למה לבחור בידיעות אחרונות?
פרסום בעיתון ידיעות אחרונות כדאי בעיקר לחברות בינוניות וגדולות בעלות תקציב פרסום המאפשר להם פרסום מתמשך ורב פעמי. בניית הפרסום בידיעות אחרונות מתאימה לתקציבים שונים – תקציב פרסום בידיעות אחרונות מתחיל מתקציב של כ 25,000 ש"ח ומעלה.
פרסום בידיעות אחרונות פונה לקהל יעד רחב ומגוון – צעירים ומבוגרים, נשים וגברים –
אך ניתן להתמקד בקהל יעד ספציפי כאשר ניתן לבחור מבין המוספים השונים –
מוסף בריאות, מוסף ממון כלכלה, מוסף מסלול, מוסף הספורט ועוד ועוד.
פרסום בידיעות אחרונות מציע למפרסמים לבחור חבילות פרסום שונות וממוקדות על פי קהל היעד והתקציב.