המגזר הערבי
בישראל חיים למעלה ממיליון וחצי ערבים ומפרסמים רבים מעוניינים להעביר מסרים שיווקיים לאוכלוסיה גדולה זו. ניתן לפרסם במספר אמצעי מדיה שונים ומגוונים כגון רדיו –
על מנת לפרסם ברדיו למגזר הערבי ניתן לבחור בין שני ערוצי רדיו עיקריים:
רדיו רשת ד' השייך לקול ישראל ורדיו א- שאמס בהם מגוון אפשרויות פרסום – תשדירים, חסויות, תוכן שיווקי ועוד. פרסום ברדיו למגזר הערבי מאפשר לעסקים קטנים וגדולים לפנות לקהל מטרה ממוקד, דובר השפה הערבית, ולפרסם תכנים שיווקיים לקהל שלעיתים אינו נחשף לפרסום באמצעי מדיה אחרים. העיתונות הערבית – ישנם שני עיתונים עיקריים המופצים בארץ בשפה הערבית הם פנורמה וא – סינארה ועוד נוספים אשר מופצים על בסיס שבועי ומגיעים לכל חלקי הארץ.
יתרונות הפרסום
למי שמעוניין לפרסם בעיתונות הערבית בארץ יש את הפוטנציאל ליהנות מקהל יעד המונה למעלה ממיליון לקוחות אך עליו לקחת בחשבון את האופי הייחודי של אוכלוסייה זו. יתרונות הפרסום בעיתונות בערבית הם ביכולת להגיע לאוכלוסייה המונה למעלה ממיליון אזרחים ישראלים אשר מפוזרים בכל חלקי הארץ ועל כן לא קיים אמצעי מדיה יעיל יותר אשר נצרך בכמות גדולה יותר מאשר העיתונות הערבית. מלבד היכולת להגיע לקהל יעד חדש מדובר באמצעי מדיה המפגין גמישות רבה מול המשתמשים בו בכל הקשור לגודל המודעה, המיקום שלה בתוך העיתון ומשך הפרסום שלה.