למה לבחור בידיעות אחרונות?
ידיעות אחרונות הוא העיתון הנפוץ במדינה, העיתון מגיע למנויי העיתון וגם לרוכשי העיתון היומי ובסוף השבוע ואף מחולק בתחנות הרכבת ובאוניברסיטאות.
פרסום בעיתון ידיעות אחרונות כדאי בעיקר לחברות בינוניות וגדולות בעלות תקציב פרסום המאפשר להם פרסום מתמשך ורב פעמי. בניית הפרסום בידיעות אחרונות מתאימה לתקציבים שונים – תקציב פרסום בידיעות אחרונות מתחיל מתקציב של כ 25,000 ש"ח ומעלה.
פרסום בידיעות אחרונות פונה לקהל יעד רחב ומגוון – צעירים ומבוגרים, נשים וגברים –
אך ניתן להתמקד בקהל יעד ספציפי כאשר ניתן לבחור מבין המוספים השונים –
מוסף בריאות, מוסף ממון כלכלה, מוסף מסלול, מוסף הספורט ועוד ועוד.
פרסום בידיעות אחרונות מציע למפרסמים לבחור חבילות פרסום שונות וממוקדות על פי קהל היעד והתקציב.
פרסום בעיתון ידיעות אחרונות כדאי בעיקר לחברות בינוניות וגדולות בעלות תקציב פרסום המאפשר להם פרסום מתמשך ורב פעמי. בניית הפרסום בידיעות אחרונות מתאימה לתקציבים שונים – תקציב פרסום בידיעות אחרונות מתחיל מתקציב של כ 25,000 ש"ח ומעלה.
פרסום בידיעות אחרונות פונה לקהל יעד רחב ומגוון – צעירים ומבוגרים, נשים וגברים –
אך ניתן להתמקד בקהל יעד ספציפי כאשר ניתן לבחור מבין המוספים השונים –
מוסף בריאות, מוסף ממון כלכלה, מוסף מסלול, מוסף הספורט ועוד ועוד.
פרסום בידיעות אחרונות מציע למפרסמים לבחור חבילות פרסום שונות וממוקדות על פי קהל היעד והתקציב.