מה חשוב לדעת לפני פרסום בארצות הברית?
ארה"ב מונה כ-300 מיליון תושבים.
האוכלוסייה בארה"ב דוברת בעיקר את השפה האנגלית.
מתוכם 53% הינם בחתך גיל 25-64 המהווים קהל היעד הצרכני המוביל.
מחירי הפרסום בארה"ב מבוססים: CPA, CPM, CPC, CPI ו-CPL
וניתן לפרסם קמפיינים בתקציב פרסום של 15,000 ש' בלבד.
אינדיקטורים כללים על השוק בארה"ב:
– שיעור האבטלה 4.7%
– מדד תמ"ג עולמי – 2 עם שיעור של 57,285 $ תמ"ג לנפש
– מדד החדשנות והפיתוח האישי – 10 בעולם
נתונים אלו הופכים את ארצות הברית לאטרקטיבית ביותר לפרסום
ושיווק שכן האוכלוסייה חזקה ומעניינת ופתוחה לשמוע חידושים טכנולוגיים וכח הקניה חזק במיוחד.
אתרי הספורט המובילים בארה"ב:
espn.com – כ 260 מיליון כניסות בחודש
sports.yahoo.com – כ 60 מיליון כניסות בחודש
cbssports.com – כ 50 מיליון כניסות בחודש
אתרי העסקים המובילים בארה"ב:
businessinsider.com – כ 68 מיליון כניסות בחודש
liga.netbloomberg.com – כ 55 מיליון כניסות בחודש
money.cnn.com – כ 64 מיליון כניסות בחודש
היתרונות של פרסום בארה"ב
ארה"ב היא מדינה ענקית ומתקדמת בצפון אמריקה, ופרסום בארה"ב יכול להביא לעסק שלך הזדמנויות עסקיות מרתקות. הנה מספר יתרונות של הפרסום בארה"ב
שוק עסקי עצום
ארה"ב מכילה שוק עסקי עצום ודינמי. פרסום בארה"ב מאפשר לעסק שלך להשתלב בשוק הגדול ולהגיע לקהל רחב של לקוחות פוטנציאליים. היכולת להתרחב ולצמוח בשוק האמריקאי היא אחת היתרונות הבולטים של הפרסום בארה"ב.
חדישות וחדות
ארה"ב מהווה מרכז חדישות וחדות במגוון תחומים. פרסום בארה"ב מאפשר לעסק שלך להיות בקדמת החדשנות ולהציע פתרונות מתקדמים ללקוחות. תוכל למצוא טכנולוגיות חדשות, רעיונות מקוריים ומגמות עתידיות שיכולים לתת לעסק שלך יתרון תחרותי.
תרבות פורמלית
ארה"ב היא מדינה עם תרבות פורמלית ומבנים עסקיים מקצועיים. פרסום בארה"ב מאפשר לעסק שלך להציע מוצרים ושירותים ברמה מקצועית ומותאמת לצרכי הלקוחות. היכולת להתייעץ ולשפר את המותג שלך באמצעות הבנת התרבות העסקית האמריקאית היא יתרון עסקי חשוב.
תרבות פופולרית
ארה"ב מפיקה תרבות פופולרית עוצמתית שמשפיעה ברחבי העולם. פרסום בארה"ב מאפשר לעסק שלך להשתמש במונחים, אירועים ופנימיות של התרבות האמריקאית וליצור קשר עם הלקוחות באמצעות מסרים מובנים.
בסיכום, פרסום בארה"ב מציע הזדמנויות עסקיות מרתקות. עם השוק העסקי העצום, החדישות והחדות, התרבות הפורמלית והפופולרית, ארה"ב היא יעד מעולה לפרסום וקידום העסק שלך.
שאלות נפוצות
האם פרסום בארה"ב הוא יעיל יותר מפרסום במדיה דיגיטלית?
פרסום בארה"ב מציע יתרונות יעילים גם בתחום המדיה הדיגיטלית, אך השילוב של שני הגישות יכול לספק תוצאות מקסימליות ולהגדיל את הקידום העסקי בארה"ב.
מהם ערוצי הפרסום הנפוצים בארה"ב?
בארה"ב ישנם ערוצים פופולריים לפרסום כמו טלוויזיה, רדיו, עיתונים, מגזינים ומדיה דיגיטלית. כל אחד מהם מציע אפשרויות ייחודיות ויעילות בקידום העסק בארה"ב.