שילוב קוד QR בפרסום בעיתון

שילוב קוד QR בפרסום מודעה בעיתון

ה-QR קוד מאיים לשנות את כללי הפרסום לטובה.
עידן הסמארטפון מסתמן גם כעידן ה-QR קוד.
בסריקה סלולרית של הקוד העורכת כמה שניות, הקורא יכול להגיע ישירות לעמוד אליו תרצו להפנות.

את הקוד ניתן להטמיע בכל מודעת עיתון, את הקוד נהוג למקם בשליש התחתון של המודעה.

חייגו אלינו עוד היום וקבלו חבילת פרסום מנצחת.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      מהו קוד QR?

      QR קוד הוא סוג של בר קוד דו-מימדי שמסוגל לאחסן תוכן טקסטואלי או ויזואלי
      הניתן לפענוח על ידי מצלמה של טלפון נייד שמצויד באפליקציה מתאימה.
      לרוב הוא מופיע בצורת ריבוע אך באופן חיצוני הוא אכן מזכיר רבות את הברקוד שאנו רגילים לפגוש במוצרים בסופרמרקט, אך ישנו הבדל משמעותי- בר קוד פשוט יכול להכיל עד 20 תווים, QR קוד מסוגל להכיל כ-7,000 תווים וכן חומר ויזואלי. עם זאת, על מנת שרוב המכשירים הניידים יכלו לפענח אותו, מומלץ לא לעבור את ה-300 תווים.

      נוצר עבור רובוטים

      כמו כל הגא`דג`טים שלא הומצאו בישראל, ה-QR קוד הומצא ביפן אי אז ב-1994, ותחילה שימש בעיקר רובוטים במפעלי הרכבת רכבים, שנעזרו בו למעקב מהיר אחרי חלקי הרכב (השם שלו משמעותו Quick Response – תגובה מהירה). בהמשך ובמקביל להתפתחות הטכנולוגיה הסלולארית, נפוצו השימושים המסחריים והפרסומים ב-QR קוד, שמסוגל לאחסן קישורים של אתרי אינטרנט או סרטונים ברשת וניתן להוסיף אותם בכתבות ופרסומות במגזינים ועיתונים, בשלטי חוצות, לוחות מודעות,אוטובוסים, כרטיסי ביקור ועוד.

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        הקשר בין העולם הפיזי לדיגיטלי

        נאמר שאיש המעוניין לרכוש רכב קונה עיתון ותוך כדי דפדוף נתקל במודעה מגניבה על רכב חדש. התמונה אולי מדרבנת הורמונים ובתחתית המודעה סביר להניח שיופיעו כמה פרטים בסיסים וכן דרכי התקשרות, אבל בכך זה נגמר. אז זהו, שעכשיו זה רק מתחיל.
        בסריקה סלולרית של הקוד העורכת כמה שניות, הקורא יכול להגיע ישירות לסרטון שמדגים את ביצועי הרכב, לדפדף ולהתעמק בנתונים הטכניים באתר היבואן, לבדוק את המחירים, את הדגמים שמעניינים אותו, את המבצע האחרון, לתאם נהיגת ניסיון ועוד. אנחנו מדברים על עולם אחר ואלה רק מקצת הכלים השיווקים והפרסומים הגלומים ב-QR קוד.
        ה-QR קוד משמש בעצם כמקשר מיידי בין העולם הפיזי, בין אם זו מודעה בעיתון מודפס, קופון הנחה, קטלוג, לוח מודעות ועוד, לעולם הדיגיטלי אליו כולנו מחוברים רוב הזמן. בעזרת הקוד הלקוח יכול להיחשף לתכנים אינטראקטיביים הצומחים מתוך הנייר המודפס בקליק סלולרי אחד. לאחר הגירוי הוויזואלי הראשוני הוא מקבל גישה למידע ממוקד המעניין אותו באופן אישי, והוא מגיע אליו מהר ובקלות. היכולת לחבר בין הפיזי לדיגיטלי, ולא משנה מה קדם למה כי נכון להיום שני העולמות האלה הם אמיתיים ורובנו מתנהלים בשילוב שביניהם – היא הבשורה הגדולה לעולם הפרסום.
        ועוד משהו: ליצור QR קוד זה קל ופשוט ולרוב גם לא עולה כסף (תלוי בדרישות ובצרכים כמובן). ניתן להוריד מהרשת תוכנות המאפשרות ליצור קודים במגוון צורות או ליצור קודים באתרים המתאימים לכך, לרוב – זה חינם.

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          אולי יעניין אותך גם...

          פרסום בעיתון ארצי

          העיתונות הארצית מהווה פלטפורמה איכותית בפריסה רחבה המאפשרת להגיע אל קהל יעד רחב ומגוון בכל רחבי הארץ.פרסום בעיתון ארצי תעלה את רמת החשיפה למותג שלך בקרב קהל יעד איכותי ויציב, בדרך כלל בגילאים בוגרים יותר.הפריסה הארצית מאפשרת לך לחשוף את המותג שלך בסלון ביתם של מגוון גדול ורחב של צרכנים פוטנציאלים ולהישאר מול עיני הקורא זמן רב. הרבה יותר מכל אמצעי מדיה אחר.קבל עוד היום הצעה אטרקטיבית לפרסום בעיתון - השאר פרטים או התקשר אלינו עכשיו!...

          ידיעות אחרונות

          עיתון ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בישראל. העיתון מופץ בכ- 350,000 עותקים בימי חול ובסופי השבוע מופץ העיתון בכ- 600,000 עותקים. ניתן לבחור חבילות פרסום ובכך להגיע לקהלי יעד שונים ומגוונים.ניתן לפרסם מודעות בגדלים מגוונים - מודעות עמוד, חצי עמוד, רבע עמוד, מודעות שליש ומודעות דאבל.מהדורת סוף השבוע נחשבת כפופולארית ביותר ומחירי הפרסום בה גבוהים יותר.חייגו אלינו עוד היום ונתאים עבורכם חבילת פרסום מנצחת....

          פרסום ממוקד במגזינים מקצועיים

          פרסום במגזינים מקצועיים הוא ממוקד לקהל יעד ספציפי. קהל היעד רואה במפרסמים אמינים מאוד ...

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון