רשת כהה

ערוץ 13 – רשת

פרסום בערוץ 13 – הדרך המובילה למיתוג, חשיפה ותוצאות מרשימות

טלוויזיה
  • Ellipse חשיפה רחבה בפריים טיים – מגיעים למיליוני צופים ברגעי השיא.
  • Ellipse חיזוק תדמית היוקרה – ערוץ 13 מציב את המותג בחזית.
  • Ellipse תמהיל פרסום מדויק – מותאם לקהל היעד ולמטרות העסק.
  • Ellipse ניהול קמפיין מקצועי – מניסיון המומחים שלנו ועד לתוצאות מוכחות.

    בלחיצה על שלח הינך מאשר הצטרפות לרשימת הדיוור לקבלת אמצעים שיווקים בהמשך

    בלחיצה על שלח הינך מאשר הצטרפות לרשימת הדיוור לקבלת אמצעים שיווקים בהמשך

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום בערוץ 13 – רשת? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי
    Polygon Polygon Polygon
    author

    נכתב על ידי (דפנה מורד)

    קצת על ערוץ 13 – רשת

    ערוץ 13 מופעל על ידי זכיינית הטלוויזיה רשת וערוץ 10 (לשעבר).
    רשת הייתה בעבר אחת משתי הזכייניות של ערוץ 2 יחד עם הזכיינית קשת,
    ב-2017 התפצל הערוץ לשניים ונפתח ערוץ 13 המופעל על ידי רשת בלבד,
    ב-2019 מוזגה רשת עם ערוץ 10 למה שאנו מכירים כיום כרשת – עשר 13.
    הערוץ זוכה לאחוזי רייטינג גבוהים במיוחד ואין כמעט אחד שלא צופה או צפה בעבר.
    ניתן לצפות גם בתכני הערוץ באתר ומפרסמים יכולים לשלב חבילות פרסום וכך לזכות
    בחבילת פרסום משתלמת וכלכלית המגיעה לצופים רבים ואינה מוגבלת רק לשידורי הטלוויזיה.
    ערוץ 13 נחשב לערוץ מסחרי מוביל בישראל ומהווה פלטפורמת מדיה עוצמתית ביותר המשדרת יוקרה ועוצמה, אין דרך טובה יותר למתג המוצר או השירות כמותג מוביל בארץ מאשר פרסום בערוץ זה – המדיום הוא המסר, אם אתה מפרסם בערוץ 13 – כנראה שאתה גדול!

     

    איך להגדיר תמהיל פרסום אפקטיבי בערוץ 13?

    על מנת להשיג תוצאות מרביות בפרסום בערוץ 13, חשוב להגדיר את התמהיל בצורה מקצועית ומדויקת. יש לקחת בחשבון את יחס ה-TRP/ TGP, קהל היעד, תקציב הפרסום ואורך הזמן של כל פרסומת (בדרך כלל 30 שניות). תמהיל נכון יאפשר חשיפה ממוקדת שיביא להשגת מטרת הקמפיין. עבור פרסום בטלוויזיה, שלוש חשיפות נדרשות בדרך כלל על מנת ליצור אפקט פרסומי משמעותי – העברת המסר, הבנתו ושכנוע הצופים. לכן, חשוב לשלב את הפרסומות ברצועות שידור שונות כמו שעות בוקר, פריים טיים ולילה, כל רצועה משפיעה בצורה שונה על קהל היעד.

     

    פורמטים שונים של פרסום בערוץ 13:

    פרסום בערוץ 13 כולל שלושה פורמטים עיקריים, כל אחד מהם בעל שיטת תמחור שונה. הפורמטים כוללים תשדירי פרסומת, תשדירי חסויות ותוכן שיווקי.

    • תשדירי פרסומת: משודרים במשך 5-60 שניות, והם מתומחרים לפי אורך התשדיר, סוג התוכנית ונתוני הרייטינג. ככל שכמות הצופים בתשדיר גבוהה יותר, כך מחירו יהיה גבוה יותר.
    • תשדירי חסויות: תמצאו אותם בעיקר בתוכניות טלוויזיה שמציבות את החסות בצורה בולטת, לרוב באורך של 6 שניות. הם מופיעים לפני או אחרי שידור תוכניות. תמחור החסות מתבצע לפי הערכת הרייטינג של התוכנית.
    • תוכן שיווקי: זהו פרסום שמופיע בצורה אינטגרלית בתוך תוכניות טלוויזיה, לדוגמה באנר בתוכנית או פינת תוכן. התמחור של תוכן שיווקי תלוי בגורמים כמו רמת החשיפה הצפויה ומשך השילוב של המותג בתוכן.

    ככל שהשילוב בתוכן השיווקי עמוק יותר, כך עלות הפרסום עשויה להיות גבוהה יותר. ניתן להשתמש בתוכן שיווקי למטרות פרסום רבות, כולל חסות על תוכניות שלמות או שילוב מוצרים בתוכניות פופולריות.

    למה כדאי להשקיע בפרסום בערוץ 13?

    פרסום בערוץ 13 מציע יתרונות רבים שיכולים לקדם את העסק שלכם בצורה משמעותית:

    • חשיפה לקהל רחב: הפרסום בערוץ 13 מאפשר להגיע לצופים רבים מכל רחבי הארץ, מה שמבטיח מיתוג חזק והיכרות עם המותג.
    • חשיפה בפריים טיים: פרסום בשעות הפריים טיים מבטיח רייטינג גבוה והגעה למיליוני ישראלים.
    • חשיפה ממוקדת: המפרסם יכול לבחור להתמקד בקהל יעד מסוים, תוך ניצול רצועות שידור שונות שמתאימות לקהלים כמו גברים, נשים, צעירים, ילדים ועוד.
    • חיזוק תדמית המותג: הפרסום בערוץ 13 מאפשר למותג לשדר יוקרה ואיכות, מה שיכול להבדיל אותו ממתחרים בשוק.
    • הזדמנות בידול: תחרות בשוק כל כך רווי יוצרת צורך בשיווק יצירתי. הפרסום בערוץ 13 מאפשר למותג להיבדל מהמתחרים.

    קהל היעד בערוץ 13:

    הקהל שצופה בשידורי רשת מגוון ומפולח לפי סוגי תוכניות וזמני שידור. בשעות הערב (פריים טיים), צופים בתוכניות כמו "הישרדות" ו"האח הגדול" קהל רחב ומגוון מכלל המעמדות הסוציאליים והגילאים. בשעות הבוקר, הצהרים והלילה, התכנים משתנים ומגיעים לקהלים ממוקדים יותר, כמו גברים, נשים, ילדים, עסקים או הורים.

    הפרסום בערוץ 13 יכול להתאים לאנשים מכלל האוכלוסיות, כך שניתן למקד את קמפיין הפרסום בהתאם לקהל הרצוי ולהגיע לאנשים שיכולים להיות הלקוחות הבאים של המותג.

    מה מעניין בערוץ רשת 13?

    רשת ערוץ 13 מציעה מגוון עשיר של תוכניות, כולל דרמה, קומדיה, בידור, ריאליטי, שעשועונים ותוכניות אירוח. בין התוכניות המובילות נמנות "צחוק מעבודה", "דייט בחשיכה", "פסיכו", "מירוץ למיליון", "אחד נגד מאה", "רוקדים עם כוכבים", "גב האומה", "דה וויס", "הישרדות", "האח הגדול", "שנות ה-80" ועוד. ברשימת הטאלנטים הבולטים ניתן למצוא את אברי גלעד, ליאור שליין, שחר חסון, אלון גל, רפי גינת ועוד. כמו כן, בשנים האחרונות ערוץ 13 התפרסם גם בזכות מכירת תוכניות מקור לזכייניות בחו"ל, תוך ניצול פלטפורמות של פרסום בערוץ 13 לקידום התכנים הייחודיים.

