פרסום בספורט

כל מה שצריך לדעת על פרסום בספורט

פרסום בערוצי הספורט יכול להיות אפקטיבי במיוחד במיוחד בעת משחקים אולימפים / יורו.
ככל שתהיה גמיש יותר ותדע להתאים את האסטרטגיות שלך לדרישות השוק, כך גדל הסיכוי להצליח להשיג את המטרות שלך.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      אסטרטגיית פרסום בספורט

      אם עד לפני כמה שנים יכולת להשיק מהלך אסטרטגי אחד שיתפוס ויהיה רלוונטי כל השנה, אז בעידן הנוכחי הדבר הזה כבר הרבה פחות יעיל, ולמה?
      הסיבות הן אמנם מגוונות, אך מספיק שנזכיר את עניין השינויים התכופים בעולם הדיגיטל, המאפשר להציע אין ספור הצעות, לאין ספור קהלים על פי רמת העניין והביקוש. התחרות על כל נתח שוק גם לה חלק נכבד בשינוי התפיסתי הזה של אסטרטגיית על, היום ככל שתהיה מודולרי יותר, ככל שתהיה גמיש יותר ותדע להתאים את האסטרטגיות שלך לדרישות השוק, כך הסיכוי שלך להצליח להשיג את המטרות, הוא גדול יותר. אם נתייחס רגע לקיץ הקרוב בו, הולכים להיות מספר אירועים משמעותיים, יהיה חכם מצד המפרסמים לקרוא את המפה לפני ולהכין תכניות מגירה לכל אחד מהתרחישים.

      אסטרטגיית החסויות

      יורו, אולימפיאדה, ים, פסטיבלים, מחאות, טיולים ועוד, כל אלה הם חלק מתוך רשימת ההתרחשויות בזירה הקייצית, מספיק שתדעו לבחור לעצמכם שניים מתוך הרשימה הגדולה כדי ליצור עניין רב. חשוב שיהיו אלה שניים שכמובן מתחברים במישרין לקהל היעד שלכם, כדי לקחת חסות על אירוע כלשהו, או חלק מאירוע כלשהו, זה יכול להיות סבסוד בכרטיסי כניסה למי שקונה אצלכם, זה יכול להיות לקחת ממש חסות על תכנית, על מדור, על פסטיבל או הפקה כלשהי הקשורה לאחד מהאירועים ברבים שיש בקיץ. התמורה תהיה גם הרבה אחרי הקיץ כשתדעו להפוך את העניין שהייתם שותפים לו, לשיחת המשך עם המותג שלכם.
      חבילת חסויות בתחנת הרדיו הפופולרית גלגל"צ משתלמת במיוחד ועשויה להביא תוצאות טובות.

      אסטרטגיית ניצול מצבים ביורו

      כמו שהזכרנו בכתבה על פרסום בזמן היורו, קהל היעד מאפשר למפרסם להתאים לו את המוצר שמתאים לו, באריזה הנכונה, קרי אריזה שמדברת כדורגל, אוהדים, חוויה וכדומה, כך שהאסטרטגיה חייבת להתאים את עצמה לצרכן ולזמן ולא להיפך. אנשים מחכים ליורו, מדברים על היורו, כלי התקשורת עסוקים ביורו, ולכן ההזדמנות של פרסום ממוקד יכול להתאים ללקוח בדיוק את מה שהוא מחפש באופן מושלם. ככל שתפרסו את הקמפיין שלכם על יותר מדיות בזמן הקצר הזה תצליחו למקסם את התוצאות של קמפיין הפרוס על פני מספר חודשים, זכרו קצר וקולע. כאן יכול התאים קמפיין חסויות בטלוויזיה ' קמפיין אינטרנט באתר ספורט 5 או אתר one..

      אסטרטגיית המחיר

      בעבר הרעידה את המדינה מחאת האוהלים, מחאה שתפסה ארגונים ומותגים גדולים ממש לא מוכנים, עם השנים הפנימו במרבית החברות את העובדה שמחאות עלולות לפרוץ אל הרחוב ולתפשט כאש בשדה קוצים במהלך הקיץ, לכן חייבים להיות ערוכים. איך נערכים למחאה שחלק גדול מהמוחים שלה הם העובדים עצמם? קודם כל דואגים לרמות מחיר סבירות כל השנה, שנית דואגים ליידע את הקהל שאנחנו מודעים ותומכים במחאה ולכן המחרים שלנו מאד מאד נמוכים, גם כאן מהלך אסטרטגי שכזה ייצר "דלק" שיכול לשמש את החברה גם הרבה אחרי שהמחאה תגמר.

