Array
(
    [title] => פרסום בטלוויזיה - פרסומות, חסויות ותוכן שיווקי
    [description] => 

פרסום בטלוויזיה זו הדרך הטובה ביותר להפוך את החברה שלך לשם ומותג!
הפרסום בטלוויזיה מאפשר לנו לגבש את ערכי המותג, ולשבור את תקרת הזכוכית!

)
פרסום בטלוויזיה - פרסומות, חסויות ותוכן שיווקי

פרסום בטלוויזיה זו הדרך הטובה ביותר להפוך את החברה שלך לשם ומותג!
הפרסום בטלוויזיה מאפשר לנו לגבש את ערכי המותג, ולשבור את תקרת הזכוכית!


[contact-form-7 id="7409" title="contact form cta_copy"]Array
(
    [0] => [contact-form-7
    [id] => 7409
    [1] => title="contact
    [2] => form
    [3] => cta_copy"]
)
exitst

רוצה לקבל הצעת מחיר?

הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    פרסומות וחסויות שלנו ששודרו בטלוויזיה

    איך פרסום בטלוויזיה יסייע לעסק שלכם?

    פרסום בטלוויזיה הוא יוקרתי, איכותי ונחשב לפרסום האולטימטיבי. עם זאת, ברוב המקרים הוא יקר ומצריך תקציבי פרסום גדולים. בנוסף, ברוב המקרים תוצאות מיידיות הן קשות להשגה. אז איך בכל זאת פרסום בטלוויזיה יקדם את העסק שלכם כמה צעדים קדימה?
    מיתוג מיתוג מיתוג – המדיום הוא המסר!
    הסיסמה הזו היא בעצם כל התורה של פרסום בטלוויזיה על רגל אחת. קמפיין פרסום מכירתי באמצעי המדיה השונים כמו דיגיטל, עיתונות או אפילו רדיו, יניב מן הסתם פירות מידיים, אך עם זאת, בכדי לייצר תדמית איכותית ו"שם" מוביל לחברה שלנו, נצטרך להשתמש באמצעי מדיה שעצם ההופעה בו בעצם אומר לקהל: "אני גדול ומוכר". בסופו של דבר, בשום אמצעי מדיה אחר לא נצליח להעביר מסר ברור וחד שאנו חברה מובילה בתחומה, איכותית ועונה על כל הצרכים של הלקוחות שלנו. במילים אחרות, פרסום בטלוויזיה = אני בשורה הראשונה!

    "למה צריך מיתוג? לידים מספיקים לי"

    למפרסמים רבים קשה לקבל את העובדה שישקיעו מאות אלפי שקלים בקמפיין פרסום בטלוויזיה אך לא יראו תוצאות מיידיות שכן, באותו התקציב בדיגיטל למשל, הם יקבלו אינספור לידים וייצרו מהם מכירות תוך מספר ימים או פחות. מה שמפרסמים אלו פחות רואים, זו תקרת הזכוכית אליה יגיע בשלב מוקדם או מאוחר ובה כמות הלידים תצטמצם, תפחת או אפילו תיעלם מכיוון ששחקנים חדשים הגיעו לשוק או שנוצרה אלטרנטיבה זולה / איכותית / טובה יותר. עם זאת, מפרסמים מתקדמים, מבינים שפרסום בטלוויזיה מקדם אותם כמה שלבים במעלה סולם המותגים וגורם לקהל שלהם להאמין בהם ולבחור בהם ברגע האמת בתחרות מול מתחריהם. מפרסמים מן הסוג הזה, חושבים כמה שלבים קדימה ומכינים את הקרקע ליום שבו הפרסום הסטנדרטי והמסורתי יפסיק להניב את אותה התפוקה ואותה העבודה וכאשר יגיע השלב הזה, השוק עצמו יצטמצם ויותרו מספר שחקנים בלבד. בשוק מן הסוג הזה, מי שינצח הוא זה שממותג כמוביל בתחום! ולכן מיתוג הנובע מפרסום בטלוויזיה הוא נדבך משמעותי בתכנית המדיה והפרסום.

