Array
(
[title] => פרסום באתרים ואפליקציות פופולריים
[description] =>
רוצים להביא לעסק שלכם קהל לקוחות חדש ורלוונטי?
הכירו את האתרים והאפליקציות הכי פופולריים לפרסום יעיל ואפקטיבי.
בין האתרים הפופולריים: אינסטגרם, גוגל, פייסבוק, מאקו, ווינט ועוד…
)
פרסום באתרים ואפליקציות פופולריים
רוצים להביא לעסק שלכם קהל לקוחות חדש ורלוונטי?
הכירו את האתרים והאפליקציות הכי פופולריים לפרסום יעיל ואפקטיבי.
בין האתרים הפופולריים: אינסטגרם, גוגל, פייסבוק, מאקו, ווינט ועוד…
אם אתם מעוניינים לפרסם את העסק שלכם בצורה שתגיע באופן כמעט וודאי לכמה שיותר אנשים, כדי לבחור באתרים פופולריים או אפליקציות.
השימוש באתרים ובאפליקציות הוא דבר שנמצא בעלייה מתמדת – יותר ויותר אנשים משתמשים במובייל לגלישה ושימוש באפליקציות.
פרסום באתרים הפופולריים יוצג לאלפי אנשים מדי יום, ויבטיח תוצאות טובות.
כיום אפילו אתרי אינטרנט כמו וואלה!, או Ynet נצרכים כיום הרבה יותר באפליקציות מאשר דרך האתר עצמו – קצת מספרים:
26% מגולשי האינטרנט בארץ מעידים שהם גולשים יותר מהנייד מאשר מהמחשב הנייד שלהם.
אם אתם מעוניינים לפרסם את העסק שלכם בצורה שתגיע באופן כמעט וודאי לכמה שיותר אנשים, כדי לבחור באתרים פופולריים או אפליקציות.
השימוש באתרים ובאפליקציות הוא דבר שנמצא בעלייה מתמדת – יותר ויותר אנשים משתמשים במובייל לגלישה ושימוש באפליקציות.
פרסום באתרים הפופולריים יוצג לאלפי אנשים מדי יום, ויבטיח תוצאות טובות.
כיום אפילו אתרי אינטרנט כמו וואלה!, או Ynet נצרכים כיום הרבה יותר באפליקציות מאשר דרך האתר עצמו – קצת מספרים:
26% מגולשי האינטרנט בארץ מעידים שהם גולשים יותר מהנייד מאשר מהמחשב הנייד שלהם.
היתרונות של פרסום באתרים הפופולריים:
לפרסום באתרים פופולרים ואפליקציות יש כמה יתרונות מובהקים:
1. ניתן לטרגט באופן יעיל את קהל היעד. למשל – רוצים לטרגט צעירים? פרסמו באתרים כמו איסנטגרם או באפליקציות משחקים.
2. לעומת המחשב, בעת גלישה באפליקציות לא ניתן להפעיל אד-בלוק ולכן לא ניתן להתחמק מהפרסום.
יתרונות נוספים
3. מודעות באתרים פופולרים ואפליקציות מאפשרות הנעה לפעולה באופן מידי על-ידי הוספת כפתור כניסה לאתר, קנייה או התקשרות – כך גולש יכול לעבור ישר מהפרסום לאתר של בית העסק.
4. ניתן לעשות שימוש בתכונות שיש רק בסלולאר כמו למשל פרסום מותנה מיקום.
האתרים והאפליקציות הפופולאריות ביותר הן אלו שכמעט כולנו עושים בהן שימוש ביום-יום: פייסבוק, ווטסאפ, Waze, אינסטגרם, Gmail וכמובן מנוע החיפוש של Google.
Array
(
[type] => component
[id] => content-image-2
[name] => content-image
[acf_fc_layout] => content-image
[data] => Array
(
[title] => סוגים של מודעות פרסום באתרים ובאפליקציות
[description] =>
מודעות קופצות ובאנרים – יכולים להיות בתחתית או בחלק העליון של המסך כך שהם מושכים תשומת לב מבלי להפריע לחוויית הגלישה של המשתמש.
סרטוני מעבר – מדובר בסרטונים של כמה שניות אשר תופסים את כל שטח המסך ולכן מושכים הרבה תשומת לב. הם מאפשרים גמישות רבה וכן הכנסה של מספר מסרים בפרסום אחד.
מעבר לכך ישנן סוגי מודעות שמידת התאמתן משתנה בהתאם למטרת הפרסום ואופי הקהל כמו מודעות משחק או סרטוני תמריצים.
לסיכום – אפליקציות הן שוק פרסום שצומח במהירות רבה ומאפשר פרסום יצירתי, ממוקד, יעיל ושווה בדיקה.
מודעות קופצות ובאנרים – יכולים להיות בתחתית או בחלק העליון של המסך כך שהם מושכים תשומת לב מבלי להפריע לחוויית הגלישה של המשתמש.
סרטוני מעבר – מדובר בסרטונים של כמה שניות אשר תופסים את כל שטח המסך ולכן מושכים הרבה תשומת לב. הם מאפשרים גמישות רבה וכן הכנסה של מספר מסרים בפרסום אחד.
מעבר לכך ישנן סוגי מודעות שמידת התאמתן משתנה בהתאם למטרת הפרסום ואופי הקהל כמו מודעות משחק או סרטוני תמריצים.
לסיכום – אפליקציות הן שוק פרסום שצומח במהירות רבה ומאפשר פרסום יצירתי, ממוקד, יעיל ושווה בדיקה.