תשלום פר הקלקה באתרים
העיקרון הוא זהה לפרסום ב- Google AdWords, אבל זה לא מוגבל רק לתוצאות של החיפוש בגוגל אלא לאתרים ופורטלים אחרים שמשתפים פעולה ביניהם. המפרסם משלם עבור כל כניסה לאתר הפרטי שלו שהגיעה מהקלקה על המודעה.
שיטת החשיפה
שיטה מקובלת מאוד באתרי נישה, בהם קהל הגולשים מפולח וממוקד לתחום מסוים וגם ברשתות חברתיות ובלוגים גדולים. הבאנר של המפרסם מופיע בכמה מעמודי התוכן של האתר והתשלום הוא על פי כמות החשיפה אליו, קרי מספר הצפיות בהן זכה העמוד שבו מופיעה הפרסומת.
שיווק ויראלי
שיווק ויראלי הוא משאב חינמי (אם כי לא תמיד) השואב את כוחו מהנטייה הרווחת ברשת לשיתוף תכנים בין גולשים. זו שיטה מוצלחת מאוד לעורר באזז, ליצור חשיפה מוגברת למוצר, שירות או אירוע מסוים. מבחינה טכנית נעשה שימוש בטכניקות לשכפול ויראלי של המסר, אבל המהלך צובר תאוצה אמיתית בעיקר כשהוא עובר "מפה לאוזן". זה יכול להתחיל כאשר מישהו מפרסם בדף הפייסבוק שלו המלצה חמה לרכוש מוצר מסוים ומפיץ אותה לכל חבריו ברשת, אשר בתורם – היות שזה מגיע מ"חבר", מפיצים אותם לחבריהם.
לידים
שיטה זו של פרסום באינטרנט היא מעין "טלמרקטינג ברשת", כאשר המפרסם מעוניין בעצם לקבל הפניות ("לידים") של גולשים שמתעניינים במוצר שלו על מנת שיוכל לפנות אליהם. קיימות צורות שונות של שיתופי פעולה בין אתרים למטרה זו. הקו המנחה הוא שהמפרסם פונה לאתר או פורטל עם תנועה משמעותית, ומשלם עבור כל גולש שמביע התעניינות במוצר או השירות המוצע ומילא פרטי התקשרות.
Array
(
[name] => acf/content-image
[title] => תוכן עם תמונה
[description] => A custom Content with Image block.
[category] => formatting
[icon] => admin-comments
[mode] => preview
[keywords] => Array
(
[0] => title
[1] => text
[2] => description
)
[supports] => Array
(
[align] => 1
[html] =>
[mode] => 1
)
[post_types] => Array
(
)
[uses_context] => Array
(
[0] => postId
[1] => postType
)
[render_template] => global-templates/components/component-content-image.php
[render_callback] =>
[enqueue_style] =>
[enqueue_script] =>
[enqueue_assets] =>
[example] => Array
(
[attributes] => Array
(
[mode] => auto
[data] => Array
(
)
)
)
[attributes] => Array
(
[name] => Array
(
[type] => string
[default] =>
)
[data] => Array
(
[type] => object
[default] => Array
(
)
)
[align] => Array
(
[type] => string
[default] =>
)
[mode] => Array
(
[type] => string
[default] =>
)
)
[api_version] => 2
[acf_block_version] => 1
[data] => Array
(
[title] => פרסום ב- Google AdWords
[_title] => field_62efbd8c00992
[description] => גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל בעולם ומטבע הדברים מערכת הפרסום של גוגל היא המערכת המובילה בפרסום באינטרנט. אם כי הכל תלוי בצרכיו ומטרותיו של המפרסם. מערכת Google AdWords היא בעצם נגזרת מהעובדה ש "אם אתה לא בגוגל אתה לא קיים" והשאיפה של רוב האתרים להגיע למקום הראשון בגוגל. Google AdWords היא מערכת לניהול קמפיין פרסום בשיטת "שלם פר הקלקה" (PPC. מדובר במודעות טקסט בתשלום, המופיעות בצדי דף התוצאות הרגיל של גוגל. במרכז הדף מופיעות התוצאות הרלוונטיות למילות החיפוש שהוקשו וסדר הופעתם הוא פונקציה של קידום אורגני, אם כי בביטויים מסוימים גם המקום הראשון במרכז הדף הוא בתשלום), בצד מופיעות התוצאות בתשלום, גם הן ביחס למילות החיפוש כמובן. המפרסם משלם פר הקלקה על המודעה. הטקסט עצמו נכתב על ידי המפרסם כמו במודעת פרסומת רגילה ולכן יש צורך להשתמש במילות המפתח שיעבדו בצורה היעילה ביותר וימשכו את הגולשים הנכונים. היתרון לעומת קידום אורגני הוא המהירות – מודעה בתשלום מגיעה באופן מיידי לעמוד הראשון בגוגל בחיפוש הרלוונטי. החיסרון: מודעה שלא מנוסחת כראוי תמשוך גולשים לא נכונים שהמפרסם יאלץ לשלם עליהם (על ההקלקה).
[_description] => field_62efbe9400994
[image] => 6843
[_image] => field_62efbe7c00993
[image_caption_header] =>
[_image_caption_header] => field_63c0f2ae94197
[image_caption] =>
[_image_caption] => field_63c0f2ce94198
[side] => left
[_side] => field_62f0b5dc219cb
[custom_class] => pb-50px
[_custom_class] => field_63bd08ed684f0
)
[align] =>
[id] => block_2863b4825a33ac00378f801fb834c9b7
)
פרסום ב- Google AdWords
גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל בעולם ומטבע הדברים מערכת הפרסום של גוגל היא המערכת המובילה בפרסום באינטרנט. אם כי הכל תלוי בצרכיו ומטרותיו של המפרסם. מערכת Google AdWords היא בעצם נגזרת מהעובדה ש "אם אתה לא בגוגל אתה לא קיים" והשאיפה של רוב האתרים להגיע למקום הראשון בגוגל. Google AdWords היא מערכת לניהול קמפיין פרסום בשיטת "שלם פר הקלקה" (PPC. מדובר במודעות טקסט בתשלום, המופיעות בצדי דף התוצאות הרגיל של גוגל. במרכז הדף מופיעות התוצאות הרלוונטיות למילות החיפוש שהוקשו וסדר הופעתם הוא פונקציה של קידום אורגני, אם כי בביטויים מסוימים גם המקום הראשון במרכז הדף הוא בתשלום), בצד מופיעות התוצאות בתשלום, גם הן ביחס למילות החיפוש כמובן. המפרסם משלם פר הקלקה על המודעה. הטקסט עצמו נכתב על ידי המפרסם כמו במודעת פרסומת רגילה ולכן יש צורך להשתמש במילות המפתח שיעבדו בצורה היעילה ביותר וימשכו את הגולשים הנכונים. היתרון לעומת קידום אורגני הוא המהירות – מודעה בתשלום מגיעה באופן מיידי לעמוד הראשון בגוגל בחיפוש הרלוונטי. החיסרון: מודעה שלא מנוסחת כראוי תמשוך גולשים לא נכונים שהמפרסם יאלץ לשלם עליהם (על ההקלקה).
Array
(
[0] => Error: Contact form not found.
=> 7409
[1] => title="contact
[2] => form
[3] => cta_copy"]
)
exitst