פרסום בעיתוני מעריב

פרסום בעיתוני מעריב

פרסום בעיתוני מעריב מגיע לקהל יעד רחב ומגוון בפריסה ארצית.
למעריב שלושה מהדורות מרכזיות שונות:
מעריב הבוקר, מעריב השבוע ומעריב סופהשבוע.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      עיתון מעריב – חשיפה ארצית במחירים שנכנסים בתקציב!

      פרסום במעריב מגיע לקהל יעד רחב ומגוון בפריסה ארצית ומתחלק לשלוש:
      פרסום במעריב הבוקר, פרסום במעריב השבוע ופרסום במעריב סופהשבוע.
      קהל היעד של העיתון הינו מגילאי 18- 60+
      ומופנה לבעלי מעמד סוציו-אקונומי בינוני ומעלה.

      פרסום במעריב השבוע

      מעריב השבוע הינו עיתון היוצא במהדורה יומית
      והוא מופץ בתפוצה ארצית בכ-180,000 עותקים ברחבי הארץ.
      העיתון כולל כתבות וטורים בנושאי אקטואליה, תרבות, תיירות, מוסף כלכלי וסגנון חיים.
      לעיתון מעריב השבוע ישנה גם מהדורה דיגיטלית באתר האינטרנטי של מעריב.
      לעיתון בין היתר ישנם מנויים המקבלים את העיתונים בדיוור אישי.

       

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          פרסום במעריב הבוקר:

          עיתון מעריב הבוקר מופץ בכ- 160,000 עותקים בימי חול.
          העיתון משלב בתוכו מגוון נושאים וכתבות מעולם הפוליטיקה, כלכלה, רכילות, תרבות, ספורט ועוד.
          בסוף שבוע העיתון מופץ בגרסה שונה וכולל מוספים שונים בתוך העיתון.

          פרסום במעריב סופהשבוע:

          עיתון מעריב סופהשבוע הוא עיתון היוצא לאור בישראל ומופץ ברחבי הארץ.
          העיתון מופץ בסופי שבוע ב-200,000 עותקים. בימי שישי העיתון מגיע עם מוספים נוספים כגון:
          תשבצים, סגנון, עסקים שישי ועוד. בנוסף בימי שישי מצורף מקומון מרשת מעריב.

           

          אולי יעניין אותך גם...

          מגזינים לנשים

          שימוש בפרסום ממוקד מטרה על ידי פרסום בעיתונות נישתית (מגזינים) ואתרים ממוקדים מאפשר להגיע לקהלי יעד ממוקדים וספציפים יותר כגון נשים. נשים הם קהל יעד צרכני ומדויק לכן עסקים רבים בוחרים בפרסום קמפיינים ייחודיים לנשים...

          מודעת סטריפ בעיתון

          קמפיין בעיתון יכול להיות מתוחכם, כאשר יודעים לנצל את המדיה שלו בצורה נכונה. קמפיין סטריפים בעיתון יכול לבוא במגוון צורות ולתקשר עם התוכן המשתנה בכל עמוד.במידה וממקמים את עמוד הסטריפ לצד כתבת מערכת הקורא נחשף לפרסום בכל זמן קריאת הכתבה והמסר משפיע אפילו בתת מודע.מודעת סטריפ אמנם קטנה ובהתאם לזה המחיר נוח אך עם זאת מודעה זו בעלת נוכחות מיטבית ומשתלמת מאוד עלות מול תועלת.חייגו אלינו עוד היום ונשמח להתאים עבורכם חבילת פרסום מנצחת....

          התאמת חבילות פרסום לעסק שלך

          פרסום בעיתונות מהווה כלי חזק ואפקטיבי לפרסום מוצרים או שירותים. מטרתכם כמפרסמים היא חשיפה מקסימלית...

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון