
פרסום במגזינים
גם בימים אלו של רדיו, טלוויזיה ואינטרנט, לפרסום בכתב, ובמיוחד במגזינים, עדיין יש הרבה להציע – מגזינים הם פלטפורמה ייחודית בעלת יתרונות ספציפיים אשר פשוט לא קיימים בשאר פלטפורמות הפרסום. מגזינים לא מאבדים מהפופולריות שלהם ואפילו להפך – יותר ויותר מגזינים נוצרים ומופצים מדי שנה. הפעולה של קריאת מגזין נשארה פופולרית ואנשים מכל הגילאים קוראים מגזינים אשר מספקים תוכן רלוונטי לתחומי העניין הספציפיים שלהם.גם בימים אלו של רדיו, טלוויזיה ואינטרנט, לפרסום בכתב, ובמיוחד במגזינים, עדיין יש הרבה להציע – מגזינים הם פלטפורמה ייחודית בעלת יתרונות ספציפיים אשר פשוט לא קיימים בשאר פלטפורמות הפרסום. מגזינים לא מאבדים מהפופולריות שלהם ואפילו להפך – יותר ויותר מגזינים נוצרים ומופצים מדי שנה. הפעולה של קריאת מגזין נשארה פופולרית ואנשים מכל הגילאים קוראים מגזינים אשר מספקים תוכן רלוונטי לתחומי העניין הספציפיים שלהם.
יתרונות הפרסום במגזינים
מיקוד בקהל יעד רלוונטי – מגזינים הם בדרך כלל נושאיים כך שפרסום במגזין יכול להיות מותאם יותר לקהל היעד שאליו מנסה העסק לפנות.
יתרון שני הוא תשומת לב מוגברת למודעה – לעומת פרסום באינטרנט למשל, אדם שיושב וקורא מודעה במגזין עושה זאת באופן מכוון ואקטיבי, ולא בדרך אגב.
היתרון השלישי הוא האמינות של מגזינים – מגזינים נתפסים כמקורות מידע אמינים ומהימנים, ומודעות בהם נתפסות פחות כפרסומת ויותר כהמלצה.
כדי להפיק את המירב מהפרסום שלכם חשוב בעיקר לבחור את המגזין הנכון, לכן בדקו:
מי קורא את המגזין? איפה וכמה הוא מפורסם? איך הוא נתפס על-ידי הקורא הממוצע?
לאחר מכן ניתן לחשוב על המודעה עצמה:
מה קהל היעד מחפש, כמה טקסט כדאי לשים, ואיפה למקם את המודעה.