פרסום במגזינים

בחירת המגזין האידיאלי לפרסום העסק שלך

חשוב לדעת באיזה סוג עיתון / מגזין מומלץ לפרסם את העסק שלנו. הפרמטרים שיעזור לבחור את העיתון האידיאלי

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      מה חשוב לדעת בנוגע לפרסום במגזין נישה?

      היתרונות של פרסום במגזין ידועים. למגזינים יש חיים ארוכים יותר מאשר עיתון והקורא נוטה להשקיע בקריאה ובדפדוף בו, יותר זמן מאשר בעיתון יומי או בבאנר באינטרנט.
      מגזינים גם עוברים מיד ליד, הם תפאורה קבועה בחדרי המתנה ולפרסום נוסף גם ערך תדמיתי.
      כשמדברים על פרסום במגזין נישה היתרון הגדול הינו בקהל קוראיו, שהוא מפולח מאוד לתחום שבו הוא עוסק והוא אכן מתעניין בחידושים בו, אחרת הוא לא היה רוכש את המגזין.
      כשאתה מפרסם את המוצר שלך במגזין שעוסק בתחום שלך – אתה מדבר אל קהל היעד שלך.
      השאלה אם זה מספיק ואם בחרת במגזין נישה הנכון עבור המוצר שלך.
      נאמר שאתה יבואן אופני מרוץ. פרסום במגזין "אופניים" היא אופציה הגיונית.
      מדובר במגזין שפונה לקהל רוכבי האופניים "הכבדים", כאלה שעוקבים אחרי כל חידוש
      בדגמים עד לרמה של משקל המדבקה. עם זאת, אם אתה יבואן של אופניים עירוניות,
      שהדגש בהם הוא על נוחיות וביטחון הרכיבה והופעה חיצונית וקהל היעד שלך הם רוכבים/ות
      עירונים וילדים ונוער, כדאי לשקול אפשרות אחרת.
      במקרה זה הפרסום במגזין העוסק בלייף סטייל כמו מגזין נשים למשל
      (בייחוד כשהנשים הם כוח קנייה מוביל), יכול להתברר כיעיל יותר.

      רגע לפני פרסום – חובה לבדוק:

      לפני ההחלטה איפה לפרסם, יש לבחון שורה של פרמטרים.
      הראשון הוא לבדוק את כל מגזיני הנישה הקיימים בתחום הרלוונטי ואת נתוני תפוצתם.
      הצעד הבא הוא לבדוק את מידת "הנישתיות של הנישה" – קרי מידת הפניה שלהם לקהל היעד,
      ביחס ללקוחות אותם אתם מחפשים וכל זאת כמובן בלי לשכוח את מטרות הפרסום.
      מגזין אופנועים למשל, פונה לחובבי רכיבה.
      אולם מגזין לאופנועי שטח – מבטיח פילוח עמוק יותר.
      אם הכוונה היא לקדם מוצר מסוים וייחודי שמכוון לרוכבים מקצועיים בלבד,
      הפרסום במגזין לאופנועי שטח הוא המומלץ.
      אם המטרה היא לשווק כמה מוצרים לאופנועים, או לקדם את שם החברה בתחום, מומלץ לפרסם במגזין הפונה לכלל קהל הרוכבים או במגזין נישה של עיתון גדול. הנקודה החשובה שיש לקחת בחשבון בפרסום במגזין נישה, הוא שאומנם הוא פונה לקהל היעד אך לא כל קהל היעד הרלוונטי נחשף אליו.
      לכן, המהלך הנכון הוא לשלב את הפרסום במגזין נישה במסגרת מסע פרסומי רחב יותר.

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        מגזין המצורף לעיתון ארצי

        האם לפרסם במגזין נישה המופץ רק בקרב קהל קוראיו או עדיף לבחור במגזיני נישה שמצורפים (לרוב מדי רבעון) לעיתונים ארציים. בדרך כלל מדובר במגזין לא פחות מושקע – לפחות בכל הקשור לאיכות ההדפסה, וצירופו לעיתון הארצי מבטיח תפוצה גדולה בהרבה. היתרון הוא בחשיפה המוגברת כפועל יוצא מהתפוצה הגדולה יותר והיכולת להגיע לקהל מתעניינים שאינו נמנה על מנויי מגזינים. החיסרון – מגזינים המצורפים לעיתון ארצי גדול מגיעים גם לקהל רב שאינו מתעניין בתחום, כך שהתפוצה הגדולה לאו דווקא מבטיחה חשיפה נכונה ויעילה.

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          אולי יעניין אותך גם...

          פרסום ממוקד במגזינים מקצועיים

          פרסום במגזינים מקצועיים הוא ממוקד לקהל יעד ספציפי. קהל היעד רואה במפרסמים אמינים מאוד ...

          ידיעות אחרונות

          עיתון ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בישראל. העיתון מופץ בכ- 350,000 עותקים בימי חול ובסופי השבוע מופץ העיתון בכ- 600,000 עותקים. ניתן לבחור חבילות פרסום ובכך להגיע לקהלי יעד שונים ומגוונים.ניתן לפרסם מודעות בגדלים מגוונים - מודעות עמוד, חצי עמוד, רבע עמוד, מודעות שליש ומודעות דאבל.מהדורת סוף השבוע נחשבת כפופולארית ביותר ומחירי הפרסום בה גבוהים יותר.חייגו אלינו עוד היום ונתאים עבורכם חבילת פרסום מנצחת....

          מודעת סטריפ בעיתון

          קמפיין בעיתון יכול להיות מתוחכם, כאשר יודעים לנצל את המדיה שלו בצורה נכונה. קמפיין סטריפים בעיתון יכול לבוא במגוון צורות ולתקשר עם התוכן המשתנה בכל עמוד.במידה וממקמים את עמוד הסטריפ לצד כתבת מערכת הקורא נחשף לפרסום בכל זמן קריאת הכתבה והמסר משפיע אפילו בתת מודע.מודעת סטריפ אמנם קטנה ובהתאם לזה המחיר נוח אך עם זאת מודעה זו בעלת נוכחות מיטבית ומשתלמת מאוד עלות מול תועלת.חייגו אלינו עוד היום ונשמח להתאים עבורכם חבילת פרסום מנצחת....

          רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום בבחירת המגזין האידיאלי לפרסום העסק שלך?לחץ כאן

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון