Array
(
    [title] => פרסום באתרי חדשות ואקטואליה
    [description] => 

פרסום אפקטיבי ויעיל באתרי חדשות ואתרי אקטואליה
יחשוף את העסק שלך בפני קהל לקוחות רחב ויביא תוצאות מדהימות!

)
פרסום באתרי חדשות ואקטואליה

פרסום אפקטיבי ויעיל באתרי חדשות ואתרי אקטואליה
יחשוף את העסק שלך בפני קהל לקוחות רחב ויביא תוצאות מדהימות!


[contact-form-7 id="7409" title="contact form cta_copy"]Array
(
    [0] => [contact-form-7
    [id] => 7409
    [1] => title="contact
    [2] => form
    [3] => cta_copy"]
)
exitst

רוצה לקבל הצעת מחיר?

הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    פרסום באתרי חדשות ואקטואליה

    כיום ניתן לראות פרסומות רבות במגוון של אתרים ורשתות חברתיות, בשונה מעבר. עם השתדרגות הטכנולוגיה ואמצעי המסחר, כך גם אמצעי הפרסום עלו מדרגה נוספת, וכיום כולנו שמים לב שכמעט בכל מקום מופיעות פרסומות – ובדרכים חדשות ויצירתיות יותר מפעם. במאמר זה נציג לכם את יתרונות הפרסום באתרי חדשות ואקטואליה, את אפשרויות הפרסום, ונציג את האתרים הפופולריים כיום לפרסומי תוכן ומוצרים.

    מהן אפשרויות הפרסום?

    כיום ניתן לפרסם בכל פלטפורמה שהיא – בין אם זה באתרי החדשות המוכרים, בין אם זה בפודקאסטים של חדשות ואקטואליה, ובין אם זה בעמודי הרשתות החברתיות של תאגידי השידור והחדשות בעצמם. כמו כן, ניתן גם לפרסם באפליקציות אשר מופעלות על ידי התאגידים והחברות שמספקות מידע חדשותי.

    מדוע כדאי לבחור באתרי אקטואליה וחדשות?

    במדינה קטנה כמו שלנו, כולנו צמאים באופן בלתי פוסק לקבל עדכונים באשר למה שקורה כעת. בעבר הדרך היחידה להישאר מעודכנים הייתה לצפות במהדורת החדשות בכל יום בערב, או לחלופין לקרוא עיתון כל בוקר. אך כיום, אין יותר צורך להמתין ואפשר להתעדכן במה שקורה בצורה מיידית. בין אם זה פוליטיקה, פנאי, או ספורט, אנשים רבים נכנסים מספר פעמים לא מבוטל ביום לאתרי חדשות ואקטואליה או לאפליקציות שמספקות את המידע. לכן, פרסום באינטרנט באתרים כאלו במיוחד, יכול לחשוף את המפרסם לקהל לקוחות רחב ביותר ולאפשר פריסה נרחבת ומשמעותית של תוכן הפרסום.

    אילו אתרים הכי פופולריים לפרסום?

    אתרי חדשות ואקטואליה כגון ynet, כאן 11, 12 ו-13 הם דוגמאות לאתרים שבהם מתבצעים באופן יומיומי ושוטף פרסומים של מוצרים ותכנים רבים. רוב האתרים משתמשים בשתי השיטות הבאות:

    • מודעה אשר ניצבת בפני המשתמש ברגע הכניסה לאתר, ועליו להביט בה (לעיתים למספר שניות מוגדר) בטרם יסגור אותה ויגיע לאתר עצמו.
    • פרסום בצידי עמוד האתר. בצורת הפרסום הזו, המודעה למעשה חשופה לאורך כל זמן השהות של המשתמש באתר, וכך החשיפה של המוצר או הפרסום ארוכה ומשמעותית הרבה יותר, ומתבצעת גם באופן לא מודע על ידי המשתמש.
    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום בפרסום באתרי אינטרנט?לחץ כאן

    רוצה לקבל הצעת מחיר?

    הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון