פרסום שלטי חוצות הן אמצעי מדיה מסורתי ביותר. הם מהווים מעין שלטי הכוונה לבתי עסק סמוכים, רחובות וצירים מרכזיים וממוקמים בעיקר בצמתים, איי תנועה ומיקומים מרכזיים ברחבי העיר. מחירי הפרסום על מכוונים בשילוב הכמות הגדולה שלהם ברחבי העיר, מניב קמפיין פרסומי יעיל במיוחד הכולל חשיפה, תדמית, רפיטיציה ומעל לכל – נראות יוקרתית ועליית מדרגה לליגה של הגדולים.
המכוונים, שלטים עומדים מלבניים בגודל ממוצע של 1.00 רוחב / 1.60 גובה, מהווים חלק מרכזי בקמפיין פרסום על גבי שלטי חוצות ויכולים להשפיע בצורה ישירה על תוצאות הפרסום כחלק מקמפיין גדול הכולל אמצעי מדיה נוספים.
פרסום שלטי חוצות הן אמצעי מדיה מסורתי ביותר. הם מהווים מעין שלטי הכוונה לבתי עסק סמוכים, רחובות וצירים מרכזיים וממוקמים בעיקר בצמתים, איי תנועה ומיקומים מרכזיים ברחבי העיר. מחירי הפרסום על מכוונים בשילוב הכמות הגדולה שלהם ברחבי העיר, מניב קמפיין פרסומי יעיל במיוחד הכולל חשיפה, תדמית, רפיטיציה ומעל לכל – נראות יוקרתית ועליית מדרגה לליגה של הגדולים.
המכוונים, שלטים עומדים מלבניים בגודל ממוצע של 1.00 רוחב / 1.60 גובה, מהווים חלק מרכזי בקמפיין פרסום על גבי שלטי חוצות ויכולים להשפיע בצורה ישירה על תוצאות הפרסום כחלק מקמפיין גדול הכולל אמצעי מדיה נוספים.
למה כדאי לעשות פרסום שלטי חוצות?
לקוחות מקומיים רבים עושים שימוש בפרסום שלטי חוצות על מכוונים כחלק משמעותי מקמפיין
הפרסום שלהם והוא אף מהווה החלק המשמעותי ביותר מתקציב הפרסום השנתי.
עסק מקומי יכול לקדם מוצרים, מבצעים והנחות ייחודית לתושבי האזור
וליצור שיח בקרב התושבים שככל הנראה מכירים את הבעלים באופן אישי.
מחירי הפרסום הנוחים, מסייעים לעסקים המקומיים, לצאת בקמפיינים פרסומיים תדירים ומבלי להשקיע תקציבי עתק אך בו בזמן לקבל תוצאות אפקטיביות ומיידיות.
בנוסף, גם לקוחות ארציים וחברות גדולות עושות שימוש נרחב במכוונים ומשווקות מוצרים,
ימי מכירות וימים פתוחים עבור תושבי האזור ויכולות ליצור קמפיינים משתנים לכל אזור,
עיר ומיקום בהתאם לאופי התושבים והקהל.
מה קמפיין פרסום שלטי חוצות כולל?
לרוב, קמפיין פרסום שלטי חוצות של מכוונים יכלול מספר של בערך 20-50 מכוונים והיתרון המשמעותי שלו, הוא החשיפה הרחבה בקרב נהגים, עוברים ושבים והולכי הרגל.
ככל שהקמפיין יהיה רחב יותר (מבחינה כמותית וגאוגרפית), כך האפקט יהיה חזק יותר.
לקוחות ייחשפו למכוונים רבים יותר והמחזוריות (רפיטיציה) תעלה.
מחירי הפרסום על גבי מכוונים נעים בין 400-750 ש' עבור מכוון בודד למשך 10 ימים כחלק מקמפיין כולל. לרוב, נהוג לרכוש כמות מכוונים גדולה מראש ולנצל על פי הצורך במועדים מתאימים, אירועים נקודתיים (כמו חגים, בלאק פריידיי, יום העצמאות ועוד).
שלטי רחוב הם שלטים הממוקמים באיי תנועה ובצירים מרכזיים,
שמיועדים להולכי רגל ולכלי רכב מכוון, מפה, תחנת אוטובוס, פרסום על אוטובוסים ועמודי רחוב.
פרסום שלטי חוצות נעשה בחברות קטנות ואף גדולות ועבור מטרות פוליטיות.
באמצעות שילוט רחוב נחשף האדם לפרסומת 24 שעות למשך תקופה שלמעלה מחודש.
שלטי רחוב הם שלטים הממוקמים באיי תנועה ובצירים מרכזיים,
שמיועדים להולכי רגל ולכלי רכב מכוון, מפה, תחנת אוטובוס, פרסום על אוטובוסים ועמודי רחוב.
פרסום שלטי חוצות נעשה בחברות קטנות ואף גדולות ועבור מטרות פוליטיות.
באמצעות שילוט רחוב נחשף האדם לפרסומת 24 שעות למשך תקופה שלמעלה מחודש.