לקהלי יעד ממוקדים וספציפים יותר כגון נשים.
נשים הם קהל יעד צרכני ומדויק לכן עסקים רבים בוחרים בפרסום קמפיינים ייחודיים לנשים

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      פרסום במגזינים לנשים

      שימוש בפרסום ממוקד מטרה על ידי פרסום בעיתונות נישתית ואתרים ממוקדים
      מאפשר להגיע לקהלי יעד ממוקדים וספציפים יותר כגון נשים.
      מדובר בקהל יעד גדול בעל צרכים מוגדרים היטב,לכן עסק אשר יתעלם ממנו ישגה שגיאה חמורה.
      במיוחד אם תחום הפעילות העסקית שלו נוגע לתחומי העניין המסורתיים של נשים.
      אפשרויות הפרסום לנשים הינן רבות ומתחילות בעיתונות אקטואליה וחדשות ובאתרי אינטרנט
      העוסקים בלייף סטייל וכדומה המיועדים לנשים קוראות ופעילות.
      עיתונים ואתרים העוסקים בנושאים המעניינים נשים כגון אופנה, אקטואליה, בישול,
      בידור, אימהות, צרכנות, בריאות, קניות, טיפוח, עיצוב ועוד מהווים פלטפורמה אידיאלית
      להעברת מספרים פרסומיים מכווני מטרה.
      יתרונות הפרסום לנשים הן ביכולת להגיע לקהל יעד ממוקד כגון תת קבוצה בתוך קהל היעד הנשי.
      נשים היום הינן בעלות עמדות ברורות יותר מבעבר וצורכות עיתונות לסוגיה בכמויות הולכות וגדלות.
      כמות המגזינים הנישתיים ואתרי האינטרנט העוסקים בנושאים אשר באופן מסורתי היו נשיים ומיועדים לקהל נשי נמצאת בשיאה ולכן היכולת לפרסם באופן ממוקד לקהל יעד זה הינו בשיא של כל הזמנים גם כן. היכולת ליצור קמפיין פרסומי מוכוון נשים הוא יתרון גדול שכן היא מאפשרת ליצור קמפיין אשר ידבר אל נשים מבלי להתחשב בקהלי יעד אחרים.
      זוהי הסיבה שעסקים רבים כל כך בוחרים ליצור קמפיינים ייחודים לנשים.

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        אולי יעניין אותך גם...

        ידיעות אחרונות

        עיתון ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בישראל. העיתון מופץ בכ- 350,000 עותקים בימי חול ובסופי השבוע מופץ העיתון בכ- 600,000 עותקים. ניתן לבחור חבילות פרסום ובכך להגיע לקהלי יעד שונים ומגוונים. ניתן לפרסם מודעות בגדלים מגוונים - מודעות עמוד, חצי עמוד, רבע עמוד, מודעות שליש ומודעות דאבל. מהדורת סוף השבוע נחשבת כפופולארית ביותר ומחירי הפרסום בה גבוהים יותר. חייגו אלינו עוד היום ונתאים עבורכם חבילת פרסום מנצחת. ...

        מודעה בעיתון? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

        פרסום בעיתונות מהווה כלי חזק ואפקטיבי לפרסום מוצרים או שירותים. אך חשוב לדעת איך ואיפה לפרסם מודעה כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. מיקום המודעה הינו קריטי בפרסום בעיתון, חשוב לבחור מיקום מנצח עם נראות מקסימלית. גודל המודעה משפיע אף הוא על איכות הפרסום, ישנם סוגים רבים של גדלים בעיתונות וביניהם - מודעת עמוד, חצי עמוד, רבע עמוד, מודעת סטריפ, דאבל ועוד מחירי הפרסום הינם לפי גודל ומיקום המודעה. חייגו אלינו עכשיו לקבלת פרטים נוספים ונשמח להתאים עבורכם חבילת פרסום מנצחת. ...

        פרסום ממוקד במגזינים מקצועיים

        פרסום במגזינים מקצועיים הוא ממוקד לקהל יעד ספציפי. קהל היעד רואה במפרסמים אמינים מאוד ...

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון