פרסום בערוץ 12 קשת

כל מה שרציתם לדעת על פרסום בערוץ 12 בטלוויזיה

ערוץ 12 נחשב להמוביל בישראל ומהווה פלטפורמת מדיה עוצמתית ביותר המשדרת זוהר ועוצמה

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        על קצה המזלג – קשת זכיינית ערוץ 12

        הזכיינית "קשת" הייתה בעבר אחת משתי הזכייניות של ערוץ 2 יחד עם הזכיינית "רשת", בראשון לנובמבר 2017 התפצל הערוץ לשני ערוצים שונים ו-"קשת" החלה להפעיל את ערוץ 12 בעצמה. בנוסף החברה גם מפעילה את האתר הפופלארי mako שם ניתן לצפות בשידורים, להתעדכן מהמחשב ומהאפליקציה בחדשות ועוד נושאים רבים ומגווונים. פרסום בקשת (ערוץ 12) נמדד לפי רצועות שידור. כל רצועת שידור פונה לקהל יעד נפרד. שידורי קשת משודרים חינם במסגרת שידורי הרשות השניה. פרסום בקשת מתאפשר באמצעות שלושה פורמטים עיקריים: חסויות, תשדירי פרסום ותוכן שיווקי. כיום ערוץ 12 נחשב לערוץ המסחרי המוביל בישראל ומהווה פלטפורמת מדיה עוצמתית ביותר בה נמצאים כל השחקנים הגדולים.

         

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          מי צופה בשידורי קשת?

          קהל היעד בשידורי קשת מתחלק לפי רצועות השידור.
          בשעות הערב (פריים טיים) צופה בקשת קהל רחב ומגוון מאוד ממעמד סוציו-
          אקונומי נמוך ומעלה, ועם זאת בשעות הבוקר, הצהרים והלילה הקהלים מפולחים לפי נושאי התוכניות –
          גברים, נשים, ילדים, צעירים, הורים, עסקים ועוד.
          קהל היעד אשר צופה בשידורי קשת מפוזר בכל הארץ ומורכב מכל שכבות הגיל.

          תכנים ותוכניות מובילות:

          הזכיינית קשת מציעה מספר תוכניות אשר זוכות לרייטינג גבוה ביותר.
          תוכניות אלה נכנסות לרשימת העשירייה הפותחת מבחינת רייטינג וכל פרסום באחת מתוכניות אלה מבטיח חשיפה רחבה.
          יש תוכניות המגיעות למעל 30% רייטינג, כלומר חשיפת הפרסום למאות אלפי בתי אב.
          בקשת מבחר תוכניות: דרמה, קומדיה, בידור, תוכניות ריאליטי, שעשועונים, תוכניות אירוח ועוד.
          בין התוכניות המובילות ניתן למצוא את מאסטר שף, בשבילה גיבורים עפים, הכוכב הבא, האח הגדול, תוכנית הבוקר, ארץ נהדרת, בית ספר למוזיקה ועוד.
          הערוץ מציע פנייה ממוקדת לקהל מגוון מאד ומאפשר למפרסמים להתמקד בפלח שוק בעל מאפיינים ידועים.
          בין הטאלנטים המובילים של שידורי קשת ניתן למצוא את אילנה דיין, ארז טל, אסי עזר, רותם סלע ועוד.

          אפשרויות פרסום:

          בשידורי קשת ניתן לפרסם תשדירי פרסומת בכפוף לכללי הרשות השניה.
          קיימים שלושה פורמטים לפרסום בקשת כאשר לכל פורמט יש שיטת תמחור שונה
          ואת רכישת הפורמט יש לבצע באופן שונה.

          תשדירי פרסום:

          תשדיר פרסום בטווח 5-60 שניות כאשר התמחור נעשה על ידי אורך התשדיר,
          סוג התוכנית וכמות הרייטינג, כלומר, כמות הצופים שנחשפו לשידור תשדיר הפרסומת.

          תשדיר חסויות:

          בתוכניות טלוויזיה רבות מופיע תשדיר חסות פעמיים או שלוש פעמים באורך של 6 שניות. התשדיר מופיע במהלך התוכנית, לפני או אחרי מקבץ הפרסומות, והתמחור נעשה לפי הערכת הרייטינג מראש. דוגמה לחסות היא חסות שידור תחזית מזג האוויר, חסות באורך 6 שניות המופיעה לפני התחזית ואחריה. חסות סטנדרטית היא תמונה המלווה בקריינות.

          תוכן שיווקי:

          במהלך תוכניות טלוויזיה שונות מופיע תוכן שיווקי כמו פרסומי. לדוגמה באנר המופיע בראש העמוד, פרס המחולק בתוכנית, פינת תוכן במהלך תוכנית ועוד. שיטת התמחור לתוכן שיווקי מתומחרת בהתאם לרמת החשיפה לה זוכה המותג ובהתאם לצפי חשיפה של התוכנית הנקבע מראש. פרמטר נוסף אשר משפיע על תמחור תוכן שיווקי הוא עומק השילוב של המותג או המוצר בתוכן. באמצעות תוכן שיווקי ניתן להגיע לדרכי פרסום מגוונות כמו מתן חסות על עונה שלמה, שילוב מוצרים בתוכנית באופנים שונים ועוד.

          יתרונות הפרסום בקשת – ערוץ 12:

          פרסום בתוכניות של קשת – מאפשר חשיפה לקהל רחב בכל חלקי הארץ. פרסום בטלוויזיה מאפשר חשיפה נרחבת באמצעות תשדיר קצר המגיע למיליוני ישראלים (פרסום בפריים טיים).
          קהל יעד רחב וגדול בשעות הפריים טייים או קהל יעד ממוקד וספציפי לפי תחומי עניין
          לשידורי קשת תוכניות פופולריות במיוחד הפונות לקהל יעד מאוד רחב
          גם בשעות פחות אטרקטיביות ניתן להגיע לכמות גדולה של צופים במחיר נמוך יחסית
          הפרסום בשידורי קשת תורם לחיזוק תדמית המותג – משדר יוקרה
          פרסום המאפשר בידול ממתחרים
          אם תמונה שווה אלף מילים הרי פרסום וידאו שווה אלף תמונות

          הגדרת תמהיל נכון:

          חשוב להגדיר באופן מקצועי את תמהיל רצועות השידור (לפי יחס בין TRP/ TGP). חברת אקסיומה קובעת את התמהיל בהתאם למטרת הקמפיין, התאמה לקהל היעד המתאים, תקציב, אורך הפרסום (לרוב 30 שניות) וקביעת משך זמן הקמפיין. יש להגדיר כיצד להשיג פרסום אפקטיבי על פי מספר הפעמים הנדרש לחשוף את המסר בפני קהל יעד מוגדר כדי להעביר את המסר ולזכות בהצלחת הפרסום (פרסום אפקטיבי). לרוב דרושות שלוש חשיפות כדי להשיג פרסום אפקטיבי- העברת המסר, הבנת המסר ושכנוע. בהגדרת התמהיל יש לתכנן שילוב שידור הפרסומת ברצועות שידור שונות (בוקר, פריים טיים, לילה וכד`). קשת מפעילה גם את אתר האינטרנט הפופולרי מאקו (MAKO) בו ניתן לצפות בתוכניות של הזכיינית קשת. מפרסמים יכולים לשלב חבילות פרסום וכך לזכות בחבילת פרסום משתלמת וכלכלית המגיעה לצופים רבים ואינה מוגבלת רק לשידורי הטלוויזיה.

          לפרטים נוספים על פרסום בערוץ 12 לחץ כאן

          אולי יעניין אותך גם...

          מהם השלבים בדרך לפרסום בטלוויזיה?

          פרסום בטלוויזיה נשמע לכם עסק מורכב נכון? כנסו וגלו מהן השלבים בדרך לפרסום יעיל בטלוויזיה...

          תוכניות המוזיקה המובילות בישראל

          מה הסיבה להצלחתה של העונה השניה של דה וויס? במה היא טובה יותר מתוכניות מתחרות?...

          חבילות מובנות לפרסום בטלוויזיה

          הטלוויזיה הינה כלי הפרסום החזק ביותר, אתה שם – משמע אתה קיים. לפרטים על החבילות כנסו ...

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון