פרסום בעיתון מגזרי הוא הממוקד מכולם!
הפרסום יגיע לקהל היעד המדויק אשר תרצו לפנות אליו.
אפשרויות הפרסום רבות ובעלות נמוכה יחסית!
פרסום בעיתונים הגדולים והמוכרים תמיד נראה משתלם ואיכותי יותר,
משום שהוא מגיע לקהל גדול יותר של לקוחות פוטנציאליים.
אולם, בגלל החשיפה הגדולה שיש בעיתונים כאלו לא כל צופה במודעה הוא באמת לקוח רלוונטי ולעיתים יותר דווקא בעיתונים הגדלים להתאים את הפרסומות לקהל היעד.
לעומת זאת, כאשר מפרסמים בעיתונים מגזריים – הם פונים לאוכלוסיה ספציפית אחת! ישנם עיתונים שפונים לציבור הדתי, החרדי, קהילת דוברי האנגלית, הציבור הערבי וכדומה… ודווקא פרסום בעיתון שכזה יכול להיות אפקטיבי הרבה יותר.
הסיבה לכך טמונה בהתאמת הפרסומות לקהל היעד:
מכיוון שקהל היעד פחות מגוון ניתן להתאים את הפרסומת ללקוח בצורה הטובה ביותר. אפשר ממש לדבר אל הקורא כאילו אנחנו יודעים מי הוא, ובכך להגדיל את החיבור האישי של הקורא עם המודעה, העסק והמותג שלנו ובסוף גם להגדיל את הסיכויים שהיא תשפיע עליו והוא ירכוש את מה שהיא מציעה.
למעשה נוצר מצב כזה שתמורת סכומים נמוכים משמעותית מהמחירים של העיתונים הגדולים, האפקטיביות של המודעות בעיתונים המגזריים זהה לזו שמופיע בעיתון גדול שאינו מגזרי.
אמנם, החשיפה קטנה יותר אך הפרסום מהודק ומותאם יותר ולכן גם אפקטיבי יותר.
כל בעל עסק שמעוניין לפרסם את העסק שלו בעיתונות מומלץ לו מאוד להשקיע גם בפרסום בעיתונים המגזריים.
לעיתים, ציבור מסוים יכול להיות רוכש פוטנציאלי של המוצר הפרסומי ולכן פרסום שמגיע ישירות אליו, בשפה וסגנון שמותאמים לו, יעשה עבודה טובה יותר מאשר פרסום באופן ספציפי באתר כללי.
דוגמה לכך יכולה להיות פרסומות לקורסים בשפות שונות, מוצרים שמתאימים לשלב מסוים בחיים כמו צעצועי ילדים ואביזרי הנקה וכדומה.