פרסום במגזינים

בחירת המגזין האידיאלי לפרסום העסק שלך

חשוב לדעת באיזה סוג עיתון / מגזין מומלץ לפרסם את העסק שלנו. הפרמטרים שיעזור לבחור את העיתון האידיאלי

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      מה חשוב לדעת בנוגע לפרסום במגזין נישה?

      היתרונות של פרסום במגזין ידועים. למגזינים יש חיים ארוכים יותר מאשר עיתון והקורא נוטה להשקיע בקריאה ובדפדוף בו, יותר זמן מאשר בעיתון יומי או בבאנר באינטרנט.
      מגזינים גם עוברים מיד ליד, הם תפאורה קבועה בחדרי המתנה ולפרסום נוסף גם ערך תדמיתי.
      כשמדברים על פרסום במגזין נישה היתרון הגדול הינו בקהל קוראיו, שהוא מפולח מאוד לתחום שבו הוא עוסק והוא אכן מתעניין בחידושים בו, אחרת הוא לא היה רוכש את המגזין.
      כשאתה מפרסם את המוצר שלך במגזין שעוסק בתחום שלך – אתה מדבר אל קהל היעד שלך.
      השאלה אם זה מספיק ואם בחרת במגזין נישה הנכון עבור המוצר שלך.
      נאמר שאתה יבואן אופני מרוץ. פרסום במגזין "אופניים" היא אופציה הגיונית.
      מדובר במגזין שפונה לקהל רוכבי האופניים "הכבדים", כאלה שעוקבים אחרי כל חידוש
      בדגמים עד לרמה של משקל המדבקה. עם זאת, אם אתה יבואן של אופניים עירוניות,
      שהדגש בהם הוא על נוחיות וביטחון הרכיבה והופעה חיצונית וקהל היעד שלך הם רוכבים/ות
      עירונים וילדים ונוער, כדאי לשקול אפשרות אחרת.
      במקרה זה הפרסום במגזין העוסק בלייף סטייל כמו מגזין נשים למשל
      (בייחוד כשהנשים הם כוח קנייה מוביל), יכול להתברר כיעיל יותר.

      רגע לפני פרסום – חובה לבדוק:

      לפני ההחלטה איפה לפרסם, יש לבחון שורה של פרמטרים.
      הראשון הוא לבדוק את כל מגזיני הנישה הקיימים בתחום הרלוונטי ואת נתוני תפוצתם.
      הצעד הבא הוא לבדוק את מידת "הנישתיות של הנישה" – קרי מידת הפניה שלהם לקהל היעד,
      ביחס ללקוחות אותם אתם מחפשים וכל זאת כמובן בלי לשכוח את מטרות הפרסום.
      מגזין אופנועים למשל, פונה לחובבי רכיבה.
      אולם מגזין לאופנועי שטח – מבטיח פילוח עמוק יותר.
      אם הכוונה היא לקדם מוצר מסוים וייחודי שמכוון לרוכבים מקצועיים בלבד,
      הפרסום במגזין לאופנועי שטח הוא המומלץ.
      אם המטרה היא לשווק כמה מוצרים לאופנועים, או לקדם את שם החברה בתחום, מומלץ לפרסם במגזין הפונה לכלל קהל הרוכבים או במגזין נישה של עיתון גדול. הנקודה החשובה שיש לקחת בחשבון בפרסום במגזין נישה, הוא שאומנם הוא פונה לקהל היעד אך לא כל קהל היעד הרלוונטי נחשף אליו.
      לכן, המהלך הנכון הוא לשלב את הפרסום במגזין נישה במסגרת מסע פרסומי רחב יותר.

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        מגזין המצורף לעיתון ארצי

        האם לפרסם במגזין נישה המופץ רק בקרב קהל קוראיו או עדיף לבחור במגזיני נישה שמצורפים (לרוב מדי רבעון) לעיתונים ארציים. בדרך כלל מדובר במגזין לא פחות מושקע – לפחות בכל הקשור לאיכות ההדפסה, וצירופו לעיתון הארצי מבטיח תפוצה גדולה בהרבה. היתרון הוא בחשיפה המוגברת כפועל יוצא מהתפוצה הגדולה יותר והיכולת להגיע לקהל מתעניינים שאינו נמנה על מנויי מגזינים. החיסרון – מגזינים המצורפים לעיתון ארצי גדול מגיעים גם לקהל רב שאינו מתעניין בתחום, כך שהתפוצה הגדולה לאו דווקא מבטיחה חשיפה נכונה ויעילה.

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          אולי יעניין אותך גם...

          פרסום בעיתוני מעריב

          פרסום בעיתוני מעריב מגיע לקהל יעד רחב ומגוון בפריסה ארצית. למעריב שלושה מהדורות מרכזיות שונות: מעריב הבוקר, מעריב השבוע ומעריב סופהשבוע. ...

          אינסרט בידיעות מקומונים

          הפצת אינסרטים בתוך העיתון היא דרך מצוינת למפרסם להגיע לקהל הרלוונטי המבוקש וגם לזכות בתשומת הלב של הקהל יותר מכל מודעה אחרת....

          למה כדאי לפרסם בעיתון הארץ?

          עיתון הארץ הוא היומון הוותיק בישראל! הארץ מופץ בימי חול בכ- 70,000 עותקים ובסופי שבוע ל-100,000 עותקים בנוסף לאתר אינטנרט של העיתון אשר זוכה למבקרים רבים. ...

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון