קמפיין אינטרנטי

למה מומלץ לבחור בקמפיין אינטרנטי?

תעשיית הפרסום באינטרנט עוברת בשנים האחרונות מהפכות לא קטנות, אך התוצאה של המהפכה הזו היא כנראה הדבר הטוב ביותר שיכולנו לבקש כאנשי פרסום, שיווק ומדיה.
אם בעולם ידעו לנצל כבר לפני שנים כל קמפיין בצורה מקסימלית ולעשות אופטימיזציה של המדיה והקריאייטיב בזמן אמת, הרי שבארץ התופעה הזו מחלחלת לה אט אט ונדמה שאנו סוף סוף מבינים את מהו קמפיין פרסום מדיד באינטרנט.

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    אז האם הקמפיין הבא שלכם באינטרנט, יהיה הצלחה מסחררת?

    כלי המדידה האפקטיביים, הנוסחאות לתחשיב ההשקעה מול התועלת והיכולת לבדוק ולשלוט בכל האופרציה הזו בזמן אמת, מאפשרים לכל מנהל קמפיין, מנהל לקוחות או בעל עסק לדעת אם הכסף המושקע באתר מסוים הוא אכן הדבר הטוב ביותר שאפשר להשיג בתמורה לכסף שהושקע.
    בזכות היכולת למדוד כמעט כל פעילות פרסום באינטרנט, יכולים גם אתרי נישה קטנים יותר מוואלה או YNET לספק פלטפורמה טובה לבעלי עסקים המעוניינים לפרסם ואינם יכולים להעלות קמפיינים בסדרי הגודל של הפורטלים הגדולים.
    כל בעל עסק שיודע היכן הוא מצפה לפגוש את קהל היעד שלו, מקבל מאותם בעלי אתרים או נכון יותר לומר מאותן פלטפורמות פרסום, ניתוח אפקטיביות על ביצועי הקמפיין, בין אם הוחלט לבצע קמפיין חשיפות או הקלקות.
    דאבל קליק לדוגמא, מערכת הפרסום, מבית גוגל מאפשרות לפרסם ברשת הפרסום באינטרנט (באתרים הרבים שנמצאים ברשת כולל אצל המתחרים שלכם) באנרים, מודעות טקסט, וידאו ועוד ולטפל כבר בשלב החשיפות הראשונות לקהל בתדירות, בקריא ייטיב, ובהתאמה גם בעלות למספר החשיפות וההקלקות.
    פייסבוק אף לקחה את שוק הדיספליי הזה (תצוגת חשיפות מפוצלת), לרמה הפשוטה ביותר שיש, כך שהיא מאפשרת היום לכל אחד, בין אם הוא בעל עסק או לאו, להרים קמפיין במחירים שאין סיכוי לקבל אותם באתרי אינטרנט גדולים כמו תפוז, נענע10 או מאקו ולבדוק את התוצאות והאפקטיביות בתוך דקות.

    מה חשוב לדעת?

    פלטפורמות נוספות לפרסום באינטרנט בשוק הישראלי, המשמשות כצד שלישי כמו סקינדו, או e-rate הוותיקה יותר נותנות לנו היום אפשרויות שלא היו קיימות כאן קודם ומשמעות הדבר שהכסף המושקע בקמפיין, הוא השקעה נטו.
    בפרסום אפקטיבי באינטרנט מודדים הכל ובכל רגע, כדי למדוד באמת את ההחזר על ההשקעה שלנו מה שידוע יותר כ – ROI (Return of investment) נדרשת מאיתנו מערכת חישובים כלשהי, שהיא למעשה חלוקה של יחסים ואחוזים.
    נתונים כמו כמות החשיפות של הבאנר, כמות ההקלקות על הבאנר ובסופו של דבר גם כמות הפעולות שנעשו בעקבות אותם הקלקות, אלו הנתונים שבסופו של דבר מעניינים אותנו, וכמובן כמה זה עלה לנו בפועל.
    הגדרה ברורה של הקמפיין תעזור לנו להבין כבר בשלבים המוקדמים אם אנחנו בכלל בכיוון לעבר השגת המטרה או שאולי עלינו לשנות כמה פרמטרים בדרך.
    אם מטרת הקמפיין שלנו היא חשיפה ללקוחות חדשים או ישנים, חיזוק התדמית או רק יידוע של הציבור על השקת המוצר החדש שלנו, הרי שברור שכל מה שנרצה זה כמה שיותר חשיפות במחיר כמה שיותר נמוך.
    הרשמה לשירות שלכם, לידים או מכירות, הם כבר מטרה שמצריכה מהקהל לבצע פעולה מסוימת וכאן חשוב להיות ברור יותר ולהכין קרקע שתקלוט את אופי הפעולה שאתם מבקשים לקבל, כאשר בדרך מדובר על דף נחיתה אפקטיבי. העלות במקרה כזה תחושב לפי קליקים, שכן לכמות החשיפות יש פחות ערך עבורכם מבחינת החזר על ההשקעה. כפי שצוין, לאתרים הגדולים יש אפשרות לספק לכם נתונים על הקמפיין שלכם, אך כדי להיות אפקטיביים ויעלים בכל שלב, חשוב שהשליטה על הקמפיין תהיה בידיים שלכם.

        Array
    (
        [name] => acf/content-image
        [title] => תוכן עם תמונה
        [description] => A custom Content with Image block.
        [category] => formatting
        [icon] => admin-comments
        [mode] => preview
        [keywords] => Array
            (
                [0] => title
                [1] => text
                [2] => description
            )
    
        [supports] => Array
            (
                [align] => 1
                [html] => 
                [mode] => 1
            )
    
        [post_types] => Array
            (
            )
    
        [uses_context] => Array
            (
                [0] => postId
                [1] => postType
            )
    
        [render_template] => global-templates/components/component-content-image.php
        [render_callback] => 
        [enqueue_style] => 
        [enqueue_script] => 
        [enqueue_assets] => 
        [example] => Array
            (
                [attributes] => Array
                    (
                        [mode] => auto
                        [data] => Array
                            (
                            )
    
                    )
    
            )
    
        [attributes] => Array
            (
                [name] => Array
                    (
                        [type] => string
                        [default] => 
                    )
    
                [data] => Array
                    (
                        [type] => object
                        [default] => Array
                            (
                            )
    
                    )
    
                [align] => Array
                    (
                        [type] => string
                        [default] => 
                    )
    
                [mode] => Array
                    (
                        [type] => string
                        [default] => 
                    )
    
            )
    
        [api_version] => 2
        [acf_block_version] => 1
        [data] => Array
            (
                [title] => מונחים שחשוב להכיר
                [_title] => field_62efbd8c00992
                [description] => CPM – מחיר ל 1,000 חשיפות
    CTR – אחוז ההקלקות ביחס לחשיפות
    CPC – מחיר לכל הקלקה
    CPA – מחיר לכל פעולה (הרשמה, מכירה, הורדה)
    Conversion Rate – יחס המרה בין מספר ההקלקות למספר הפעולות
    ROI – יחס ההחזר על ההשקעה
    
    חשוב לבדוק מספר באנרים שונים,
    במספר מקומות שונים, לבצע פיילוט בסכום קטן יחסית לתקציב הקמפיין
    ובכך למקסם את הקמפיין במקומות בהם יחס ההשקעה שלכם הוא הכדאי ביותר מבחינת המטרות שהגדרתם לעצכם.
                [_description] => field_62efbe9400994
                [image] => 6812
                [_image] => field_62efbe7c00993
                [image_caption_header] => 
                [_image_caption_header] => field_63c0f2ae94197
                [image_caption] => 
                [_image_caption] => field_63c0f2ce94198
                [side] => left
                [_side] => field_62f0b5dc219cb
                [custom_class] => pb-50px
                [_custom_class] => field_63bd08ed684f0
            )
    
        [align] => 
        [id] => block_9afee460321b455a52c15309a68ab21b
    )
    

    מונחים שחשוב להכיר

    CPM – מחיר ל 1,000 חשיפות
    CTR – אחוז ההקלקות ביחס לחשיפות
    CPC – מחיר לכל הקלקה
    CPA – מחיר לכל פעולה (הרשמה, מכירה, הורדה)
    Conversion Rate – יחס המרה בין מספר ההקלקות למספר הפעולות
    ROI – יחס ההחזר על ההשקעה

    חשוב לבדוק מספר באנרים שונים,
    במספר מקומות שונים, לבצע פיילוט בסכום קטן יחסית לתקציב הקמפיין
    ובכך למקסם את הקמפיין במקומות בהם יחס ההשקעה שלכם הוא הכדאי ביותר מבחינת המטרות שהגדרתם לעצכם.

    מה חשוב לדעת על קידום

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        אולי יעניין אותך גם...

        כל מה שצריך לדעת על פרסום בספורט

        פרסום בערוצי הספורט יכול להיות אפקטיבי במיוחד במיוחד בעת משחקים אולימפים / יורו. ככל שתהיה גמיש יותר ותדע להתאים את האסטרטגיות שלך לדרישות השוק, כך גדל הסיכוי להצליח להשיג את המטרות שלך....

        כך תביאו לידים איכותיים מהפרסום ברשת

        רשת האינטרנט מוצפת בהצעות שונות ומשונות לקנות "לידים", הצעות המלוות בדרך כלל במודלים עסקיים קורצים המוכיחים לכאורה את הכדאיות שבקנייה. כל מפרסם יכול גם להשיג לידים לעצמו באמצעות פרסום ברשת בשאיפה שכל ליד יהפוך למכירה. לצורך כך, יש צורך בלידים איכותיים....

        כך תבחרו מנהל שיווק למדיות חברתיות

        כיום, לא ניתן לקדם עסקים בלי לקדם אותם בו זמנית גם בגוגל וגם ברשתות החברתיות! התנהלות חובבנית וחוסר מקצועיות יכולות בהכרח לגרום נזק כבד ברמה התדמיתית וברמה הכלכלית. לכן ישנה חשיבות עליונה לבחירת מנהל שיווק למדיות החברתיות שלכם!...

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון