קצת על מגזין בלייזר
מגזין בלייזר הינו מגזין הפונה לקהל הגברי והוא מגזין יחיד מסוגו. בלייזר מופץ משנת 2001 מבית ידיעות אחרונות ומאז הוא זוכה לאהדה גדולה מהקהל הגברי בארץ. המגזין מופץ אחת לחודש בכ- 65,000 עותקים אשר מחולקים למנויים ונמכרים בחנויות השונות ברחבי הארץ. מגזין בלייזר עוסק רבות בנושאי העניין של הקהל הגברי כגון: רכב, נשים, אופנה, יחסים, עסקים, שעונים מכוניות ועוד.
פרסום בבלייזר זו דרך מצוינית להגיע לקהל גברי ממוקד ובכך להשיג את מטרות הפרסום.
בלייזר נחשב לאחד המגזינים המצליחים והנקראים ביותר בארץ.
פרסום בבלייזר זו דרך מצוינית להגיע לקהל גברי ממוקד ובכך להשיג את מטרות הפרסום.
בלייזר נחשב לאחד המגזינים המצליחים והנקראים ביותר בארץ.
רוצה לקבל הצעת מחיר?
הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי
מי קהל היעד של המגזין?
מגזין בלייזר פונה בעיקר לקהל הגברי.
טווח הגילאים נע מגיל 20 ועד מבוגר.
קהל הקוראים מגיע ממעמד סוציו אקונומי בינוני- גבוה.
רוב הקוראים הם בעיקר חיילים, אקדמאים, אנשי עסקים ועוד.
מהם התכנים של המגזין?
במגזין מגוון כתבות ומדורים הנוגעים לעולם הגברי: כתבות בנושא ספורט, אופנה, רכבים,
טלוויזיה, יחסים, המלצות על מגוון מוצרים כמו בשמים, טיולים, אופנה ועוד.
בנוסף במגזין ישנם מגוון טורים ותמונות.
במגזין ניתן למצוא טורים אורחים של נדב יעקבי, עמנואל רוזן, אלון בן דוד, רם גלבוע ועוד.