Array
(
    [title] => פרסום בשילוט חוצות בירושלים והסביבה
    [description] => 

כל השלטים בעיר הבירה ירושלים.
מגוון אפשרויות לפרסום באמצעות שלטי חוצות, מכוונים, בילבורדים
פרסום על גבי אוטובוסים ובתחנות רכבת!

)
פרסום בשילוט חוצות בירושלים והסביבה

כל השלטים בעיר הבירה ירושלים.
מגוון אפשרויות לפרסום באמצעות שלטי חוצות, מכוונים, בילבורדים
פרסום על גבי אוטובוסים ובתחנות רכבת!


[contact-form-7 id="7409" title="contact form cta_copy"]Array
(
    [0] => [contact-form-7
    [id] => 7409
    [1] => title="contact
    [2] => form
    [3] => cta_copy"]
)
exitst

רוצה לקבל הצעת מחיר?

הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    פרסום בשילוט באזור ירושלים והסביבה

    בכל יום אנו נתקלים במספר רב של פרסומות גדולות, צבעוניות ובעלות מסר קליט.
    בין אם אנו מתעמקים בהן ובין אם הן חולפות על פנינו מבלי שנסב להן תשומת לב, המסר שמוטמע בהן נקלט, ומתחדד כאשר אנו נחשפים לאותן פרסומות פעמים רבות.
    פרסומות אלו מופיעות במגוון אופנים ובמיקומים יצירתיים, בתצורה המכונה שילוט חוצות.

    כיצד נקבע המחיר של שלט חוצות?

    התמחור של קמפיין פרסום בשלט חוצות משתנה לפי מספר קריטריונים, כאשר כמעט תמיד מחיר גבוה יותר מעיד על פוטנציאל השפעה משמעותי יותר.
    מיקום השילוט – ככל שפוטנציאל חשיפת הפרסום גדולה יותר, מחירו עולה בהתאמה. הפוטנציאל מושפע מהיקף התנועה במקום, ממרכזיות המבנה עליו הוא מופיע ועוד.
    גודל –ככל שהשלט גדול יותר, כך המחיר גבוה יותר.
    מועד הפרסום – בתקופות מסוימות בשנה הביקוש לפרסום בשלטי חוצות עולה, ועקב כך גם מחירו.
    משך זמן הפרסום – זמן שווה כסף! ככל שהפרסומת נשארת במקומה זמן רב יותר,
    מחירה הופך יקר יותר.

    מהם היתרונות בפרסום על ידי שילוט חוצות?

    שילוט חוצות מכוון מלכתחילה לאדם הנמצא בתנועה מהירה, אשר סביר להניח שאין לו זמן להתמהמה מול הפרסומת, ועל כן מאפייניו הייחודיים: ראשית כל, הוא גדול ומעוצב בצורה שמושכת את העין, על ידי עיצוב בולט ומיוחד, צבעים עזים וכתב גדול. שנית, המסר שמופיע בו קצר וקליט, כך שגם אם מבחינים בשילוט כהרף עין, קיים סיכוי משמעותי שמטרת העברת המסר תמומש. שלישית, שלטי חוצות ממוקמים באזורים מרכזיים שאנשים נוטים לעבור בהם שוב ושוב והם הופכים להיות חלק מהנוף העירוני המוכר. כך העוברים ושבים מצפים להופעת הפרסומות אליהן הם מורגלים, ואף חשים בחסרונן כשהן מוסרות.
    יתרון מובהק נוסף שיש לשילוט חוצות, הוא החשיפה הרחבה לה הוא זוכה. בשל הגודל והמיקום המרכזי של הפרסומות השונות, כמות אדירה של אנשים שונים נחשפת לתכנים, וכאשר מדובר בקהל רלוונטי, פעמים רבות המסר אף יעבור מהם הלאה למכריהם. ספציפית לגבי העיר ירושלים, היא ידועה באוכלוסייה מגוונת להפליא המתגוררת בה ובתיירות הענפה שפוקדת אותה מדי יום, כך שיש להניח ששלטי החוצות המוצגים ברחבי העיר מקבלים תהודה רחבה במיוחד.

    מי משתמש בדרך כלל בשילוט חוצות?

    פרסום שלטי חוצות מתאים לכל מי שמעוניין להעביר מסר קליט בתפוצה רחבה, על מנת לעודד צריכה, להעביר מסר מחאה, להגביר תמיכה ועוד. רוב הגורמים הפונים לשימוש בשלטי חוצות משתייכים לקבוצות הבאות:
    פוליטיקאים – בעיקר לקראת אירועי בחירות, פוליטקאים מעוניינים לקדם את עצמם ואת המפלגה בה הם חברים. בשל עניינם בתמיכה רחבה ככל הניתן, הפוליטקאים פונים לשילוט חוצות המאפשר תפוצה רחבה וקליטה של המסרים.
    מוסדות לימוד – מוסדות לימוד שונים מעוניינים להרחיב את קהל התלמידים שלהם ועל כן צריכים להגדיל את היכרות הקהל עמם ועם יתרונם. לשם כך פעמים רבות הם מפרסמים עצמם בעזרת שילוט ברחבי הערים השונות.
    מוסדות תרבות – מוסד תרבות יפנה לפרסום בשלטי חוצות כאשר יהיה מעוניין להגדיל את קהל היעד, לפרסם מבצע או לקדם מופע ספציפי.
    חברות מסחריות – הצרכניות העיקריות של שילוט החוצות. בין אם ברצונן לקדם את ההיכרות עמן, ובין אם הן מעוניינות לפרסם מבצע או מוצר ספציפי או אפילו לחפש משקיעים, הן יפנו תמיד לפלטפורמת פרסום זו על מנת להגיע לקהל יעד רב ככל הניתן.
    קבוצות מחאה – כאשר ארגונים שונים באוכלוסייה רוצים למחות על עוול שנעשה או לקדם ערך מסוים כגון הגנת הסביבה, הם פעמים רבות פונים לפלטפורמה זו, כדי שהמסר יגיע לכמה שיותר צופים והשפעתם תגדל.

    איזה סוגים של שלטי חוצות קיימים ברחבי העיר?

    קיימים סוגים רבים של שלטי חוצות, אשר כל אחד מהם בעל יתרון ייחודי ויעיל לפניה לקהלים מסוימים. להלן פירוט של רוב סוגי שלטי החוצות השכיחים ויתרונותיהם:
    מכוונים – התצורה הרווחת ביותר של שילוט חוצות, משמשים לפרסום ממוקד באזור גאוגרפי מסוים. גודלם נע לרוב בסביבות המטר על 2 מטרים, והם ממוקמים לצד תמרורים ובצידי רחובות וצמתים. יתרונם של המכוונים הוא, במקרה של פרסום עסק קטן, היכולת להתמקד באזור הגאוגרפי המסוים של בית העסק ובקהל המקומי ולכוון אותו ישירות למיקום.

    גם חברות מסחריות גדולות יותר יכולות להשתמש בפלטפורמה זו לצורך פרסום מבצעים ונקודות מכירה מקומיות, אך ככלל הן יעדיפו שילוט מאסיבי יותר. יכולתו של קמפיין פרסום לגרוף הישגים תכלול שימוש בעשרות מכוונים באותו אזור במקביל.

    בילבורדים – מזכירים בצורתם את המכוונים, אבל הם גדולים ועוצמתיים הרבה יותר – גודלם נע בסביבות ה-4 על 5 מטרים. בילבורדים פזורים בנקודות מרכזיות ברחבי העיר כגון צמתים ונקודות עניין שונות, ופרסום על גביהם תופס את העין ומקבל תהודה רחבה. לרוב הקמפיינים שיפורסמו על גביהם יהיו גדולים יותר וישתייכו לחברות מסחריות גדולות המעוניינות ליצור השפעה ניכרת וזכירה אצל המתבונן. בשל גודלם ועוצמתם, פרסום על גבי בילבורדים יצבור תהודה מספקת אף אם יכלול רק סביבות עשרה בילבורדים סך הכל.

    קירות ענק – תצורת הפרסום היקרה והמועדפת על כל בעלי הקמפיינים הגדולים – בין אם מדובר בחברות ענק ובין אם מדובר בקמפיין פוליטי/ ערכי נרחב. ברחבי העיר פזורים בניינים, חומות ומגדלים המהווים חלק מהנוף, ועל גביהם תולים שלטי פרסומות ענקיים. ככל שהמבנה ממוקם באזור מרכזי ובולט יותר, כך התוכן נצפה על ידי קהל רב יותר.
    למשל, קיימים מגדלים הסמוכים לכבישים ראשיים ולצמתים מרכזיות, שמספר העוברים על פניהם יכול להגיע עד כדי מאות אלפים ביום. ההשפעה של שלטים מסוג זה רחבה במיוחד, בין אם בשל החזרתיות של המעבר לידם כשמדובר בנהגים העוברים באותם צמתים מדי יום, ובין אם בשל גודלם העצום שיוצר אפקט הפתעה במוחו של הצופה.

    שילוט בתחנות אוטובוס ורכבות – שילוט בפלטפורמה זו פונה לקהל יעד מגוון – הולכי הרגל והנוסעים בתחבורה ציבורית. במקומות אלו עוברים אנשים רבים מדי יום, ויתרונם הוא נטייתם של אנשים להשתהות במקומות אלו – בין אם כי ממתינים לאוטובוס ובין אם כי מבלים זמן רב בנסיעה ברכבת. לרוב אנשים במצבים אלו מחפשים תעסוקה להעברת הזמן, ולרוב יצפו מרצונם החופשי בפרסומות התלויות סביבם. תכונה זו מאפשרת גם לפרסומות מתוחכמות יותר לקבל תהודה.

    שילוט על גבי אוטובוסים – שילוט רחב התלוי על גבי האוטובוס מבחוץ. ברחבי העיר ישנם אוטובוסים רבים והמון צרכנים של פלטפורמת נסיעה זו , כך שמדובר בהזדמנות מצוינת לפרסום. בפלטפורמה זו משתמשים לרוב לקידום מוצר מסוים, קמפיין פוליטי, בית עסק ומוסדות שונים. יתרון של פרסום זה, הוא קבלת אפקט של שלטים רבים על ידי שלט יחיד, וזאת הודות לתנועתו המתמדת של האוטובוס ברחבי העיר. לפרסומת נחשפים נהגים בכביש, הולכי רגל על המדרכות והנוסעים השונים באוטובוס, כך שהקהל מגוון ורב במיוחד.

    מקומות יצירתיים נוספים – שלטי חוצות יכולים להופיע בכל מקום עם שטח פרסום רב וקהל יעד נרחב, כך שאין גבול לאפשרויות. כך ניתן למצוא שלטי פרסומת המופיעים באצטדיונים, תיאטראות, מוסדות לימוד ומרכזים מסחריים, וכן שלטים המשמשים ככיסוי לפיגומים באתרי בנייה.

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום בשילוט חוצות?לחץ כאן

    רוצה לקבל הצעת מחיר?

    הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון