על קצה המזלג – קשת זכיינית ערוץ 12
רוצה לקבל הצעת מחיר?
הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי
מחירון הפרסום בערוץ 12:
רצועת שידור | מחיר לפרסום בערוץ 12 |
---|---|
רצועת הבוקר | החל מ-500 ש' לתשדיר |
רצועת אוף פריים | החל מ-490 ש' לתשדיר |
רצועת סמי פריים טיים | החל מ- 1,900 ש' לתשדיר |
רצועת פריים טיים | החל מ-10,500 ש' לתשדיר |
רצועת החדשות | החל מ-10,000 ש' לתשדיר |
רצועת לייט נייט | החל מ-1,600 ש' לתשדיר |
*המחירים משתנים בהתאם לגודל החבילה והפריסה בפועל
*המחירים עשויים להשתנות בהתאם לתקופת השידור
*המחירים הינם בכפוף לרכישת חבילת פרסום החל מ – 30,000 ש'
*אורך תשדיר – 6 שניות
רוצה הצעת מחיר מותאמת אישית? צור קשר בטלפון 072-2555444 📞
מי צופה בשידורי קשת 12?
קהל היעד בשידורי קשת מתחלק לפי רצועות השידור, כאשר בשעות הערב (פריים טיים) צופה בקשת קהל רחב ומגוון מאוד ממעמד סוציו-אקונומי נמוך ומעלה, ועם זאת בשעות הבוקר, הצהרים והלילה הקהלים מפולחים לפי נושאי התוכניות – גברים, נשים, ילדים, צעירים, הורים, עסקים ועוד.
קהל היעד אשר צופה בשידורי קשת מפוזר בכל הארץ ומורכב מכל שכבות הגיל
תכנים ותוכניות מובילות בערוץ 12:
הזכיינית קשת מציעה מספר תוכניות אשר זוכות לרייטינג גבוה ביותר.
תוכניות אלה נכנסות לרשימת העשירייה הפותחת מבחינת רייטינג וכל פרסום באחת מתוכניות אלה מבטיח חשיפה רחבה.
יש תוכניות המגיעות למעל 30% רייטינג, כלומר חשיפת הפרסום למאות אלפי בתי אב.
בערוץ 12 מבחר תוכניות מגוון: דרמה, קומדיה, בידור, תוכניות ריאליטי, שעשועונים, תוכניות אירוח ועוד.
בין התוכניות המובילות ניתן למצוא את מאסטר שף, הכוכב הבא, תוכנית הבוקר, ארץ נהדרת ועוד.
הערוץ מציע פנייה ממוקדת לקהל מגוון מאד ומאפשר למפרסמים להתמקד בפלח שוק בעל מאפיינים ידועים.
בין הטאלנטים המובילים של שידורי קשת ניתן למצוא את אילנה דיין, ארז טל, אסי עזר, רותם סלע ועוד.
אפשרויות פרסום בערוץ 12:
בשידורי קשת ניתן לפרסם תשדירי פרסומת בכפוף לכללי הרשות השניה.
קיימים שלושה פורמטים לפרסום בערוץ 12, כאשר לכל פורמט יש שיטת תמחור שונה.
תשדירי פרסומת בערוץ 12:
תשדיר פרסום באורך משתנה החל מ-5 שניות ועד ל-60 שניות, כאשר התמחור נעשה על פי אורך התשדיר, רצועת השידור וגובה הרייטינג. כלומר, כמות הצופים שנחשפו לשידור תשדיר הפרסומת הם שקובעים את העלות הסופית. במילים אחרות, המחיר הסופי נודע רק לאחר הקמפיין או לחלופין, נקבע מראש על פי הערכת נקודות הרייטינג שצפויה להתקבל.
תשדיר חסויות בערוץ 12:
בתוכניות טלוויזיה רבות מופיע תשדיר חסות באורך של 6 שניות מס' פעמים לאורך רצועת השידור. התשדיר מופיע במהלך התוכנית, לפני או אחרי מקבץ הפרסומות והתמחור נעשה מראש על פי הערכת הרייטינג שרצועת השידור צפויה להשיג. חסות סטנדרטית היא תמונה דינמית המלווה בקריינות.
דוגמה לחסות פופולארית ומוכרת היא חסות תחזית מזג האוויר המשודרת בכל שעה עגולה ומהווה מוצר פרימיום מוביל שכן מקבץ חסויות זה מוגבל ל-2 מפרסמים בלבד
תוכן שיווקי בערוץ 12:
במהלך תוכניות טלוויזיה שונות ניתן לשבץ פרסום סמוי הנטמע כחלק מהתוכן המשודר.
לדוגמה, באנר המופיע בראש העמוד, פרס המחולק בתוכנית, אייטם שיווקי (ראיון) במהלך התוכנית ועוד. שיטת התמחור לתוכן שיווקי נקבעת בהתאם לרמת החשיפה לה זוכה המותג ובהתאם לצפי חשיפה של התוכנית הנקבע מראש. פרמטר נוסף אשר משפיע על תמחור תוכן שיווקי הוא עומק השילוב של המותג או המוצר בתוכן. באמצעות תוכן שיווקי ניתן להגיע לדרכי פרסום מגוונות כמו מתן חסות על עונה שלמה, שילוב מוצרים בתוכנית באופנים שונים ועוד.
יתרונות הפרסום בערוץ 12:
ככלל, פרסום בטלוויזיה מאפשר חשיפה נרחבת באמצעות תשדיר קצר המגיע למיליוני ישראלים (פרסום בפריים טיים), כאשר פרסום בערוץ 12 מהווה גולת הכותרת של פרסום בטלויזיה ומאפשר חשיפה לקהל רחב מכל חלקי הארץ.
לשידורי קשת תוכניות פופולריות במיוחד הפונות לקהל יעד רחב במיוחד גם בשעות פחות אטרקטיביות. פרסום בשידורי קשת תורם לחיזוק תדמית המותג – משדר יוקרה ומהווה פרסום המאפשר בידול ממתחרים. אם תמונה שווה אלף מילים הרי שפרסום וידאו שווה אלף תמונות.
כיצד לבנות קמפיין פרסום נכון בערוץ 12?
חשוב להגדיר באופן מקצועי את תמהיל רצועות השידור (לפי יחס בין TRP/ TGP). חברת אקסיומה קובעת את התמהיל בהתאם למטרת הקמפיין, התאמה לקהל היעד המתאים, תקציב, אורך התשדיר וקביעת משך זמן הקמפיין. יש להגדיר כיצד נייצר קמפיין פרסום אפקטיבי על פי מספר הפעמים הנדרש לחשוף את המסר בפני קהל יעד מוגדר כדי להעביר את המסר ולזכות בהצלחת הפרסום (פרסום אפקטיבי).
לרוב דרושות 3 חשיפות כדי להשיג פרסום אפקטיבי – העברת המסר, הבנת המסר ושכנוע.
בהגדרת התמהיל יש לתכנן שילוב שידור הפרסומת ברצועות שידור שונות (בוקר, פריים טיים, לילה וכד`). קשת מפעילה גם את אתר האינטרנט הפופולרי מאקו (MAKO) בו ניתן לצפות בתוכניות של הזכיינית קשת. מפרסמים יכולים לשלב חבילות פרסום וכך לזכות בחבילת פרסום משתלמת וכלכלית המגיעה לצופים רבים ואינה מוגבלת רק לשידורי הטלוויזיה.
לפרטים נוספים על פרסום בערוץ 12 לחץ כאן!