טיפים לקידום בגוגל

10 טיפים להיות במקום ראשון בגוגל!

כולם רוצים להיות מקום ראשון בגוגל ובצדק.
כל המחקרים בנושא מראים שרוב הגולשים לא בודקים מעבר לארבעת התוצאות הראשונות בדף תוצאות החיפוש.
לכן כדאי לעשות הכל במטרה להופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל!

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      1. מטרה

      להגדיר בצורה ברורה וממוקדת את מטרת האתר זה צעד קריטי.
      אם מטרת האתר היא למכור מכשירי סלולר אבל הוא מלא בתמונות ומאמרים בשבח מנכ"ל החברה, זה שילוב בעייתי בין אתר תדמיתי למכירתי שיבריח את הגולשים וגוגל לא יידע איך להתייחס אליו. מקום ראשון בגוגל מתחיל בהגדרה ברורה של האתר ומטרותיו ובתוכן, גרפיקה ומודולים שישרתו את אותם מטרות.

      2. רספונסיביות למובייל

      המובייל הוא העתיד.
      היום הרוב המוחלט של הגולשים והחיפושים בגוגל נעשים מהסמארטפון,
      חשוב מאד שהאתר יהיה מותאם לחווית גלישה גם במובייל אחרת נפסיד קהל רב ואת הדירוג שלנו בעיני גוגל.

      3. בלי באגים

      הכוונה היא לקישור נכון של כל דפי האתר, כך שכל גולש יגיע לעמוד שהוא חפץ בו וכך גם הקישורים החיצוניים. לאחר קבלת האתר עליך לבדוק כל עמוד, כל קישור, כל מודול, הכל חייב לעבוד נכון ובלי באגים. שגיאות ירחיקו גולשים ויפגעו בדרוג בגוגל.

      4. ידידותי, ידידותי, ידידותי

      האתר שלך חייב, אבל חייב!, להיות ידידותי למשתמש.
      בוא נעשה את זה פשוט: גולש שלא מצליח להתמצא באתר, שלא מבין מה רוצים ממנו
      ואיך הוא יכול לקבל את מבוקשו- עוזב ולא חוזר.

      5. מילות מפתח

      החיפושים בגוגל הם לפי מילים וביטויים.
      על מנת שהלקוח יגיע לאתר שלך אתה צריך לעשות שימוש במילות החיפוש הנפוצות לחיפושים בתחום בו האתר עוסק -ב"מילות מפתח". חשוב להשקיע מחקר ומחשבה במציאת מילות המפתח הנכונות לעסק שלך ולבדוק את היכולת שלך להתמודד עליהן בגוגל. המחשבה על מילות המפחת מתחילה כבר בבחירת הדומיין, שם האתר וכן שמות וכותרות המדורים, אבל ה"עבודה השחורה" שמניבה את התוצאות – זה התוכן.
      גולש שנוטש את האתר שלך לאחר כמה שניות כי לא מצא את מבוקשו – זה לא טוב לך מבחינה תדמיתית ולא טוב מבחינה "גוגלית". אתר שרוב המגיעים אליו בורחים ממנו, נחשב בעיני גוגל ללא רציני והוא לא יקודם.

      6. פעילות עזר

      אל תכתוב כמה אתה מוצלח ומומחה בתחום שלך – תראה את זה.
      השיטה הטובה ביותר זה באמצעות מאמרים (בין 350 ל-450 מילה + שימוש במילות מפתח) העונים לבעיות המעסיקות את הלקוחות שלך. רואה חשבון, למשל, יכול לכתוב על החידוש האחרון בחוק רשתות חברתיות בלי שיווק אין לקוחות, נכון? כך גם לגבי גולשי האתר שלך.
      עליך להתייחס לרשתות החברתיות כפלטפורמת שיווק ענקית לאתר שלך.
      אזכורים של האתר שלך ברשת יביאו לך גולשים ובנוסף,
      מנועי גוגל סורקים את הרשת ומחפשים אזכורים אודותיך – אז תן להם.

          Array
      (
          [name] => acf/content-image
          [title] => תוכן עם תמונה
          [description] => A custom Content with Image block.
          [category] => formatting
          [icon] => admin-comments
          [mode] => preview
          [keywords] => Array
              (
                  [0] => title
                  [1] => text
                  [2] => description
              )
      
          [supports] => Array
              (
                  [align] => 1
                  [html] => 
                  [mode] => 1
              )
      
          [post_types] => Array
              (
              )
      
          [uses_context] => Array
              (
                  [0] => postId
                  [1] => postType
              )
      
          [render_template] => global-templates/components/component-content-image.php
          [render_callback] => 
          [enqueue_style] => 
          [enqueue_script] => 
          [enqueue_assets] => 
          [example] => Array
              (
                  [attributes] => Array
                      (
                          [mode] => auto
                          [data] => Array
                              (
                              )
      
                      )
      
              )
      
          [attributes] => Array
              (
                  [name] => Array
                      (
                          [type] => string
                          [default] => 
                      )
      
                  [data] => Array
                      (
                          [type] => object
                          [default] => Array
                              (
                              )
      
                      )
      
                  [align] => Array
                      (
                          [type] => string
                          [default] => 
                      )
      
                  [mode] => Array
                      (
                          [type] => string
                          [default] => 
                      )
      
              )
      
          [api_version] => 2
          [acf_block_version] => 1
          [data] => Array
              (
                  [title] => 7. מאמרים מקצועיים
                  [_title] => field_62efbd8c00992
                  [description] => אל תכתוב כמה אתה מוצלח ומומחה בתחום שלך – תראה את זה.
      השיטה הטובה ביותר זה באמצעות מאמרים (בין 350 ל-450 מילה + שימוש במילות מפתח) העונים לבעיות המעסיקות את הלקוחות שלך. רואה חשבון, למשל, יכול לכתוב על החידוש האחרון בחוק המע"מ או מתי כדאי להפוך לעוסק מורשה.
      זה גם ישאיר את הלקוח הפוטנציאלי באתר וגם יתפקד כמכשיר שיווקי טוב בהרבה מאשר נוסחים כגון "אני רו"ח מדופלם, מוכשר ומנוסה.
                  [_description] => field_62efbe9400994
                  [image] => 6764
                  [_image] => field_62efbe7c00993
                  [image_caption_header] => 
                  [_image_caption_header] => field_63c0f2ae94197
                  [image_caption] => 
                  [_image_caption] => field_63c0f2ce94198
                  [side] => left
                  [_side] => field_62f0b5dc219cb
                  [custom_class] => pb-50px
                  [_custom_class] => field_63bd08ed684f0
              )
      
          [align] => 
          [id] => block_b7fdff7de8ac31f823014c8a31611069
      )
      

      7. מאמרים מקצועיים

      אל תכתוב כמה אתה מוצלח ומומחה בתחום שלך – תראה את זה.
      השיטה הטובה ביותר זה באמצעות מאמרים (בין 350 ל-450 מילה + שימוש במילות מפתח) העונים לבעיות המעסיקות את הלקוחות שלך. רואה חשבון, למשל, יכול לכתוב על החידוש האחרון בחוק המע"מ או מתי כדאי להפוך לעוסק מורשה.
      זה גם ישאיר את הלקוח הפוטנציאלי באתר וגם יתפקד כמכשיר שיווקי טוב בהרבה מאשר נוסחים כגון "אני רו"ח מדופלם, מוכשר ומנוסה.

      מאמרים לקידום אתר

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          8. לינקים חיצוניים

          אם אתרים אחרים מפנים אל האתר שלך, גוגל מבין שאתה אתר רציני וידרג אותך בהתאם.
          ככל שתרבה בלינקים חיצונים אליך – כך ייטב.

          9. שכל ישר

          גוגל יותר חכם משנדמה לך.
          שמעת על "10 שיטות לרמות את גוגל"? שכח מזה, זה לא יביא אותך למקום ראשון בגוגל…

          10. קמפיין בתשלום

          קידום בתשלום יכול להתחיל בעשרות שקלים ולהגיע לאלפי שקלים, תלוי במטרות, הנסיבות והאמצעים.
          אבל הוא אכן יכול להוביל את האתר שלך ובזמן קצר יחסית ליעד – מקום הראשון בגוגל.

          לסיכום

          לסיכום, שווה להשקיע זמן ומחשבה, להתייעץ אם מומחים אך גם לפעול בצורה עצמית.
          התמדה בכך ואופטימיזציה (SEO) של האתר למנוע החיפוש על פי הפרמטרים החשובים,
          יכולים להביא אתכם בהחלט להיות מקום ראשון בגוגל. לפחות בחלק ממילות החיפוש הרלוונטיות לכם, בהצלחה!!

          אולי יעניין אותך גם...

          פרסום לנשים

          פרסום לנשים בא לידי ביטוי בפרסום מאוד ממוקד, אפקטיבי ומכוון מטרה. אפשרויות הפרסום לנשים רבות ...

          כך תביאו לידים איכותיים מהפרסום ברשת

          רשת האינטרנט מוצפת בהצעות שונות ומשונות לקנות "לידים", הצעות המלוות בדרך כלל במודלים עסקיים קורצים המוכיחים לכאורה את הכדאיות שבקנייה. כל מפרסם יכול גם להשיג לידים לעצמו באמצעות פרסום ברשת בשאיפה שכל ליד יהפוך למכירה. לצורך כך, יש צורך בלידים איכותיים....

          פרסום בקרית שמונה

          בקרית שמונה ישנם אפשרויות פרסום רבות המצריכות תכנון ובניית מטרות פרסומיות מוגדרות...

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון