קמפיין באינטרנט – משלמים לפי תוצאות

יותר ויותר מפרסמים רוכשים מדיה באינטרנט על בסיס תוצאות.
תוצאה של קמפיין אינטרנטי יכולה להיות ליד, הורדת קופון, שיחת טלפון או הרשמה.
כך, רק כאשר המפרסם מקבל הכנסה מהקמפיין הוא משלם על הפרסום. אין ספק שעבור המפרסמים מדובר בשיטה יעילה, חסכונית ואפקטיבית.

    main_img

    רוצה לקבל הצעת מחיר?

    הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      קמפיין אינטרנטי על בסיס הצלחה – קודם תרוויח אחר כך תשלם

      שיטה זו נפוצה בארה"ב והיא נקראת Affiliate Network – תוכנית שותפים.
      לפי תוכנית השותפים באינטרנט, המפרסמים משלמים לפי ביצועי הקמפיינים
      הפרסומיים שלהם וכך ככל שיש יותר מכירות מהקמפיין, התשלום יהיה גבוה יותר.
      השיטה מעודדת את הפרסומאים לייצר קמפיין שיביא כמה שיותר מכירות למפרסם
      בכדי שהם יקבלו על כך תגמול גבוה יותר.
      בעצם שני הצדדים מכוונים להצלחה מקסימלית – WIN WIN SITUATION.
      השיטה הנהוגה ביותר כיום היא תשלום על בסיס לידים.
      ליד הוא בעצם לקוח פוטנציאלי שהתעניין במוצר שפרסמנו והשאיר פרטים אישיים שלו לצורך התקשרות המפרסם איתו והמשך תהליך המכירה.

      יתרונות הלידים

      יתרון נוסף של קמפיין אינטרנטי מבוסס מכירה הוא שלמפרסם יש יכולת לדעת בכל שלב מה כמות הלידים שקיבל, מהי איכותם ומה סכום ההשקעה שלו מול ההכנסות מהקמפיין. בדרך זו ניתן לבצע אופטימיזציה, לשפר ולייעל את הקמפיין.
      איכות הליד הוא פרמטר חשוב כשבאים לחשב עלות של ליד.
      ליד נמדד לפי הפוטנציאל שלו למכירה.
      ככל שהליד יהיה איכותי יותר, כך הסיכוי לסגירת מכירה הוא גבוה יותר.
      איכות הלידים מושפעת בעיקר ממקור הליד, או בעצם מהיכן הגיע הגולש.
      האם הגיע ממנוע חיפוש בו הגולש חיפש את המוצר בעצמו? האם הגיע מקמפיין פרסומי? מה המסר בקמפיין הפרסומי ואיך השפיע על הגולש?
      פרסום בשיטה זו לא מחליף את הפרסום בשיטה המסורתית, אלא הוא תוספת חשובה לכל קמפיין פרסומי, השיטה מייעלת את הפרסום ומעלה את כמות המכירות של המפרסם.

          Array
      (
          [name] => acf/content-image
          [title] => תוכן עם תמונה
          [description] => A custom Content with Image block.
          [category] => formatting
          [icon] => admin-comments
          [mode] => preview
          [keywords] => Array
              (
                  [0] => title
                  [1] => text
                  [2] => description
              )
      
          [supports] => Array
              (
                  [align] => 1
                  [html] => 
                  [mode] => 1
              )
      
          [post_types] => Array
              (
              )
      
          [uses_context] => Array
              (
                  [0] => postId
                  [1] => postType
              )
      
          [render_template] => global-templates/components/component-content-image.php
          [render_callback] => 
          [enqueue_style] => 
          [enqueue_script] => 
          [enqueue_assets] => 
          [example] => Array
              (
                  [attributes] => Array
                      (
                          [mode] => auto
                          [data] => Array
                              (
                              )
      
                      )
      
              )
      
          [attributes] => Array
              (
                  [name] => Array
                      (
                          [type] => string
                          [default] => 
                      )
      
                  [data] => Array
                      (
                          [type] => object
                          [default] => Array
                              (
                              )
      
                      )
      
                  [align] => Array
                      (
                          [type] => string
                          [default] => 
                      )
      
                  [mode] => Array
                      (
                          [type] => string
                          [default] => 
                      )
      
              )
      
          [api_version] => 2
          [acf_block_version] => 1
          [data] => Array
              (
                  [title] => אפשרות פרסום נוספת
                  [_title] => field_62efbd8c00992
                  [description] => אופציה נוספת לפרסום על בסיס תוצאות הוא פרסום של כתבות תוכן שמקודמות באתרים מובילים. התשלום על קידום הכתבה הוא לפי קליק, כלומר, לפי כל כניסה לכתבה.
      כתבת תוכן כוללת נתונים ומידע מורחב ויכולה להכיל גם קישורים לאתרים\עמודי אינטנרט חיצוניים.
      פרסום ברשת גוגל ופייסבוק גם מאפשר פרסום על בסיס תוצאה – קליקים.
      הפרסום מאפשר הגעה לקהל יעד מפולח וממוקד באתרי אינטרנט ואפליקציות. וגם מאפשר ביצוע מעקב אחר התוצאות וביצוע אופטימיזציה לפיהן.
                  [_description] => field_62efbe9400994
                  [image] => 6645
                  [_image] => field_62efbe7c00993
                  [image_caption_header] => 
                  [_image_caption_header] => field_63c0f2ae94197
                  [image_caption] => 
                  [_image_caption] => field_63c0f2ce94198
                  [side] => left
                  [_side] => field_62f0b5dc219cb
                  [custom_class] => pb-50px
                  [_custom_class] => field_63bd08ed684f0
              )
      
          [align] => 
          [id] => block_cdd65507abda1d835ba124c73f007836
      )
      

      אפשרות פרסום נוספת

      אופציה נוספת לפרסום על בסיס תוצאות הוא פרסום של כתבות תוכן שמקודמות באתרים מובילים. התשלום על קידום הכתבה הוא לפי קליק, כלומר, לפי כל כניסה לכתבה.
      כתבת תוכן כוללת נתונים ומידע מורחב ויכולה להכיל גם קישורים לאתרים\עמודי אינטנרט חיצוניים.
      פרסום ברשת גוגל ופייסבוק גם מאפשר פרסום על בסיס תוצאה – קליקים.
      הפרסום מאפשר הגעה לקהל יעד מפולח וממוקד באתרי אינטרנט ואפליקציות. וגם מאפשר ביצוע מעקב אחר התוצאות וביצוע אופטימיזציה לפיהן.

      תמונות טאבנייל לאמצעי מדיה  3

      אולי יעניין אותך גם...

      למה מומלץ לבחור בקמפיין אינטרנטי?

      תעשיית הפרסום באינטרנט עוברת בשנים האחרונות מהפכות לא קטנות, אך התוצאה של המהפכה הזו היא כנראה הדבר הטוב ביותר שיכולנו לבקש כאנשי פרסום, שיווק ומדיה. אם בעולם ידעו לנצל כבר לפני שנים כל קמפיין בצורה מקסימלית ולעשות אופטימיזציה של המדיה והקריאייטיב בזמן אמת, הרי שבארץ התופעה הזו מחלחלת לה אט אט ונדמה שאנו סוף סוף מבינים את מהו קמפיין פרסום מדיד באינטרנט....

      כל מה שצריך לדעת על פרסום בספורט

      פרסום בערוצי הספורט יכול להיות אפקטיבי במיוחד במיוחד בעת משחקים אולימפים / יורו. ככל שתהיה גמיש יותר ותדע להתאים את האסטרטגיות שלך לדרישות השוק, כך גדל הסיכוי להצליח להשיג את המטרות שלך....

      כך תביאו לידים איכותיים מהפרסום ברשת

      רשת האינטרנט מוצפת בהצעות שונות ומשונות לקנות "לידים", הצעות המלוות בדרך כלל במודלים עסקיים קורצים המוכיחים לכאורה את הכדאיות שבקנייה. כל מפרסם יכול גם להשיג לידים לעצמו באמצעות פרסום ברשת בשאיפה שכל ליד יהפוך למכירה. לצורך כך, יש צורך בלידים איכותיים....

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון