קמפיין אינטרנטי על בסיס הצלחה – קודם תרוויח אחר כך תשלם
שיטה זו נפוצה בארה"ב והיא נקראת Affiliate Network – תוכנית שותפים.
לפי תוכנית השותפים באינטרנט, המפרסמים משלמים לפי ביצועי הקמפיינים
הפרסומיים שלהם וכך ככל שיש יותר מכירות מהקמפיין, התשלום יהיה גבוה יותר.
השיטה מעודדת את הפרסומאים לייצר קמפיין שיביא כמה שיותר מכירות למפרסם
בכדי שהם יקבלו על כך תגמול גבוה יותר.
בעצם שני הצדדים מכוונים להצלחה מקסימלית – WIN WIN SITUATION.
השיטה הנהוגה ביותר כיום היא תשלום על בסיס לידים.
ליד הוא בעצם לקוח פוטנציאלי שהתעניין במוצר שפרסמנו והשאיר פרטים אישיים שלו לצורך התקשרות המפרסם איתו והמשך תהליך המכירה.
יתרונות הלידים
יתרון נוסף של קמפיין אינטרנטי מבוסס מכירה הוא שלמפרסם יש יכולת לדעת בכל שלב מה כמות הלידים שקיבל, מהי איכותם ומה סכום ההשקעה שלו מול ההכנסות מהקמפיין. בדרך זו ניתן לבצע אופטימיזציה, לשפר ולייעל את הקמפיין.
איכות הליד הוא פרמטר חשוב כשבאים לחשב עלות של ליד.
ליד נמדד לפי הפוטנציאל שלו למכירה.
ככל שהליד יהיה איכותי יותר, כך הסיכוי לסגירת מכירה הוא גבוה יותר.
איכות הלידים מושפעת בעיקר ממקור הליד, או בעצם מהיכן הגיע הגולש.
האם הגיע ממנוע חיפוש בו הגולש חיפש את המוצר בעצמו? האם הגיע מקמפיין פרסומי? מה המסר בקמפיין הפרסומי ואיך השפיע על הגולש?
פרסום בשיטה זו לא מחליף את הפרסום בשיטה המסורתית, אלא הוא תוספת חשובה לכל קמפיין פרסומי, השיטה מייעלת את הפרסום ומעלה את כמות המכירות של המפרסם.
Array
(
[name] => acf/content-image
[title] => תוכן עם תמונה
[description] => A custom Content with Image block.
[category] => formatting
[icon] => admin-comments
[mode] => preview
[keywords] => Array
(
[0] => title
[1] => text
[2] => description
)
[supports] => Array
(
[align] => 1
[html] =>
[mode] => 1
)
[post_types] => Array
(
)
[uses_context] => Array
(
[0] => postId
[1] => postType
)
[render_template] => global-templates/components/component-content-image.php
[render_callback] =>
[enqueue_style] =>
[enqueue_script] =>
[enqueue_assets] =>
[example] => Array
(
[attributes] => Array
(
[mode] => auto
[data] => Array
(
)
)
)
[attributes] => Array
(
[name] => Array
(
[type] => string
[default] =>
)
[data] => Array
(
[type] => object
[default] => Array
(
)
)
[align] => Array
(
[type] => string
[default] =>
)
[mode] => Array
(
[type] => string
[default] =>
)
)
[api_version] => 2
[acf_block_version] => 1
[data] => Array
(
[title] => אפשרות פרסום נוספת
[_title] => field_62efbd8c00992
[description] => אופציה נוספת לפרסום על בסיס תוצאות הוא פרסום של כתבות תוכן שמקודמות באתרים מובילים. התשלום על קידום הכתבה הוא לפי קליק, כלומר, לפי כל כניסה לכתבה.
כתבת תוכן כוללת נתונים ומידע מורחב ויכולה להכיל גם קישורים לאתרים\עמודי אינטנרט חיצוניים.
פרסום ברשת גוגל ופייסבוק גם מאפשר פרסום על בסיס תוצאה – קליקים.
הפרסום מאפשר הגעה לקהל יעד מפולח וממוקד באתרי אינטרנט ואפליקציות. וגם מאפשר ביצוע מעקב אחר התוצאות וביצוע אופטימיזציה לפיהן.
[_description] => field_62efbe9400994
[image] => 6645
[_image] => field_62efbe7c00993
[image_caption_header] =>
[_image_caption_header] => field_63c0f2ae94197
[image_caption] =>
[_image_caption] => field_63c0f2ce94198
[side] => left
[_side] => field_62f0b5dc219cb
[custom_class] => pb-50px
[_custom_class] => field_63bd08ed684f0
)
[align] =>
[id] => block_cdd65507abda1d835ba124c73f007836
)
אפשרות פרסום נוספת
אופציה נוספת לפרסום על בסיס תוצאות הוא פרסום של כתבות תוכן שמקודמות באתרים מובילים. התשלום על קידום הכתבה הוא לפי קליק, כלומר, לפי כל כניסה לכתבה.
כתבת תוכן כוללת נתונים ומידע מורחב ויכולה להכיל גם קישורים לאתרים\עמודי אינטנרט חיצוניים.
פרסום ברשת גוגל ופייסבוק גם מאפשר פרסום על בסיס תוצאה – קליקים.
הפרסום מאפשר הגעה לקהל יעד מפולח וממוקד באתרי אינטרנט ואפליקציות. וגם מאפשר ביצוע מעקב אחר התוצאות וביצוע אופטימיזציה לפיהן.