חבילות פרסום בטלוויזיה

איך בונים חבילת פרסום בטלוויזיה?

גיבשתם תקציב, קהל יעד ומטרה פרסומית. אז איך בונים את חבילת הפרסום הטובה ביותר לטלוויזיה?

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      חבילות פרסום מובנות בטלוויזיה

      ללקוחות חדשים שפחות התנסו בפרסום בטלוויזיה בעבר, אני ממליצים על חבילת פרסום מוכרת וברורה ברצועות קבועות על מנת להגיע לחשיפה מיטבית עבור קהל היעד.
      לדוגמא: אם אנחנו מחפשים קהל מבוגר יחסית ובעל עניין, נוכל לפרסם חבילת חסויות מזל אוויר המגיעה לקהל היעד כמעט לאורך כל שעות היום ולמשך שבוע ימים.
      לחלופין, נוכל להשתמש בחבילת פרוסם בשעות קבועות כגון 18:00-20:00 המאופיינות בקהל בוגר, איכותי ואדוק במיוחד שחלק משגרת היום שלו היא צפייה ברצועות שידור אלו.
      חבילות פרסום נוספות בטלוויזיה לבחירה יכולות להיות: חבילת תשדירי פריים טיים, חבילת פרסום ברצועות הבוקר, חבילת חסויות אוף פריים טיים, חבילת פרסום לצעירים (לייט נייט).

      אז איך מקלים על התקציב?

      קמפיין המטבחים הארוך אמנם הניב תוצאות אבל הוא עולה הרבה מאוד כסף.
      אז איך בכל זאת מקלים על התקציב?
      צופי טלוויזיה נחשבים לקהל נאמן מאוד ברצועות ספציפיות (רצועות הבוקר, אחר הצהריים, הערב המוקדם והלילה) עד כדי כך שחלק משגרת היום שלהם היא לצפות לדוגמא בתכנית "הצינור".
      מסיבה זו, אנו יכולים להבין שפרסום מופחת של 3 ימים בשבוע במקום 5 ימים בשבוע ישיג פחות או יותר את אותו האפקט. כלומר: גם אם נגיע לקהל היעד שלנו 3 פעמים שבוע ונפרסם את המטבח שלנו, זה יעשה עבודה לא הרבה פחות טובה מ-5 ימי בשבוע.
      בשיטה הזו, אנו מפחיתים כ-40% מהתקציב בהחלטה אחת קטנה אך משמעותית במיוחד.
      לסיכום, גם אם תבחרו בחבילת פרסום מובנית או בחבילה בנויה עבורכם, הדבר העיקרי שתצטרכו לשקול הוא כיצד לתכנן את תקציב הפרסום שלכם בהתאם לחבילת הפרסום בטלוויזיה.
      אנו כאן כדי לסייע לכם לקבל החלטה טובה, מקצועית והכי חשוב – מנצחת!

      איך מתאימים את חבילת הפרסום לתקציב הפרסום?

      לא משנה אם בחרנו לפרסם בחילת פרסום מובנית או בחבילת פרסום הנבנית עבורינו,
      תקציב הפרסום חייב להתאים למטרה זו.
      השיקול הראשוני בקמפיין פרסום בטלוויזיה צריך להיות האם אנו מחפשים למכור מוצר מסוים או ליצור תדמית?השאלה השנייה שתישאל במידה ואנו רוצים למכור מוצר היא: האם אורך חיי המדף של המוצר שלנו הוא קצר או ארוך? שאלה זו יכולה להקל על התקציב ולחסוך לנו המון כסף.
      נשמע מסובך? בואו ננסה לפרט מעט יותר:
      ניקח לדוגמא חברה מתחום המטבחים הרוצה לפרסם בטלוויזיה.
      אפיון קצר של המוצר המרכזי יביא אותנו די מהר למסקנה שאורך חיי המדף של המוצר הוא ארוך מאוד ומדובר על רכישה שנעשית ע"י משפחה ממוצע כל 7-10 שנים ולכן, גם אם נמכור מטבח במחיר הכי אטרקטיבי שקיים, אם ללקוח הפוטנציאלי שלנו יש מטבח והוא לא בסיטואציה בה הוא שוקל להחליפו – אין סיכוי שהתשדיר הפרסומת יעניין אותו.
      כלומר, קמפיין פרסום קצר בטלוויזיה לא יעבוד כאן (הוא יעבוד עבור קהל ספציפי וקטן במיוחד יחסית שכרגע בדיוק מחפש מטבח).
      חברת המטבחים תהיה חייבת לפרסם קמפיין טלוויזיה ארוך ב"טפטופים" בקרב קהל היעד הרלוונטי עד אשר קהל זה יהיה בשל לרכישת מטבח או יגבש לעצמו החלטה שהוא צריך מטבח ואז הבחירה תהיה בין מי שהיה שם לכל אורך הדרך לבין מתחריו שמן הסתם לא עשו עבודה מספיק טובה…

      חבילות פרסום על פי צורך

      לקוחות מנוסים, המכירים את אופי הפרסום בטלוויזיה, עשויים להעדיף לבנות בצורה ייחודית עבורם את חבילת הפרסום שלהם בטלוויזיה. הערך המרכזי בשיטה זו, היא להגיע לקהל היעד בצורה מדויקת ביותר, עם מסרים ברורים ועל פי שעות השידור.
      חבילת פרסום ממוקדת שכזו יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון רצועות שידור במהלך היום אך עם דגש עבור קהל היעד העיקרי שנחפש.
      לדוגמא: לקוח מתחום החשמל המחפש קהל בוגר, בעל משפחה יכול לפנות אליו מגוון רצועות במהלך היום בכדי "לפגוע" בו במגוון צמתים במהלך שגרת יומו.
      תכנית הבוקר המאופיינת בקהל נשי ובעל עניין: מכירת מוצר בעל זיקה נשיה (דייסון, תנור אפייה, מקרר וכו').
      תכנית סמי פריים טיים (שעות הערב המוקדמות) המאופינת בקהל בוגר גברי בעיקר – מכירת מוצר בעל זיקה גברית (טלוויזיה, מקרן קול וכו').
      תכנית פריים טיים המאופיינת בקהל כללי נשי וגברי כאחד ואף קהל מבוגר מאוד בד בבד עם קהל צעיר מאוד – מכירת מוצר כללי הפונה לכולם או לחלופין תשדיר תדמיתי על מנת לחזק את המוניטין והאגו בקרב כלל הקהלים.

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          אולי יעניין אותך גם...

          האם יש קשר בין רייטינג למכירות שלך?

          האם יצא ששמעת על פרסומת של מותגים גדולים בלי לראות את הפרסומת?...

          למה פרסומת מצחיקה בטלוויזיה זכורה יותר?

          המטלה המרכזית של פרסומת היא קודם כל למשוך תשומת לב ובעידן הרב ערוצי זו לא משימה קלה....

          פרסום בפריים טיים

          פרסומת בפריים טיים הוא האקטיבי ביותר אך עולה הרבה כסף! עצם העובדה שאתה שם – זה המסר....

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון