Array
(
    [title] => שלטי פרסום באיזור השרון והסביבה
    [description] => 

בילבורדים, מכוונים, גשרים, שילוט על גבי אוטובוסים וקירות ענק…
כל האפשרויות לפרסום שלטי חוצות באזור השרון!

)
שלטי פרסום באיזור השרון והסביבה

בילבורדים, מכוונים, גשרים, שילוט על גבי אוטובוסים וקירות ענק…
כל האפשרויות לפרסום שלטי חוצות באזור השרון!


יתרונות בשילוט חוצות באזור השרון

היתרונות בשימוש בשלטי חוצות הן השימוש במרחב הציבורי. בצורה כזו, בעל הקמפיין או העסק המתפרסם "מנטרל" את ההבדלים החברתיים ופערים תרבותיים, שעלולים להתבטא ברמות חשיפה לתכנים מסויימים. כלומר, סביר להניח כי פרסומת המופצת בסמארטפונים או טלוויזיות בלבד, תגיע למגזר החרדי במידה מועטה יותר. מגזר זה ידוע בנטייתו לדבוק באמצעי תקשורת מסורתיים יותר, כך שלמעשה פרסום "טכנולוגי" שכזה עלול להוריד נתח גדול של לקוחות פוטנציאליים. כך, אם מדובר בפרסומת למוצרי מזון בסיסיים לדוגמה, בעל העסק יכל להפסיד לקוחות רבים שהיו קוננים ממנו לו היו יודעים על הפרסומת. לעומת זאת אילו אותו בעל עסק היה מפרסם את מוצריו בשלטי חוצות, אז הולכי הרגל והבאים ושבים היו נחשפים לכך בכל מקרה.

אפשרויות הפרסום בשלטי חוצות

שילוט חוצות יכול להגיע בשלל גדלים, מיקומים וגדלים. ישנם שלטי חוצות הנפרשים על גבי בילבורדים לאורך צידם של כבישים, וישנם כאלה הנפרשים על גבי בנייני ענק במרכז ערים גדולות. שלטי חוצות מתפרסמים גם על גבי קירות של אוטובוסים, או לחילופין בתחנות רכבת מרכזיות. המכנה המשותף הוא שהאפשרויות הן רבות, וכל מה שצריך לעשות זה לחשוב על מטרת השילוט, ולמקם אותו בהתאם. לדוגמא, אם מדובר בקמפיין כלל ארצי עם שאיפה לתפוצה נרחבת, ייתכן שהצבתו על גבי אוטובוסים בין עירוניים תהיה הפתרון המתאים ביותר. כך, מלבד החשיפה אל מול המשתמשים באוטובוס, הקמפיין ייחשף גם בפני הנוסעים בכבישים הרבים שבאמצעותם האוטובוסים עוברים מעיר אחת לאחרת. אפשרות נוספת היא להציג את הפרסום בצורה סטטית על גבי קיר ענק בסמוך למרכז קניות לדוגמה, כך באי המקום יוכלו להתרשם מהפרסום לצד הקניות השגרתיות שלהם.

מי מפרסם בשלטי חוצות?

שילוט חוצות יכול לתת מענה למגוון רחב של מטרות, כאשר הראשית ביניהן היא חשיפה גדולה ונרחבת. שילוט חוצות הוא גדול, מרכזי ובולט, כך שלמעשה- קשה להתעלם ממנו. בין אם הוא נכנס לתודעה ובין אם לא, הוא נוכח בסביבה שלנו ומשפיע עליה. לכן, מטרות חברתיות המחפשות הזדמנות להשפיע בצורה כלל ארצית, כמו בזמני בחירות לדוגמה, יבחרו בפרסום על גבי שילוט חוצות בתפוצה נרחבת. דוגמה נוספת היא קמפיינים של גיוס כספים לעמותות, בהם צוות הקמפיין שואף להפיץ את ההתרמה לכמה שיותר אנשים, כדי לשכנע אותם להצטרף לקמפיין ולתמוך בו כלכלית.

עיצוב מומלץ ושיקולים נוספים

המטרה בפרסום על גבי שלטי חוצות היא, ובכן, פרסום.
פרסום טוב לא נמדד רק בתפוצה שלו, ובכמות האנשים הנחשפים אליו.
זה גם לא נמדד במספר האנשים שיסובבו מבט אל עבר השלט שאתם פרסמתם.
פרסום טוב נמדד ביכולת שלו לעשות את העבודה- לתפוס את עיני הלקוחות הפוטנציאליים, ולהביא אותם אליכם כלקוחות אמיתיים שיקנו את המוצרים אותם אתם משווקים. איך עושים את זה?
אנו מאמינים כי שיקולים של נראות ואסתטיקה צריכים להיות בראש מעייניכם, כדי שתוכלו לתפוס את כל מי שרק הסתכל על השלטים שלכם.

נראות

פרקטית, כבעלי עסק המפרסמים את הסחורה שלהם, הייתם רוצים שהלקוחות יצליחו לראות את הפרסום. אם הפרסום לא בולט, קטן ולא ברור, כל האפקט המיוחד של פרסום שלטי חוצות ירד לטמיון. השילוט צריך להיות מגובה בתמונות גדולות, חדות וברורות, יחד עם כיתוב קריא ובולט.
ניתן לקחת בחשבון גם שיקולים של קונטרסט- כיתוב בהיר על שלט לא יהיה בולט, ובמקרה כזה ניתן להחליף את גוון הכיתוב או לתחום אותו במסגרת כהה כדי שיבלוט על גבי השלט.

אסתטיקה

עכשיו שבחרתם כתב בולט ותמונה ברורה, תחשבו איזה סוג של עיצוב הייתם רוצים שיהיה בשלט המפרסם את העסק שלכם. כאן באה לידי ביטוי נקודה חשובה- כתב גדול לא בהכרח שווה מגושם! אתם רוצים שהשלט יזמין את הלקוחות לחנות שלכם, ויראה להם שהמוצרים שלכם נעשו בטוב טעם המתאים לסטייל העכשווי. לא הייתם רוצים להרחיק אותם עם עיצוב מגושם ומרושל, במיוחד כאשר זה בולט בפרסום נרחב. לכן אנחנו ממליצים ללכת על קו עיצוב נקי ככל הניתן לשלטי הפרסום שלכם. בחרו גופן אלגנטי וברור, עם איורים נעימים ובולטים.

מה כותבים על שלטי חוצות?

מלבד עיצוב נקי ונראות בולטת, נשאלת השאלה מה כותבים? הבחירה הזו מרגישה גורלית, שכן מילים מעטות, הנבחרות בקפידה, עשויות לעשות את ההבדל בין קמפיין מוצלח וקליט לבין קמפיין שיישכח בתחתית מחשבותינו. לקמפיין קליט ושילוט מוצלח צריך ליצור סלוגן קצר וברור, שיכול לתפוס בצורה טרנדית. דוגמה מצויינת לכך היא הקמפיין של חברת התעופה הישראלית אלעל- "הכי בבית בעולם". בשלוש מילים הם יצרו קשר לזהות ישראלית, לחווייה מחוץ לגבולות המדינה, ולתחושה הביתית האהובה על כל אחד.
נשמע פשוט לא? עכשיו נסו זאת בעצמכם!

כמות מול גודל- מי מנצח?

האם בתור בעלי עסק, נעדיף שלטים קטנים יותר אך רבים בכמותם, או שמא נעדיף שלט אחד גדול במיקום מרכזי יותר? כדי לענות על השאלה הזו בצורה מיטבית, צריך לקחת בחשבון שיקולים נוספים כמו סוג האוכלוסיה אליה הפרסום מיועד, התקציב המיועד לפרוייקט וכו. שלטים גדולים במיקום מרכזי עשויים לעלות סכום רב יותר מאשר אוסף שלטים קטנים הפרושים במיקומים פריפריאליים יותר. בנוסף, שילוט בנוגע למלונות חדשים בפריפריה לדוגמה עלול להיות פחות רלוונטי לתושבי הפריפריה, אלא יותר לאלה המרוחקים ממנה ולכן כדאי למקם את הפרסום בהתאם. אם מדובר לדוגמה בקמפיין פרסום למוצרי צריכה, ייתכן שיהיה נכון "לפמפם" אותם במנות קטנות ברחבי הציבור כדי להזכיר זאת לקהל הקונים. לעומת זאת אם מדובר בנושא חברתי- ציבורי, אולי החשיפה הגדולה והמשמעותית היא זו שתיצור את ההד הרצוי.

    Array
(
    [type] => component
    [id] => content-image-2
    [name] => content-image
    [acf_fc_layout] => content-image
    [data] => Array
        (
            [title] => למה דווקא באזור השרון?
            [description] => 

אזור השרון הוא אזור הביניים האולטימטיבי. מחד, הוא קרוב לערים המרכז הגדולות ובראשן תל אביב. מאידך, הוא מעט מרוחק מהן, בעל ייחודיות משלו, ונמצא על דרכים מרכזיות המובילות לצפון הארץ.
שילוב ייחודי של מאפיינים אלו הוא שמאפשר לאזור השרון להוות קרקע פוריה לפרסומי עסקים רבים. עסקים קטנים שהיו נבלעים בתוך הפרסומים האסטרונומיים בתל אביב, כעת יזכו למכוון על צד הדרך, כך שכל רכב יחלוף על פניו. עסקים גדולים המחפשים להתרחב ממרכז הארץ לצפונה, יפרסו את מוצריהם על גבי שלטי ענק בלוחות בילבורד גדולים, וכך ישווקו את עצמם לתושבי השרון הסקרנים.
אם אתם בעלי עסק מתפתח, עסק שדורש קפיצת מדרגה, או קבוצה הפותחת בקמפיין גדול, אנו ממליצים לכם לפנות אלינו. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בתחום המדיה והפרסום, וניסיון של שנים יעיד על כך. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות בתחום הטלוויזיה, עיתונות, מגזר ורבים נוספים. המומחיות שלנו היא לעזור לכם לשווק את העסק שלכם בצורה היעילה, הנוחה והטובה ביותר שיש, תוך התחשבות בערכים אותם אתם מקדמים ובמגבלות התקציב המוגדר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחשוב על מה שאתם רוצים לקדם, באיזה מגבלות, ולשלוח לנו במייל. אנו נדאג לשלוח לכם הצעת עבודה מסודרת עם ההמלצות של המומחים שלנו, בנוסף להצעת מחיר. יחד, נדאג לכך שכולם עוד ישמעו עליכם!

[image] => 9417 [image_caption_header] => [image_caption] => [side] => right [custom_class] => [custom_id] => ) )

למה דווקא באזור השרון?

אזור השרון הוא אזור הביניים האולטימטיבי. מחד, הוא קרוב לערים המרכז הגדולות ובראשן תל אביב. מאידך, הוא מעט מרוחק מהן, בעל ייחודיות משלו, ונמצא על דרכים מרכזיות המובילות לצפון הארץ.
שילוב ייחודי של מאפיינים אלו הוא שמאפשר לאזור השרון להוות קרקע פוריה לפרסומי עסקים רבים. עסקים קטנים שהיו נבלעים בתוך הפרסומים האסטרונומיים בתל אביב, כעת יזכו למכוון על צד הדרך, כך שכל רכב יחלוף על פניו. עסקים גדולים המחפשים להתרחב ממרכז הארץ לצפונה, יפרסו את מוצריהם על גבי שלטי ענק בלוחות בילבורד גדולים, וכך ישווקו את עצמם לתושבי השרון הסקרנים.
אם אתם בעלי עסק מתפתח, עסק שדורש קפיצת מדרגה, או קבוצה הפותחת בקמפיין גדול, אנו ממליצים לכם לפנות אלינו. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בתחום המדיה והפרסום, וניסיון של שנים יעיד על כך. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות בתחום הטלוויזיה, עיתונות, מגזר ורבים נוספים. המומחיות שלנו היא לעזור לכם לשווק את העסק שלכם בצורה היעילה, הנוחה והטובה ביותר שיש, תוך התחשבות בערכים אותם אתם מקדמים ובמגבלות התקציב המוגדר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחשוב על מה שאתם רוצים לקדם, באיזה מגבלות, ולשלוח לנו במייל. אנו נדאג לשלוח לכם הצעת עבודה מסודרת עם ההמלצות של המומחים שלנו, בנוסף להצעת מחיר. יחד, נדאג לכך שכולם עוד ישמעו עליכם!

Untitled design 2023 02 16T113229.954
ellipse רוצה לקבל הצעת מחיר?
ellipse רוצה לקבל הצעת מחיר?

רוצה לקבל הצעת מחיר?

הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    לקבלת הצעת מחיר

    הכנס פרטים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי!

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      חזור