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

              Array
          (
              [name] => acf/content-image
              [title] => תוכן עם תמונה
              [description] => A custom Content with Image block.
              [category] => formatting
              [icon] => admin-comments
              [mode] => preview
              [keywords] => Array
                  (
                      [0] => title
                      [1] => text
                      [2] => description
                  )
          
              [supports] => Array
                  (
                      [align] => 1
                      [html] => 
                      [mode] => 1
                  )
          
              [post_types] => Array
                  (
                  )
          
              [uses_context] => Array
                  (
                      [0] => postId
                      [1] => postType
                  )
          
              [render_template] => global-templates/components/component-content-image.php
              [render_callback] => 
              [enqueue_style] => 
              [enqueue_script] => 
              [enqueue_assets] => 
              [example] => Array
                  (
                      [attributes] => Array
                          (
                              [mode] => auto
                              [data] => Array
                                  (
                                  )
          
                          )
          
                  )
          
              [attributes] => Array
                  (
                      [name] => Array
                          (
                              [type] => string
                              [default] => 
                          )
          
                      [data] => Array
                          (
                              [type] => object
                              [default] => Array
                                  (
                                  )
          
                          )
          
                      [align] => Array
                          (
                              [type] => string
                              [default] => 
                          )
          
                      [mode] => Array
                          (
                              [type] => string
                              [default] => 
                          )
          
                  )
          
              [api_version] => 2
              [acf_block_version] => 1
              [data] => Array
                  (
                      [title] => אסטרטגית המשחקים האולימפיים!
                      [_title] => field_62efbd8c00992
                      [description] => גם האולימפיאדה מאפשרת לציבור המפרסמים הזדמנות לפרסום לקראת הקיץ שיודע למנף את ה "הייפ" התקשורתי לטובתו. מותג שידע לחבר בין רמת העניין של הציבור במשחקים ובין המוצר שלו, יוכל ליצור לעצמו הרבה יותר יחסי ציבור ופרסום וויראלי, שאלות, פרסים, חידות יומיות, והעלאת רמת העניין למשחקים דרך המוצר, בהחלט תעשה עבודה טובה, חשוב לפעול כאן במספר ערוצים, כדי למקסם את התקופה הקצרה של האולימפיאדה.
                      [_description] => field_62efbe9400994
                      [image] => 6782
                      [_image] => field_62efbe7c00993
                      [image_caption_header] => 
                      [_image_caption_header] => field_63c0f2ae94197
                      [image_caption] => 
                      [_image_caption] => field_63c0f2ce94198
                      [side] => left
                      [_side] => field_62f0b5dc219cb
                      [custom_class] => pb-50px
                      [_custom_class] => field_63bd08ed684f0
                  )
          
              [align] => 
              [id] => block_def6bafc11a48a53709b8a266b49f89f
          )
          

          אסטרטגית המשחקים האולימפיים!

          גם האולימפיאדה מאפשרת לציבור המפרסמים הזדמנות לפרסום לקראת הקיץ שיודע למנף את ה "הייפ" התקשורתי לטובתו. מותג שידע לחבר בין רמת העניין של הציבור במשחקים ובין המוצר שלו, יוכל ליצור לעצמו הרבה יותר יחסי ציבור ופרסום וויראלי, שאלות, פרסים, חידות יומיות, והעלאת רמת העניין למשחקים דרך המוצר, בהחלט תעשה עבודה טובה, חשוב לפעול כאן במספר ערוצים, כדי למקסם את התקופה הקצרה של האולימפיאדה.

          אסטרטגיה לפרסום בספורט

          אולי יעניין אותך גם...

          פרסום בערוצי ספורט בטלוויזיה

          פרסום בערוצי הספורט המובילים בישראל - ספורט 1, ספורט 2, ספורט 3 ו-ספורט 4 אשר משדרים את מיטב הליגות המובילות בארץ ובעולם, לכ-350 אלף מנויים!! פרסום לקהל יעד מאוד מדויק ואמין ...

          5 מודלים עסקיים מובילים לפרסום באינטרנט

          פרסום באינטרנט הוא צו השעה. בשנים האחרונות מזוהה תנועה מוגברת של תקציבי פרסום אל האינטרנט ואין סימנים שהמגמה תשתנה בקרוב. במקביל, מתפתחות כמה וכמה שיטות שונות לפרסום ברשת. ...

          פרסום בפריים טיים

          פרסומת בפריים טיים הוא האקטיבי ביותר אך עולה הרבה כסף! עצם העובדה שאתה שם – זה המסר....

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון