יתרונות הפרסום במגזר
בראש ובראשונה, היתרון בפרסום למגזר באינטרנט ובמובייל הוא שמדובר במחירים זולים יותר משאר אמצעי המדיה.
מעבר לכך, ויתרון גדול נוסף, מדובר באוכלוסייה שנמצאת באינטרנט ומחוברת לסלולאריים ולכן, זהו קהל שקל לפנות אליו באמצעים אלה.
יתרונות הפרסום בעיתונות ברוסית כוללים בראש ובראשונה את היכולת להגיע לקהל יעד של למעלה ממיליון וחצי דוברי רוסית בשפה שלהם ובמגרש הביתי שלהם.
פניה אל דוברי רוסית בשפת האם שלהם היא פניה אישית יותר. בנוסף, העיתונות, ובכלל זה העיתונות ברוסית נהנית ממוניטין של אמינות – אנשים פשוט נוטים לתת אמון רב יותר במילה הכתובה והמילה המודפסת מאשר באמצעי מדיה אחרים וזה מוסיף אמינות למסר הפרסומי ומחזק את הקמפיין כולו.
אפשרויות הפרסום
אפשרויות הפרסום ברוסית כוללות גם את העיתונות –
בעיתונים מקומיים של כל עיר כמו גם בעיתונות הארצית ברוסית אשר עוסקת בחדשות ואקטואליה מהארץ כמו גם חדשות רוסיה.
ישנם גם לא מעט מגזינים ברוסית העוסקים בתחומים שונים ויכולים לסייע בהגעה אל תת קבוצות בקהילת דוברי הרוסית בארץ.
אפשרות נוספת היא פרסום בערוץ 9 – (ישראל פלוס) הוא ערוץ ישראלי הפונה בעיקר לקהל הרוסי. הערוץ משודר בלוויין והכבלים.
הערוץ משדר בכל ימות השבוע תוכניות אקטואליה, בידור, סדרות רכש ועוד. ניתן לפרסם גם בעיתון אפוכה, ערוץ ישראל פלוס 9 , אתר Mignews ואתר זהב