הסוד לקמפיין טלוויזיה שמביא תוצאות

פרסמת מוצר בצורה הטובה ביותר עם מחיר משתלם במיוחד, אז מדוע התוצאות לא תאמו את הציפיות?

ערוץ 9  20

רוצה לקבל הצעת מחיר?

הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    author

    נכתב על ידי (יוסי בוכניק)

    מקפיין פרסום בטלוויזיה

    בכל קמפיין פרסום בטלוויזיה הגישה הבסיסית היא שהתוצאות ירקיעו שחקים
    עקב השימוש באמצעי המדיה המוביל בעולם.
    אבל חשוב להבין שגם פרסום בטלוויזיה צריך לבנות בצורה נכונה וחכמה
    ולחשוב מחוץ לקופסא על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.

    אורך התשדיר אומר הכל

    בהמשך לגישת מוצרי הצריכה אל מול מוצרים בעלי אורח חיים קצר כך גם התשדיר שלכם
    אומר הרבה גם מבלי להתייחס לתוכן שלו.
    לרוב, פרסום של טלוויזיה במבצע לדוגמא, יהיה תשדיר קצר, נלהב ומאוד מהיר בו הקריין ינסה לשכנע אותנו למהר ולרכוש לפני שייגמר.
    גישה זו אמורה לגרום לנו לפעול מיידית ולהילחץ שמה אנחנו מפספסים הזדמנות חד פעמית
    לגבי מוצרים בעלי אורח חיים ארוך, תשדיר איטי המשדר אווירה נינוחה ולעיתים קרובות גם הסברים מעמיקים הוא זה שיעשה את העבודה.
    לדוגמא: תשדיר המשווק מזרן אורטופדי ומשלב מחקרים והסברים על טיב הקפיצים, האיכות ועוד.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        קמפיין פרסום קצר

        קמפיין המפורסם למספר קצוב של ימים (בדר"כ עד 10 ימים) ומטרתו היא להשיג כמה שיותר תוצאות מיידיות ולכן המוצרים שנפרסם בו יהיו מוצרים שהתחלופה בהן היא שכיחה או לחלופין עבור שיווק אירועים בעלי תאריך מדויק.
        לדוגמא:
        מוצרי צריכה / תוצאה מיידית- קוטג', אבקת כביסה, לונה פארק, חופשה
        מוצרים בעלי תחלופה שכיחה – טלפון נייד, משקפי שמש, טלוויזיה
        אירועים – יום פתוח במכללה, פסטיבל, יריד אוכל

        מוצרים / אירועים אלו אינם תלויים בתקופת זמן כלשהי על מנת לבנות עניין רב אצל  קהל היעד ומספיק מחיר אטרקטיבי או מועד מתאים על מנת לגרום לו לפעול
        בנוסף, כמות קהל היעד הרלוונטית למוצר היא בדרך כלל גדולה מאוד, כך שגם אם רק חלקו כרגע מעוניין במוצר, חלק יחסי זה הוא עדיין גדול במיוחד.

         

        דוגמא לתשדיר לתקופה קצרה:

        קמפיין פרסום ארוך

        קמפיין המפורסם לתקופת זמן ארוכה (בדר"כ מספר חודשים או אפילו שנה)
        ומטרתו היא טפטוף של המסר בצורה קבועה בקרב קהל היעד.
        מוצרים המפורסמים בקמפיינים מן הסוג הזה יהיו לרוב מוצרים בעלי תחלופה מינורית ובהתאם גם קהל היעד שלהם. לדוגמא: רכב, מטבח, דלתות פנים / חוץ
        מוצרים מהסוג הזה הנרכשים לעיתים רחוקות, בדרך כלל כל מספר שנים ולכן דרוש קמפיין ארוך בכדי "לבשל" את קהל היעד למשך תקופת זמן ארוכה עד אשר יגיע לשלב בו המוצר דרוש לו.
        מבחינת קהל היעד, ברור לכולנו שרכב חדש לדוגמא, הוא מוצר שהעניין בו הוא רב בקרב אוכלוסייה גדולה מאוד, אך אם נפרסם עבורו קמפיין קצר של מספר ימים, נגיע רק לחלק קטן שממש ברגעים אלו המוצר הוא בראש מעייניו.
        לכן, בכדי להגיע לתוצאות מיטביות, כדאי להשקיע בקמפיין פרסום ארוך יותר ולהגיע לכמה שיותר עיניים רואות בתקופת זמן ארוכה ככל האפשר.
        אגב, קמפיין ארוך לאו דווקא אומר שצריך לפרסם בכל יום ובכמות גדולה, להפך, כדאי דווקא להתמקד ברצועות בהן קהל היעד נמצא יותר ואפילו לפרסם לסירוגין מבחינת ימי השידור.

        דוגמא לתשדיר לתקופה ארוכה:

        אולי יעניין אותך גם...

        פרסום בערוץ 12 – איך זה יקפיץ את העסק שלך?

        פרסום בערוץ 12 בטלוויזיה היא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להגיע לקהל רחב ומגוון. בעידן בו התחרות על תשומת הלב של הצופים רק הולכת ומתעצמת, חשיפה דרך הערוץ הנצפה ביותר בישראל יכולה לשדרג את המותג שלך בצורה משמעותית. בעמוד זה תמצאו את כל המידע שצריך לדעת על פרסום בערוץ 12, היתרונות, האפשרויות השונות וכיצד תוכלו להפיק את המקסימום מהקמפיין הפרסומי שלכם. רוצים להוביל ולהתבלט? הגעתם למקום הנכון!...

        הפרסום בקשת 12 ורשת 13

        הערוצים קשת 12 ורשת 13 מציעים מגוון אפשרויות פרסום החל מפרסומות בהפסקת הפרסומות, חסויות לתוכניות ושילוב תוכן שיווקי במהלך התוכניות עצמן. ...

        איך בונים חבילת פרסום בטלוויזיה?

        גיבשתם תקציב, קהל יעד ומטרה פרסומית. אז איך בונים את חבילת הפרסום הטובה ביותר לטלוויזיה?...

        ellipse רוצה לקבל הצעת מחיר?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          לקבלת הצעת מחיר

          הכנס פרטים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי!

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

            חזור