פרסום בוואטסאפ עסקי

WhatsApp

פרסום בוואטסאפ - WhatsApp

פרסום בדיגיטל רשתות חברתיות
  • Ellipse אחוזי פתיחה גבוהים – מעל 90% מהודעות הוואטסאפ נפתחות!
  • Ellipse שמירה על קשר ישיר ואישי עם הלקוחות.
  • Ellipse אפשרות לשלב תמונות, סרטונים וקישורים להגברת המעורבות.
  • Ellipse משתלב עם ערוצים דיגיטליים נוספים!

    בלחיצה על שלח הינך מאשר הצטרפות לרשימת הדיוור לקבלת אמצעים שיווקים בהמשך

    בלחיצה על שלח הינך מאשר הצטרפות לרשימת הדיוור לקבלת אמצעים שיווקים בהמשך

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום בWhatsApp? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי
    Polygon Polygon Polygon
    author

    נכתב על ידי (דפנה מורד)

    על פרסום בוואטסאפ – WhatsApp

    וואטסאפ (WhatsApp) היא הרשת החברתית שהפכה לחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום שלנו. מעבר לשימוש בה כאמצעי תקשורת אישי, היא מציעה פלטפורמה לפרסום ממוקד ויעיל שמאפשר להגיע לקהלים מפולחים בצורה מדויקת. פרסום בוואטסאפ הוא כלי שיווקי חדשני ואפקטיבי במיוחד, המותאם לעידן הדיגיטלי.

    בישראל לבדה, מיליוני משתמשים גולשים באפליקציה מדי יום, כאשר כ-4 מיליון מהם משתמשים בה על בסיס יומי! לשם השוואה, כ-3 מיליון משתמשים בפייסבוק מהסלולר. נתונים אלו מדגישים את הפוטנציאל האדיר של פרסום בוואטסאפ, הנחשב לאחת השיטות היעילות והחסכוניות ביותר לקידום עסקים.

    היתרון המרכזי של פרסום בוואטסאפ הוא היכולת למקד את התוכן לקהל יעד ספציפי. ניתן לבצע פילוח לפי תחומי עניין, הרגלי שימוש, מיקום גיאוגרפי, מגדר ועוד. כך תוכלו להבטיח שהמסר שלכם יגיע בדיוק למי שהוא רלוונטי עבורו.

    מי קהל היעד לפרסום בוואטסאפ?

    אפליקציית וואטסאפ פונה בעיקר לגברים ונשים בגילאי 25-55, עם חתך דמוגרפי מעניין הכולל כ-60% גברים וכ-40% נשים. המשתמשים באפליקציה מאופיינים בדרך כלל כבעלי רמת השכלה גבוהה, הכנסה יציבה ומעמד סוציו-אקונומי ממוצע ומעלה.

    הפרסום בוואטסאפ מתאים במיוחד לקהלים אלה, מכיוון שהם פעילים באפליקציה לא רק לצרכים אישיים, אלא גם לצרכים מקצועיים ועסקיים. וואטסאפ מציעה תוכן שמתאים למגוון רחב של תחומי עניין – החל מאקטואליה, דרך לימודים, ועד ספורט ונושאים נוספים – מה שהופך אותה לפלטפורמה אטרקטיבית במיוחד למפרסמים.

    השילוב של קהל יעד מפולח, מעורבות גבוהה ושימוש רחב הופכים את הפרסום בוואטסאפ לכלי אפקטיבי במיוחד לקידום עסקים.

    פרסום בוואטסאפ לקהלי יעד ספציפיים:

    הפרסום בוואטסאפ מציע הזדמנות ייחודית לעסקים להגיע לקהלים ספציפיים ולפרסם להם בצורה ישירה ויעילה. באמצעות הצטרפות לקבוצות וואטסאפ רלוונטיות, אפשר ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים ולהציג להם את המוצרים או השירותים של העסק באופן אישי וממוקד.

    יתרון משמעותי בשיטה זו הוא האפשרות להגיע לקהלים מוגדרים מאוד, כגון המגזר החרדי. לקהילה החרדית קיימות קבוצות וואטסאפ רבות ומגוונות, המחולקות לפי מיקום גיאוגרפי – למשל, "מידע בני ברק", "בית שמש חדשות", "ירושלמים אונליין", מגדר – "יוצאות לקפה", "חב"ד מתעדכנים", "אחת שיודעת" ועוד!

    חשבון לציין שפרסום בוואטסאפ מחייב רגישות רבה והתחשבות בקהילה. יש לוודא שהפרסום רלוונטי, מכבד, ועומד בקנה אחד עם הנורמות החברתיות והדתיות של הקבוצה. כמו כן, מומלץ להצטרף לקבוצות באופן אורגני ולהשתלב בשיח הקיים לפני שמתחילים לפרסם, כדי ליצור אמון ובניית קשר עם חברי הקבוצה.

    איך מתחילים פרסום בוואטסאפ?

    כדי להתחיל ולגשת לפרסום בוואטסאפ, הצעד הראשון הוא לפתוח חשבון עסקי באמצעות אפליקציית WhatsApp Business. חשבון זה מעניק לעסקים כלים ייעודיים, כגון תגובות אוטומטיות, יצירת קטלוג מוצרים, ושליחת הודעות לקהל לקוחות באופן מאורגן. לאחר פתיחת החשבון, חשוב לבנות אסטרטגיה שיווקית שתשלב תכנון מסרים, ניתוח קהל היעד, וקביעת תדירות שליחה שתשאיר את הלקוחות מעורבים ולא תעמיס עליהם. פרסום בוואטסאפ יעיל במיוחד כשמשתמשים בו לחיזוק הקשר עם לקוחות קיימים, לשליחת עדכונים על מבצעים או מוצרים חדשים, ולהשגת פניות חדשות באמצעות הודעות מותאמות אישית.

    יתרונות השימוש בוואטסאפ לפרסום עסקי:

    הפרסום בוואטסאפ מציע לעסקים יתרונות ייחודיים שמעמידים אותו בעמדת מפתח בשיווק הדיגיטלי. אחד היתרונות הבולטים הוא הפלטפורמה האישית שמאפשרת ליצור קשר ישיר עם הלקוחות באופן שמרגיש פחות מסחרי ויותר אנושי. בנוסף, מחקרים מראים כי הודעות בוואטסאפ זוכות לשיעור פתיחה של מעל 90%, נתון מרשים בהשוואה לערוצים אחרים כמו אימיילים. יתרון נוסף הוא האפשרות לשלוח מדיה עשירה כגון תמונות, סרטונים, וקישורים אינטראקטיביים, שמסייעים להעברת מסרים שיווקיים בצורה מושכת ומגוונת. כל אלה הופכים את הפרסום בוואטסאפ לכלי רב-עוצמה עבור עסקים המעוניינים להגדיל את הנוכחות הדיגיטלית שלהם.

    פרסום בוואטסאפ כחלק מאסטרטגיית שיווק רב-ערוצית:

    שיווק יעיל בעידן הדיגיטלי מצריך שילוב של כמה ערוצי פרסום כדי להגיע לקהל רחב ככל האפשר. הפרסום בוואטסאפ משתלב בצורה מושלמת עם פלטפורמות אחרות כמו פייסבוק, אינסטגרם, ודוא"ל. לדוגמה, ניתן להשתמש בוואטסאפ להשלמת תהליך השיווק באמצעות שליחת הודעות המשך למי שהביע עניין במוצר דרך פרסומת ברשתות חברתיות, או לשיתוף קישורים לדפי נחיתה שימשכו את הלקוח לבצע רכישה. בעזרת הפרסום בוואטסאפ, עסקים יכולים לשמור על קשר ישיר עם הלקוחות תוך התאמת המסרים לצרכים האישיים שלהם, מה שמשפר את הסיכוי להמרות ומחזק את חוויית הלקוח.

        Array
    (
        [name] => acf/content-image
        [title] => תוכן עם תמונה
        [description] => A custom Content with Image block.
        [category] => formatting
        [icon] => admin-comments
        [mode] => edit
        [keywords] => Array
            (
                [0] => title
                [1] => text
                [2] => description
            )
    
        [supports] => Array
            (
                [align] => 1
                [html] => 
                [mode] => 1
            )
    
        [post_types] => Array
            (
            )
    
        [uses_context] => Array
            (
                [0] => postId
                [1] => postType
            )
    
        [render_template] => global-templates/components/component-content-image.php
        [render_callback] => 
        [enqueue_style] => 
        [enqueue_script] => 
        [enqueue_assets] => 
        [example] => Array
            (
                [attributes] => Array
                    (
                        [mode] => auto
                        [data] => Array
                            (
                            )
    
                    )
    
            )
    
        [attributes] => Array
            (
                [name] => Array
                    (
                        [type] => string
                        [default] => 
                    )
    
                [data] => Array
                    (
                        [type] => object
                        [default] => Array
                            (
                            )
    
                    )
    
                [align] => Array
                    (
                        [type] => string
                        [default] => 
                    )
    
                [mode] => Array
                    (
                        [type] => string
                        [default] => 
                    )
    
            )
    
        [api_version] => 2
        [acf_block_version] => 1
        [data] => Array
            (
                [title] => אתיקה וחוקים בפרסום בוואטסאפ:
                [_title] => field_62efbd8c00992
                [description] => כשעוסקים בפרסום בוואטסאפ, יש לזכור כי שמירה על אתיקה ועמידה בחוקים היא קריטית להצלחת הקמפיינים. שליחת הודעות ללא הסכמת הנמען עשויה להתפרש כספאם, לפגוע במוניטין העסקי, ואף לגרום לכך שוואטסאפ תחסום את מספר הטלפון של העסק. לכן, יש להקפיד לשלוח הודעות רק למי שהסכים לכך מראש, ולשלב אפשרות פשוטה להסרה מרשימות התפוצה. פרסום בוואטסאפ בצורה אתית לא רק שומר על האינטרסים של הלקוחות, אלא גם משפר את מעמד המותג בעיני הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, ומבטיח תקשורת נעימה ויעילה.
    כדי להבטיח עמידה בכללי האתיקה והחוק, מומלץ להיעזר במשרד פרסום המתמחה בפרסום בוואטסאפ, שיספק ליווי מקצועי וימקסם את הצלחת הקמפיינים.
                [_description] => field_62efbe9400994
                [image] => 11051
                [_image] => field_62efbe7c00993
                [image_caption_header] => 
                [_image_caption_header] => field_63c0f2ae94197
                [image_caption] => 
                [_image_caption] => field_63c0f2ce94198
                [side] => left
                [_side] => field_62f0b5dc219cb
                [custom_class] => 
                [_custom_class] => field_63bd08ed684f0
                [custom_id] => section-7
                [_custom_id] => field_66e162fcaf75a
            )
    
        [align] => 
        [id] => block_660b7238a4115ddff3a89b733a6536cb
    )
    

    אתיקה וחוקים בפרסום בוואטסאפ:

    כשעוסקים בפרסום בוואטסאפ, יש לזכור כי שמירה על אתיקה ועמידה בחוקים היא קריטית להצלחת הקמפיינים. שליחת הודעות ללא הסכמת הנמען עשויה להתפרש כספאם, לפגוע במוניטין העסקי, ואף לגרום לכך שוואטסאפ תחסום את מספר הטלפון של העסק. לכן, יש להקפיד לשלוח הודעות רק למי שהסכים לכך מראש, ולשלב אפשרות פשוטה להסרה מרשימות התפוצה. פרסום בוואטסאפ בצורה אתית לא רק שומר על האינטרסים של הלקוחות, אלא גם משפר את מעמד המותג בעיני הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, ומבטיח תקשורת נעימה ויעילה.
    כדי להבטיח עמידה בכללי האתיקה והחוק, מומלץ להיעזר במשרד פרסום המתמחה בפרסום בוואטסאפ, שיספק ליווי מקצועי וימקסם את הצלחת הקמפיינים.

    פרסום בוואטסאפ

    ellipse רוצה לקבל הצעת מחיר?

    רוצה לקבל הצעת מחיר?

    הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      לקבלת הצעת מחיר

      הכנס פרטים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי!

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        חזור