    תוכניות פופולריות בערוץ 13:

    זכיינית רשת ערוץ 13 מציעה שורה של תוכניות עם רייטינג גבוה במיוחד, ביניהן "הישרדות", "האח הגדול", "אל תפילו את המיליון", "דה וויס" ועוד. תוכניות אלה מככבות בעשירייה הפותחת של הרייטינג, ופרסום בערוץ 13 במהלך שידורן מבטיח חשיפה רחבה במיוחד. ישנן תוכניות המגיעות ליותר מ-30% רייטינג, מה שמתורגם לחשיפה למאות אלפי בתי אב. עם זאת, לא כל פרסום חייב להתבצע ברצועת הפריים טיים. לדוגמה, לפרסום משחקי ילדים ניתן לבחור ברצועות שידור זולות יותר, כמו שעות השידור של הטלוויזיה החינוכית או תוכניות בוקר, שמציעות מיקוד בקהל יעד של ילדים והורים.

    פרסום בערוץ 13 כאסטרטגיה למיתוג ארוך טווח:

    הפרסום בערוץ 13 לא רק מביא תוצאות מיידיות, אלא גם תורם למיתוג ארוך טווח. בעזרת פרסום עקביות ונוכחות בטלוויזיה, ניתן ליצור זיקה חזקה בין המותג לבין הצופים, להעצים את האמינות ולשדר יוקרה. המיתוג שיתקבל מהופעה בתוכניות נחשבות יכול להוביל להכרה ארצית ולקשר בין המותג לאיכות, דבר שחשוב למיתוג ארוך טווח.

    שדרוג התדמית של המותג דרך הפרסום בערוץ 13 יוצר רושם שהמותג אינו רק מוביל בתחום, אלא גם בעל סטנדרט איכותי שמושך לקוחות חדשים כל הזמן.

    כלים ויתרונות נוספים בפרסום בטלוויזיה:

    לא ניתן להשוות את האפקטיביות של פרסום בטלוויזיה לאמצעי פרסום אחרים. פרסום בערוץ 13 מבטיח חשיפה מיידית וממוקדת לקהל רחב מאוד, ובנוסף הוא בעל השפעה חזקה בזיכרון הצופה. טלוויזיה נותנת למפרסמים את הכלים להעביר מסרים בצורה ברורה ומרשימה, וליצור חווית פרסום בלתי נשכחת.
    בזכות הרייטינג הגבוה והחשיפה הרחבה, פרסום בערוץ 13 משדר למותג איכות, עוצמה ומעמד שוקי גבוה.

    מחירי הפרסום בערוץ 13:

    כאשר מדובר על מחירי הפרסום בערוץ 13, יש לקחת בחשבון מספר גורמים שיכולים להשפיע על העלות הסופית של הקמפיין. המחירים משתנים לפי רצועת השידור, אורך הפרסומת, סוג התוכנית ומדדי הרייטינג. למשל, פרסום במהלך שעות הפריים טיים, בהן הרייטינג גבוה במיוחד, יהיה יקר יותר מאשר פרסום בשעות הבוקר או הלילה. בנוסף, תוכניות עם רייטינג גבוה, כמו "הישרדות" או "האח הגדול", דורשות השקעה גבוהה יותר, אך בתמורה מציעות חשיפה נרחבת לקהל יעד מגוון.

    למרות שהעלויות לפרסום בערוץ 13 עשויות להיות גבוהות, מדובר בהשקעה משתלמת עבור עסקים המעוניינים להרחיב את קהל היעד שלהם ולהשפיע על התדמית של המותג. פרסום בטלוויזיה נותן חשיפה מיידית וקהל רחב, ומספק הזדמנות לחיזוק המותג בצורה משמעותית. בחירת רצועות שידור נכונות והתאמת תמהיל הקמפיין יכולים להוביל לפרסום אפקטיבי ומשתלם מבחינה כלכלית.

    ellipse רוצה לקבל הצעת מחיר?

    רוצה לקבל הצעת מחיר?

    הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      לקבלת הצעת מחיר

      הכנס פרטים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי!

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        חזור