    מהן אפשרויות הפרסום בטלוויזיה?

    ישנן מגוון דרכים לפרסם בטלוויזיה וההחלטה מה האפשרות המתאימה נובעת ממספר פרמטים:
    מהי מטרת הפרסום? מיהו קהל היעד שלנו? מה התקציב שהוגדר לטובת הפרסום?
    לאחר שענינו בצורה ברורה על הפרמטרים הללו, נוכל לבנות את קמפיין הפרסום בערוצים המתאימים, ברצועות השידור המתאימות ובעיקר את סוג הפרסום הרלוונטי.
    סוגי הפרסום מחולקים לתשדירי חסות, תשדירי פרסומת ו-תוכן שיווקי.
    לכל אחד מסוגי פרסום מטרה שונה אך משלימה אחד את השני כאשר לכל אחד גם מחיר, חשיפה ותוצאה שונה. בקמפיין חסויות בטלוויזיה נרצה לחזק את התדמית של החברה כמובילה בתחומה, כחזקה וכזו שאינה צריכה בהכרח לפרסם מחירים על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.  לתשדירי חסות יתרון משמעותי לעומת תשדירי פרסומת שכן הם מגיעים בסמוך לתוכן וזליגת הצופים לערוצים אחרים היא מינורית יחסית. בקמפיין תשדירי פרסומת סטנדרטי, נוכל לפרסם מבצעים, מחירים או להניע לפעולה כזו או אחרת את קהל היעד שלנו ובצורה הזו נוכל לצפות לתוצאות מיידיות של רכישה אונליין, רכישה פיזית או פניה אקטיבית אחרת למוקד טלפוני או השארת פרטים באתר. מדובר על תשדירים הרבה יותר "בועטים" וקצרים שפונים בכל דרך אפשרית לרגש, לצורך או לריגוש רגעי (לדוגמה, טלוויזיה ענקית לצפייה אולטימטיבית במשחק כדורגל או מוצר מזון כזה שמפורסם בשעות בו מרבית הצופים מתכננים את ארוחת הערב). תוכן שיווקי הוא שיטת פרסום שונה במהות והיא מתאימה בעיקר לחברות המציעות מוצרים המצריכים הסבר ופירוט על היתרון המובהק שלהם לעומת המתחרים. תוכן שיווקי יכול להיות גם ראיון פרונטלי בתכנית מסוימת עם נציג החברה, בה הוא יציג את יתרונות המוצר שלו והמומחיות שלו לעומת המתחרים. בצורה הזו, החברה תיצור אמון בקרב קהלי היעד שיוכלו לחבר אישיות הנתפסת כמומחית בתחום וברגע האמת, קהל היעד יזכור את היתרונות ויוכל בקלות להעדיף לרכוש מוצר מחברה זו לעומת מתחריה.

    פרסום קבוע ברצועות שידור קבועות

    ההבנה המרכזית לגבי יעילות הפרסום בטלוויזיה הושגה. קיבלנו החלטה אמיצה לפרסם בטלוויזיה ולקדם את העסק שלנו לליגה של הגדולים. מה עכשיו? לרוב, מפרסמים רבים נוטים להשקיע את כל הכסף בבת אחת על קמפיין מסיבי וקצר יחסית (כ-10 ימים עד שבועיים) בכל רצועות השידור הרלוונטיות ובעיקר בפריים טיים – על מנת להשיג את החשיפה החזקה ביותר, מה שיעבוד בצורה מצוינת עבור קמפיינים מכירתיים מובהקים (למשל: מסך טלוויזיה 70 אינץ' ב-1999 ש"ח ל-48 שעות בלבד!). עבור מפרסמים אחרים, המשווקים מוצרים בדרך כלל יקרים יותר המצריכים גיבוש החלטת רכישה ארוכה יותר, קמפיין מן הסוג הזה גורם למפח נפש ולאכזבה שכל מה שהשיג הוא הרבה מאוד רעש וטו לא. לדוגמה, חברה המוכרת מטבחים, אמורה להבין ולדעת שמטבח הוא מוצר שנרכש אחת ל-7-10 שנים בממוצע ולכן קמפיין פרסום קצר שיגיע לכמות "עיניים רואות" קטן יחסית יעבוד בצורה מאוד מוגבלת. כמה אנשים בכל מדינת ישראל (בהנחה שהצלחנו להגיע לכוווווולם) צריכים כעת מטבח? עבור איזו כמות מהם הפרסומת שלנו תשפיע? כמה מהם יחליטו בסופו של דבר לרכוש את המטבח שלנו? כנראה שמעט מאוד. לכן, למפרסמים מן הסוג הזה (כמו חברות דלתות, רהיטים, מזגנים ועוד) רצוי לפרסם בכמה רצועות קבועות במהלך היום, בהן קהל היעד שלהם נמצא באופן המקסימלי, גם אם רצועות אלו אינן בעלות כמות הרייטינג הגבוהה ביותר. בסופו של דבר, מי שיבצע את הרכישה הוא אדם שנחשף לפרסומת שלנו מספיק פעמים ורעיון הרכישה "התבשל" בו תקופת זמן מתאימה על מנת שיגיע ויבצע החלטה שזה הזמן ויותר מכך – שאצלנו הוא רוצה לרכוש את המוצר.

        Array
    (
        [type] => component
        [id] => content-image-2
        [name] => content-image
        [acf_fc_layout] => content-image
        [data] => Array
            (
                [title] => איך עושים פרסום בטלוויזיה?
                [description] => 

    רצוי לשתף פעולה עם חברת מדיה המתמחה בפרסום בטלוויזיה ויכולה לכוון אתכם כלקוחות מפרסמים, כיצד לפנות נכון לקהל היעד שלכם. אנו נוכל לכוון אתכם באילו רצועות לפרסם ואיך לתכנן נכון את הקמפיין כך שיגיע בצורה האולטימטיבית לצרכנים הפוטנציאליים שלכם. גיבוש תכנית הפרסום הוא תהליך הדורש אנשי מקצוע והכוונה כאשר לא תמיד מה שנראה נוצץ (רצועות פריים טיים לדוגמה) הוא הדבר הנכון לעשות. לעיתים כדאי להתמקד ברצועות שידור המניבות רייטינג נמוך יותר אך מגיעות בצורה הטובה ביותר לקהל היעד ומשפיעות עליו בצורה טובה יותר.

     

    [image] => 6899 [image_caption_header] => [image_caption] => [side] => left [custom_class] => pb-60px ) )

    איך עושים פרסום בטלוויזיה?

    רצוי לשתף פעולה עם חברת מדיה המתמחה בפרסום בטלוויזיה ויכולה לכוון אתכם כלקוחות מפרסמים, כיצד לפנות נכון לקהל היעד שלכם. אנו נוכל לכוון אתכם באילו רצועות לפרסם ואיך לתכנן נכון את הקמפיין כך שיגיע בצורה האולטימטיבית לצרכנים הפוטנציאליים שלכם. גיבוש תכנית הפרסום הוא תהליך הדורש אנשי מקצוע והכוונה כאשר לא תמיד מה שנראה נוצץ (רצועות פריים טיים לדוגמה) הוא הדבר הנכון לעשות. לעיתים כדאי להתמקד ברצועות שידור המניבות רייטינג נמוך יותר אך מגיעות בצורה הטובה ביותר לקהל היעד ומשפיעות עליו בצורה טובה יותר.

     

    פרסום בטלוויזיה
    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום בטלוויזיה?לחץ כאן

    רוצה לקבל הצעת מחיר?

    הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון