פרסום בערוץ 13 – הדרך שלך להתבלט ולהפוך למותג המוביל!

רוצה להפוך את העסק שלך למותג מוביל שקשה לפספס? להגיע למיליוני צופים ולהשפיע על ההחלטות שלהם? פרסום בערוץ 13 זו ההזדמנות שלך להפוך זאת למציאות. פרסום ברצועות השידור המובילות של ערוץ 13 בתוספת הקהל הנאמן הופכים את הפלטפורמה הזו למושלמת לקמפיין הפרסום הבא שלך.

ערוץ 9 24

רוצה לקבל הצעת מחיר?

הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    author

    נכתב על ידי (יוסי בוכניק)

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      ערוץ רשת 13 – רקע כללי

      ערוץ 13 נחשב לערוץ מסחרי מוביל בישראל ומהווה פלטפורמת מדיה עוצמתית ביותר המשדרת זוהר ועוצמה, אין דרך טובה יותר לפרסם את המוצר או השירות כמותג מוביל בארץ מאשר פרסום בערוץ 13 בטלוויזיה או באתר האינטרנט שלו.
      פרסום בטלוויזיה הוא זוהר, איכותי ונחשב לפרסום האולטימטיבי. זאת ועוד, ברוב המקרים הוא נתפס כמוצר פרסומי יקר ובו ברגע ממצב את העסק שלך בשורה אחת עם החברות המובילות ביותר בישראל.
      אז איך פרסום בערוץ 13 יקדם את העסק שלכם כמה צעדים קדימה?
      ערוץ 13 זוכה לאחוזי רייטינג גבוהים ואין אחד שלא צופה בערוץ זה או לחילופין יודע במה מדובר.
      ניתן לצפות גם בתכני הערוץ באתר ומפרסמים יכולים לשלב חבילות פרסום בדיגיטל ובכך לזכות בתמהיל פרסומי מקיף המגיע לקהל רחב ואינו מוגבל רק לשידורי הטלוויזיה.

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        מחירי הפרסום בערוץ 13

        רצועת שידור מחיר לפרסום בערוץ 13
        רצועת הבוקר החל מ-450 ש' לתשדיר
        רצועת אוף פריים החל מ-300 ש' לתשדיר
        רצועת סמי פריים טיים החל מ- 1,230 ש' לתשדיר
        רצועת פריים טיים החל מ-2,500 ש' לתשדיר
        רצועת החדשות החל מ-3,000 ש' לתשדיר
        רצועת לייט נייט החל מ-600 ש' לתשדיר

        *המחירים משתנים בהתאם לגודל החבילה והפריסה בפועל
        *המחירים עשויים להשתנות בהתאם לתקופת השידור
        *המחירים הינם בכפוף לרכישת חבילת פרסום החל מ – 30,000 ש'
        *אורך תשדיר – 6 שניות

        רוצה הצעת מחיר מותאמת אישית? צור קשר בטלפון 072-2555444 📞

        אפשרויות פרסום בערוץ 13

        בערוץ 13 ניתן לפרסם תשדירי פרסומת בכפוף לכללי הרשות השניה.
        קיימים שלושה פורמטים לפרסום ברשת:

        תשדירי פרסום
        תשדיר חסויות
        תוכן שיווקי

        תשדירי פרסומת:
        תשדיר פרסום בטלוויזיה הוא היכולת לפרסם מוצר ברשת, כגון: בושם, בגדים, מלגה וכו'. תשדירים אלו הם באורך משתנה על פי רצון הלקוח (בין 5 שנות ל-60 שניות) ובהתאם למסר הפרסומי ומטרת הפרסום.
        לדוגמא: קידום מוצר במבצע יהיה לרוב באמצעות תשדיר קצר, מכירתי ואמצעות קריינות מהירה מאוד, הקריין ינסה לשכנע אותנו למהר ולרכוש "לפני שיגמר".
        גישה זו אמורה לגרום לנו לפעול מיידית ולהילחץ לפני שאנחנו מפספסים הזדמנות חד פעמית שלא תחזור שוב.
        לגבי מוצרים בעלי אורך חיים ארוך, כמו למשל פרסום מטבח, מקלחת, דלתות פנים וכדומה, תשדיר איטי המשדר אווירה נינוחה ולעיתים קרובות גם הסברים מעמיקים הוא זה שיצליח.

        תשדירי חסות:
        תשדיר חסות הוא אפשרות נוספת לפרסומת המופיעה מספר פעמים באורך של 6 שניות במהלך התוכנית, לפני או אחרי מקבץ פרסומות. דוגמא מוכרת לחסות היא שידור תחזית מזג האוויר, חסות באורך 6 שניות המופיעה לפני תחזית מזג האוויר ואחריה. חסות סטנדרטית היא תמונה ויזואלית בעלת אפקטים המלווה בקריינות.

        תוכן שיווקי:
        אפשרות נוספת לפרסום בערוץ רשת 13, היא תוכן שיווקי המופיע במהלך תוכניות טלוויזיה כחלק בלתי נפרד ממנה. לדוגמא, במהלך התוכנית המנחה שותה קפה מכוס ממותגת או שהמנחה לובשת חולצה של מותג הלבשה מוביל. תוכן זה מרשים את הצופה ומראה לו כמה המוצר טוב ממוביל דעת קהל מוכר וידוע, כאשר הכל מופיע כחלק אינטגרלי משידור התוכן האותנטי וללא פרסומת מסורתית.

        באילו רצועות שידור כדאי לפרסם בערוץ 13?

        שנן רצועות פרסום שונות:
        רצועת בוקר 10:59 – 06:00
        אוף פרים טיים 17:59 – 11:00
        סמי פרים טיים 19:59 – 18:00
        פריים טיים 23:15 – 20:00
        לייט נייט 03:00 – 23:16

        רצועת הבוקר
        ברצועת הבוקר אחוז הרייטינג אינו גבוה במיוחד אך עם זאת קהל היעד הוא ייחודי ואדוק הצופה ברוב המקרים בכל יום כחלק משגרת יומו ברצועת הבוקר. רצועה זו פונה לקהל מצומצם בעלי מאפיינים דומים כמו אוכלוסיית האימהות, המבוגרים, ואוכלוסיית הנשים שהם הנוכחים העיקריים בבית.
        ניתן לפרסם בערוץ 13 בתוכניות המשודרות ברצועת הבוקר: העולם הבוקר, מבזק חדשות ועוד.

        אוף / סמי פריים טיים
        התכניות המשודרות בטלוויזיה בשעות האוף או הסמי פריים טיים בערוץ 13: חיים בריא, מתכון מנצח, לעוף על המיליון הן תוכניות שמופנות לקהל שהוא מאותה אוכלוסייה פחות או יותר ומהוות תכניות המשתייכות לקטגוריית תרבות ופנאי.

        פריים טיים
        רצועת השידור בעלת הרייטינג הגבוהביותר וככלל, מהווה את עוגן הפרסום בערוץ 13 ללקוחות
        בעלי תקציב פרסום גדול ברוב המקרים.
        פרסום בפריים טיים בערוץ 13 מהווה מסר משמעותי כלפי קהל הצופים וככזה,
        הופך כל לקוח המפרסם בפריים טיים ללקוח גדול ונחשב.
        רצועת הפריים טיים מאופיינת בקהל מגוון מאוד החל מילדים, בני נוער, בוגרים ומבוגרים,
        כאשר החלוקה בין נשים לגברים היא יחסית שווה.
        התוכניות המשודרות בשעות הפריים טיים בערוץ 13 הן: הישרדות, האח הגדול, המקור ועוד.

        לייט נייט
        רצועת הלילה המשודרת החל משעה 23:30 ופונה בעיקר לקהל בוגר המגיע לשלב ביום בו הוא רגוע ופנוי לקבל מסרים פרסומיים (לרוב, לאחר מטלות הבית, ארוחת ערב, מקלחות לילדים וכו').
        פרסום בלייט נייט יכול להיות משמעותי ואפקטיבי במיוחד בהנחה ונפרסם בתדירות גבוהה ולתקופת זמן ארוך – כך נוכל לקדם מסר מסוים בקרב קהל יעד קבוע ובצורה יעילה במיוחד.
        תכניות המשודרות בלייט נייט בערוץ 13: היום שהיה עם טל ברמן, מגן דוד דרום, Must ועוד.

        אולי יעניין אותך גם...

        פרסום בערוץ 12 – איך זה יקפיץ את העסק שלך?

        פרסום בערוץ 12 בטלוויזיה היא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להגיע לקהל רחב ומגוון. בעידן בו התחרות על תשומת הלב של הצופים רק הולכת ומתעצמת, חשיפה דרך הערוץ הנצפה ביותר בישראל יכולה לשדרג את המותג שלך בצורה משמעותית. בעמוד זה תמצאו את כל המידע שצריך לדעת על פרסום בערוץ 12, היתרונות, האפשרויות השונות וכיצד תוכלו להפיק את המקסימום מהקמפיין הפרסומי שלכם. רוצים להוביל ולהתבלט? הגעתם למקום הנכון!...

        באיזה ערוצי טלוויזיה כדאי לפרסם את העסק

        לתשדירי פרסום בערוצים יתרונות חשובים: אמינות, חשיפת המוצר, הכרתו וחיזוק התדמית ...

        פרסום בערוצי ספורט בטלוויזיה

        פרסום בערוצי הספורט המובילים בישראל - ספורט 1, ספורט 2, ספורט 3 ו-ספורט 4 אשר משדרים את מיטב הליגות המובילות בארץ ובעולם, לכ-350 אלף מנויים!! פרסום לקהל יעד מאוד מדויק ואמין ...

        ellipse רוצה לקבל הצעת מחיר?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          לקבלת הצעת מחיר

          הכנס פרטים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי!

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

            חזור