למה כדאי לבחור פרסום באינטרנט
אם בעבר תחום הדיגיטל היה עונה לנו על צורכי קבלת מידע, העברת מסרים וכדו` בלבד,
כיום באינטרנט יש אינספור אפשרויות החל מבידור, פנאי, רשתות חברתיות מובילות,
צפיה ישירה בתכנים מובילים מערוצי הטלוויזיה, עדכוני חדשות ועד לניהול עסקים
ויצירת תקשורת ועסקים עם הקצה השני של העולם.
לכן האינטרנט הינו מדיום הפונה כמעט לכל גיל, כל אחד יכול למצוא בו את תחום עניין ויתרה מכך,
אנו המפרסמים יכולים לדעת בדיוק איפה נמצא קהל היעד שלנו ולפנות אליו בצורה ישירה.
בכל שנה ועדת המדרוג מפרסמת את נתוני הגלישה באתרים השונים ועל פי הנתונים העדכניים,
נראה כי כמות השימוש באמצעי סלולר לגלישה באינטרנט נמצא בעליה חדה
ויותר ויותר ישראלים משתמשים בשירותי הטלפונים החכמים בכדי לצרוך גלישה באתרים שונים,
בנוסף לכך ישראלים רבים מעדיפים, בוודאי בתקופה של חופשת הקיץ,
לצרוך את תכני הטלוויזיה שלהם או תכני וידיאו אחרים באינטרנט.
באיזה אתרים כדאי לפרסם
על פי ניתוח נוסף שביצענו באמצעות אתר SimilarWeb נראה כי בגלישה דרך המחשב,
אתר ynet מבית ידיעות אחרונות מוביל עם כ-59 מיליון גולשים בחודש, אתר Walla! מדורג שני עם כ-31 מיליון, ומאקו ושותפו החדש N12 עם סך כולל של כ-30 מיליון כניסות.
מדירוג האפליקציות והאתרים המותאמים לגלישה בסלולר עולה כי וואלה מוביל עם 899 אלף גולשים,
מיד אחריה mako עם 885 אלף גולשים, ובמקום השלישי ynet עם 797 אלף גולשים.
חשוב לציין כאן כי מאקו, המדורג במקום השלישי בדירוג הגלישה מהמחשב,
ממוקם שני בדירוג האתרים המותאמים ובפער קטן מאוד מוואלה.
בדירוג הווידיאו, אתר וואלה מוביל עם 639 אלף צופים שונים, ynet במקום השני עם 537 אלף צופים, ומאקו במקום השלישי עם 508 אלף צופים.
בדרוג אתרי הכלכלה גלובס מוביל עם 7.8 מיליון כניסות ובנוסף הוא מוביל את מתחריו בכל הפרמטרים שנבדקו אם זה זמן שהייה באתר, דפים נצפים וכו`, אחריו נמצא כלכליסט על 7.2 מיליון גולשים ואחריהם נמצא דה מרקר עם 5.6 מיליון גולשים.