Array
(
    [title] => פרסום בשילוט בגוש דן והמרכז
    [description] => 

מגוון אפשרויות פרסום בשלטי חוצות!
חשיפת הפרסום לקהל רחב ומווגן.
ניתן לפרסם בשלטי חוצות, מכוונים, בילבורדים, על גבי אוטובוסים ועוד..

)
פרסום בשילוט בגוש דן והמרכז

מגוון אפשרויות פרסום בשלטי חוצות!
חשיפת הפרסום לקהל רחב ומווגן.
ניתן לפרסם בשלטי חוצות, מכוונים, בילבורדים, על גבי אוטובוסים ועוד..


[contact-form-7 id="7409" title="contact form cta_copy"]Array
(
    [0] => [contact-form-7
    [id] => 7409
    [1] => title="contact
    [2] => form
    [3] => cta_copy"]
)
exitst

רוצה לקבל הצעת מחיר?

הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    פרסום בשילוט חוצות בגוש דן והמרכז

    מפרסמים רבים, החל מעסקים קטנים ומשפחתיים ועד תאגידים ומותגי ענק בינלאומיים, וכן גופים נוספים המעוניינים לפרסם את עצמם לקהל הרחב (כמו משרדי הממשלה השונים, תנועות פוליטיות, ארגונים ועמותות ללא כוונות רווח), נדרשים לשאלה כיצד יקבלו את החשיפה הטובה ביותר.
    חשיפה טובה אינה נמדדת רק בכמות האנשים אשר יחשפו למידע ולפרסום אלא גם בזהותם של אותם אנשים, כלומר, האם אלו האנשים אליהם היה הפרסום מיועד. בנוסף, מלבד החשיפה עצמה לפרסום, יש לבחון את מידת האפקטיביות של הפרסום. פרסום בדרכים שונות עשוי להשפיע ברמות שונות זו מזו במידה משמעותית, על האנשים שנחשפו אליו.
    בנוסף, מלבד שאלת אפקטיביות הפרסום, על הגופים אשר מעוניינים בפרסום כלשהו לבחון את אפקטיביות הפרסום בכלים השונים מצד אחד אל מול עלות הפרסום באותם כלים מן הצד השני. כלומר, מפרסם יעדיף כלי פרסומי אשר מידת האפקטיביות שלו היא קטנה בחצי מכלי פרסומי אחר, במידה ועלותו של הכלי הפרסומי הראשון היא רבע מעלותו של הכלי הפרסומי האפקטיבי יותר.
    אחד מכלי הפרסום המרכזיים העומדים בפני כל מפרסם, הוא פרסום בשילוט חוצות.
    שילוט חוצות כולל בתוכו את כלל שלטי הפרסום המצויים במרחב הציבורי, וכפי שנרחיב בהמשך, מאפשר למפרסם להגיע אל קהל יעד רב בעלות נמוכה יחסית, כאשר מידת ההשפעה של שילוט החוצות על קהל היעד תהיה אפקטיבית ביותר, המידה וייעשה שימוש נכון בשילוט החוצות כמובן. למרות העידן הדיגיטלי בו אנו חיים, המביא עמו אפשרויות פרסום רבות דרך המכשירים הדיגיטליים השונים, אמצעי התקשורת והרשתות החבריות, פרסום בשילוט חוצות עדיין מהווה כלי פרסום חשוב והכרחי לכל מפרסם, קטן כגדול.

    פרסום בשלטי חוצות

    פרסום שלטי חוצות נעשה בדרך כלל על ידי חברות אשר שטחי הפרסום, דהיינו השלטים והשטחים השונים עליה ניתן לפרוס את הפרסומות, נמצאים בבעלותן. אותן חברות מציעות למפרסמים השונים "לשכור" מהן את שטחי הפרסום שבבעלותן לתקופות קצרות אשר ברוב המקרים לא עולות על עשרה ימים, למעט מקרים חריגים בהם שלטי הפרסום מושכרים לתקופות ארוכות יותר.
    מחיר הפרסום בשילוט חוצות נגזר ממאפייניו של שלט הפרסום המיועד. אותם מאפיינים כוללים את גודלו של שלט הפרסום, סוגו של שלט הפרסום (שלט רגיל, שלט דיגיטלי, שלט בו הפרסומות מתחלפות) ומיקומו של השלט.
    מיקומו של שילוט הפרסום הוא המאפיין אשר משפיע במידה הרבה ביותר על אפקטיביות הפרסום, ולכן הוא גם הגורם המשפיע ביותר על המחיר. לדוגמא, שלט חוצות הממוקם על כביש סואן אשר עוברות בו מאות אלפי מכוניות ביום יהיה גבוה באופן דרמטי ממחירו של שלט פרסום על עורק תנועה פחות סואן. בנוסף, שלט פרסום באזורים אטרקטיביים יותר, כמו אזור גוש דן והמרכז (כפי שנפרט בהמשך) יעלה יותר משלט פרסום באזורים אטרקטיביים פחות.
    כאמור, "שילוט חוצות" כולל בתוכו אפשרויות רבות ומגוונות של צורות פרסום, ולכן הוא מיועד לכלל המפרסמים, גם כאלה אשר במחשבה ראשונה סבורים שפרסום כזה אינו רלוונטי להם. למשל, עסקים קטנים עשויים לגלות שעלות שילוט פרסום באזורים הספציפיים בו מתגורר קהל היעד שלהם, ובגודל מתאים, אינה גבוהה ומתאימה לתקציב הפרסום שלהם.

    פרסום על קירות ענק

    כאמור, קיימים סוגים רבים של שלטי חוצות, אשר המפרסמים יבחרו ביניהם בהתאם לאופי המוצר אותו הם מפרסמים ובהתאם לתקציב הפרסום העומד לרשותם. להלן, נציג סוגים שונים של שילוט חוצות.
    פרסום על קירות ענק– פרסום על גבי בניינים מרכזיים וגורדי שטחים, שלטים אלו יכולים להגיע לגודל של עשרות ואף מאות מטרים רבועים. מפרסמים על יקרות ענק הם בדרך כלל תאגידים ומותגים גדולים ומשרדי ממשלה.
    מטרתם של מפרסמים על גבי קירות ענק היא לייצר חשיפה גדולה ומשמעותית, כאשר שלטי הפרסום על קירות הענק נראים למרחקים ונמצאים בדרך כלל על בניינים במרכזי עסקים ואוכלוסייה גדולים וצפופים. בנוסף, על ידי פרסום על גבי קירות ענק, ממתג המפרסם את עצמו כגוף גדול וחזק. אזור גוש דן והמרכז משופע בגורדי שחקים ובבניינים גדולים ולכן שילוט חוצות על גבי קירות ענק הוא אמצעי פרסום נפוץ באזור זה.

    מכוונים

    – מכוונים הם שלטי חוצות, בגודל ממוצע של 120X180 ס"מ, הנמצאים על איי תנועה או על מדרכות לאורכם של כבישים עירוניים בדרך כלל. מכוונים הם שלטי חוצות המביאים לחשיפה רבה, שכן הם נמצאים בצמוד לצירי התנועה כך שהם נראים בבירור לנהגים העוברים בכביש. בנוסף, מכוונים לעיתים יכווינו את הנהגים כיצד להגיע למפרסם (לדוגמא, סימון המורה לפנות ימינה עוד 150 מטרים על מנת להגיע לבית העסק המפרסם) ובכך גם תורמים באפקטיביות רבה למפרסם. לעומת מכוונים, בילבורדים הם שלטים גדולים יותר, הנמצאים בסמיכות לצירי תנועה סואנים, כך שהחשיפה שהם מביאים עימם גדולה ביותר (מצד שני עלותם גבוהה יותר ממכוונים).
    מלבד מיקומם של שלטי החוצות, ישנם סוגים שונים של שלטים. ישנם שלטים "רגילים" המודפסים בבתי דפוס ומודבקים לשילוט החוצות, שלטים אלו מסוגלים לשאת עליהם מסר קצר יחסית, שכן המקום עליהם מוגבל. לעומתם, קיימים כיום שלטים דיגיטליים שהם מסכי לד עליהם ניתן להקרין קליפים ופרסומות הדומות יותר לפרסומות טלוויזיה (אך קצרות יותר בדרך כלל).

    פרסום על גבי אוטובוס וברכבות -

    שילוט חוצות בתחנות רכבת ובתחנות אוטובוסים מרכזיות הוא פרסום המביא עמו חשיפה רבה שכן אנשים רבים פוקדים תחנות אלה. בנוסף, ניתן לפרסם על גבי אוטובוסים הנעים ממקום למקום ולכן יוצרים גם הם חשיפה גדולה ביותר. יחד עם זאת, שלטים כאלה נמצאים בתנועה ולכן המסרים בהם צריכים להיות קצרים וברורים.

    מלבד מיקומם של שלטי החוצות, ישנם סוגים שונים של שלטים. ישנם שלטים "רגילים" המודפסים בבתי דפוס ומודבקים לשילוט החוצות, שלטים אלו מסוגלים לשאת עליהם מסר קצר יחסית, שכן המקום עליהם מוגבל. לעומתם, קיימים כיום שלטים דיגיטליים שהם מסכי לד עליהם ניתן להקרין קליפים ופרסומות הדומות יותר לפרסומות טלוויזיה (אך קצרות יותר בדרך כלל).

    מהם היתרונות בפרסום בשילוט חוצות:

    כאמור, על אף העידן הדיגיטלי המאפשר למפרסמים לפרסם עצמם באמצעות כלי התקשורת והרשתות החברתיות בפרסומות אשר מאפשרות זמן חשיפה ממושך יותר של הלקוח, והפניית פרסומות לקהל יעד מוגדר יותר, לפרסום על שילוט חוצות קיימים יתרונות המשאירים אותו כאמצעי פרסום מרכזי שאין להתעלם ממנו.
    היתרונות של פרסום על שלטי חוצות על פני פרסומות בערוצי התקשורת, באינטרנט וברשתות החברתיות הוא שלא ניתן להתעלם ממנו, בניגוד לפרסומות בתקשורת מהן ניתן להתעלם על ידי החלפת ערוץ או כיבוי המכשיר או פרסומות באינטרנט אותן ניתן לחסום. בנוסף, במרחב הדיגיטלי אדם נחשב לכמות גדולה הרבה יותר של פרסומות ולכן ה"קשב" שלו לפרסומת הספציפית נמוך הרבה יותר מן הקשב לפרסומת על שילוט חוצות.

    שילוט חוצות בגוש דן והמרכז:

    גוש דן והמרכז הוא האזור הגיאוגרפי בעל צפיפות האוכלוסין הגבוהה ביותר בישראל, כאשר מלבד תושבי גוש דן והמרכז, אזרחים רבים המתגוררים באזורים אחרים בישראל עובדים, או יוצאים לבלות באזור זה.
    בגוש דן והמרכז נמצאים מרכזי העסקים הגדולים והמשפיעים ביותר בישראל. בנוסף, באזור זה נמצאים מקבצי אוכלוסייה במצב סוציו-אקונומי גבוה, בשיעורים הגדולים ביותר ביחס לשאר אזורי הארץ.
    לאור כל זאת, פרסום בשילוט חוצות באזור גוש דן והמרכז יביא לחשיפה לאוכלוסייה גדולה ביותר המורכבת הן מתושבי גוש דן והמרכז והן מתושבי אזורים אחרים בישראל. לכן, למפרסם המעוניין לפרסם את עצמו לאוכלוסייה גדולה ככל הניתן, כדאי להקדיש חלק משמעותי מתקציב הפרסום לשילוט חוצות בגוש דן והמרכז.

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום בשילוט חוצות?לחץ כאן

    רוצה לקבל הצעת מחיר?

    הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון