למה חשוב לפרסם במובייל?
כיום, מודעות הפרסום מותאמות למובייל בין אם מודעות סטטיות,
מודעות וידאו מודעות משולבות חוויות ועוד ועוד…
יתרונות הפרסום במובייל באים לידי ביטוי במיקוד הנכון ואפשרות הפילוח לקהל היעד הרלוונטי
על פי גילאיו, מיקומו, חיפושיו הקודמים ושימושו באפליקציות שונות ודומות.
מלבד האפליקציה של פייסבוק, שהינה המובילה מבין כולם,
ניתן לפרסם גם במגוון אפליקציות חינמיות אחרות כגון שירותים ומשחקים.
קהל היעד בפרסום במובייל הינו רחב ומגוון ובו בזמן מפולח מאוד,
ניתן למקד את קהל היעד על פי השירות והמוצר אותו רוצה להציג המפרסם.
ניתן לקדם את המוצר / השירות של המפרסם לקהל מפולח וממוקד מאוד על פי אזור גאוגרפי,
גיל, אתרים ספציפיים, מגזר, שימושים ותחביבים ועוד!
מודעות וידאו מודעות משולבות חוויות ועוד ועוד…
יתרונות הפרסום במובייל באים לידי ביטוי במיקוד הנכון ואפשרות הפילוח לקהל היעד הרלוונטי
על פי גילאיו, מיקומו, חיפושיו הקודמים ושימושו באפליקציות שונות ודומות.
מלבד האפליקציה של פייסבוק, שהינה המובילה מבין כולם,
ניתן לפרסם גם במגוון אפליקציות חינמיות אחרות כגון שירותים ומשחקים.
קהל היעד בפרסום במובייל הינו רחב ומגוון ובו בזמן מפולח מאוד,
ניתן למקד את קהל היעד על פי השירות והמוצר אותו רוצה להציג המפרסם.
ניתן לקדם את המוצר / השירות של המפרסם לקהל מפולח וממוקד מאוד על פי אזור גאוגרפי,
גיל, אתרים ספציפיים, מגזר, שימושים ותחביבים ועוד!