תוכן שיווקי בטלוויזיה

תוכן שיווקי בטלוויזיה

תוכן שיווקי בטלוויזיה הישראלית החל אי שם בסוף שנות ה-90, תפס תאוצה בתחילת שנות ה-2000 והפך לשיטפון בשנים האחרונות

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      שילוב תוכן שיווקי

      אומנם זכייניות הטלוויזיה המסחרית (קשת, רשת וכאן) צפויות לקבל קנס כלשהו בעקבות החשדות למכירת אייטמים בתכניות בוקר ואחרות, נכון "שהאיש הירוק" של גדי סוקניק ירדה מהאוויר וכולם זוכרים את הקנס (4 דקות פרסום) שספגה קשת בנובמבר האחרון בעקבות שילוב תוכן שיווקי בסדרה "רמזור", אבל כל זאת לא יותר מאשר מס שפתיים לצדקניים למיניהם. שילוב תוכן שיווקי בטלוויזיה הישראלית החל אי שם בסוף שנות ה-90, תפס תאוצה בתחילת שנות ה-2000 והפך לשיטפון בשנים האחרונות. הסיבות לכך קשורות בהכרח למצבו המקרטע של שוק הפרסום הטלוויזיוני בשנים האחרונות ועובדה משמעותית אחת: תוכון שיווקי בטלוויזיה – עובד.

      קידום מוצרים וקידום אישי

      בארץ, מעבר ל"רמזור" וסדרות נוספות, התוכן השיווקי משולב לרוב בתכניות בוקר שעוסקות בלייף סטייל, בישול, בריאות ועוד. שם מוצרים מסוימים זוכים לטיפול אוהב ובנוסף, קיימת אפשרות לקידום אישי של בעלי מקצועות חופשיים ומומחים לתחומים מגוונים כגון רופאים, מטפלים אלטרנטיביים וכן עורכי דין, יועצי מס, יועצים פיננסים ועוד, אשר מביאים את דעתם בתחומם במסגרת אייטמים רלוונטיים. דוגמאות נוספות הן כמובן הריהוט של בית "האח הגדול", עיצוב התפאורה של "רוקדים עם כוכבים" ברוח סלקום ועוד כהנה וכהנה. ומה לגבי הסכנה של קנסות וביטול תכניות? היא קיימת במידה והתוכן השיווקי משולב בצורה בוטה מידי. לכן חשוב להיעזר בנושא באנשי מקצוע המומחים לשילוב תוכן שיווקי בטלוויזיה, ויש לא מעט.

       

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        קארי בראדשו – בין אפל לסיגריות

        תוכן שיווקי (לשעבר "פרסומת סמויה") היא שיטה להעברת מסרים פרסומים דרך שילובם בתוכן התכניות. זאת בשונה מפרסומת גלויה שמנותקת מהתכנית המשודרת, נחשבת ללא אמינה בקרב הצופים ואף מעוררת אנטגוניזם אצל חלקם. התוכן השיווקי – כשהוא משולב בצורה מקצועית, עובר לצופה ללא החסמים הפסיכולוגיים המתעוררים למראה פרסומת רגילה. השיטות להעברתו הן שונות ומגוונות, כחלק מעלילת סדרה, כסקירה או המלצת מומחה בתכנית לייף סטייל, באמצעות תפאורה או פרסים בתכניות ריאליטי ועוד. בצורה זו המפרסם מרוויח אמינות, חשיפה וכן את חיבורו של הצופה לחוויית השימוש במוצר. דבר אחד זה לטעון שחברת אפל מייצרת מוצרים ייחודים ודבר אחר לגמרי זה לצפות בדמות הראשית של "סקס והעיר הגדולה" ("קארי בראדשו" בגילומה של שרה ג`סיקה פארקר), פותחת לפ טופ שעליו מתנוסס בברור סמל התפוח הידוע. כאן נוצרת ההזדהות טבעית בין הדמות הטלוויזיונית האהודה – בעלת טור שנונה, אופנתית ומבוקשת, לבין המוצר. מותר לקרוא לזה מיתוג. אותה סדרה גם קדמה את התוכן השיווקי בטלוויזיה למימד חדש כאשר, בנוסף לשלל מותגי האופנה (והנעליים…) המופיעים בפרקיה, היא הצליחה לשלב תוכן שיווקי של מוצר שאסור לפרסום בפריים טיים- סיגריות. קארי בראדשו מעשנת בשרשרת והמותג החביב על ריאותיה גלוי לעין. על מנת לחדד את הנקודה מישהו מכנה אותה באחד הפרקים: "מיס מלבורו לייט".

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          אולי יעניין אותך גם...

          פרסום בפריים טיים

          פרסומת בפריים טיים הוא האקטיבי ביותר אך עולה הרבה כסף! עצם העובדה שאתה שם – זה המסר....

          תוכניות המוזיקה המובילות בישראל

          מה הסיבה להצלחתה של העונה השניה של דה וויס? במה היא טובה יותר מתוכניות מתחרות?...

          האם יש קשר בין רייטינג למכירות שלך?

          האם יצא ששמעת על פרסומת של מותגים גדולים בלי לראות את הפרסומת?...

          רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום בתוכן שיווקי בטלוויזיה?לחץ כאן

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון